barbaros,sana ve diğer arkadaşlara fikir vermesi açısından örnekler.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5805951_70151827-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5805953_comet-canta-1-jpg[/URL]
Bora Abi Merhaba...Ali ben HAMOK tan...Benim Hyo da satılık ..bildiğin gibi Transalp aldım 3 aydır onunlayım....Sarı Hyo yatıyor garajda...satmaya karar verdim.....İsteyen var ise bilgilerinize.....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-hyosung-gt250-comet-cok-temiz-89788370/detay
eger satılmazsa orda yakından görmek isterim kardeş inşallh mersindeyim o tarıhlerde bora abi tabiki sana selam vermeden olmaz : ))
barbaros,sana ve diğer arkadaşlara fikir vermesi açısından örnekler.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5805951_70151827-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5805952_72453634-jpg[/URL]
abi bunun 1-1 aynısı bende zaten)
Sendeki neden geri dogru sarkmış gibi duruyor birde yukarde leylek gibibuda oyle de ben mi yanlış görüyorum koltuga biraz daha yakın biraz daha aşagada daha iyi olur kanımca boyle olması arkadan tutmak icin avantaj olabilirarka basamaklara tutmakta yan canta falan takıldıgında ve cok yuklediginde destek olması acısından avantaş olur gibi geliyor
çok mu şey istiyorum
sen bir yaptır maliyetini öğrenelim de bakalım duruma sonra
![]()
Teşekkür ederim Bora Abi....
Bu ara sarı civciv gitti...._oXXo_ ya hayırlı uğurlu olsun...güle güle kazasız günlerde inşallah...
http://i1120.photobucket.com/albums/l487/aligntkn/Muhtelif_FORUM/sarC4B120civciv.jpg
geniş lastikte fren ve viraj emniyetin artarken,yakıt artar ve ivmelenme düşer.ayrıca özellikle ön kalın olursa direksiyon biraz ağırlaşır.ben SHİNKO'dan memnunum.biraz geç ısınan bir lastik,ama ısınınca bence sorun yok ve ıslakta dikkat etmek gerekir.arkadaşlar,motorlarının her yeriyle oynuyor,yok dişli değişimi,yok egzoz değişimi yok xenon.ben orjinallikten yanayım.bunu tasarlayan mühendisler herşeyini hesaplayarak üretiliyor.eğer geniş lastik gerekseydi niye öyle takmasınlar ki.demekki bu motorun gücüne bu lastik uyuyor.mesela şunu anlarım:daha iyi frenleme için kaliteli balata takarsın,bu olur.bu benim fikrim.
kardeş,eğer gürsel memnun olmasaydı tekrar neden SHİNKO taksın ki.burada mağazası yok,motorsiklet parçaları satan yerde satılıyor.
topcase demirinden bir haber varmı ? sanırım haftaya sonuçlanır.
EVET aligt ninde dediği gibi sarı gt yi aldık. allah utandırmasın . kısmet olursa mersin motor şenliğinde teslim alacağım. bu arada ali motor ersin abi ye aldım umarım kasasız belasız sürer