- Katılım
- 19 Ara 2011
- Mesajlar
- 228
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Merhaba Arkadaşlar,
Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.
Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))