Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.

Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Merhaba Arkadaşlar,

Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.

Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.

Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------



Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))

Teşekkür ederim. Michelinlere bakıyorum ama takımı 610 TL gibi bir rakam çıkıyor. Biraz daha uygun bir lastik bulmak istiyorum açıkcası. Birde senin kullandığın sportec m3'e bakayım.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Konuya biraz Renk gelsin ... Tüm Cometcilerin Son resimlerini istiyorum :p ( Zahmet olmazsa )

427705_10150637386795816_585870815_9061244_1794262030_n.jpg

420286_10150637423760816_585870815_9061317_289084759_n.jpg
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Haftasonu motorun güzel bir temizliğini yapayım lastiklerini değiştireyim bende foto ekleyeceğim.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar merhaba.sahibinden de 4500tlye depo hasarlı 2008 enjeksiyonlu comet var.serviste şirket motoru olarak kullanılmış.tavsiye edermisiniz.sorduğuma göre ön lastik değişecek.depo düzeltilecek.ön sinyaller değişecek.km teli değişecek.bide zincir değişecekmiş.acaba bu motor önden kaza yapmış olabilirmi.eğer yapmamış olsa kiii adam öyle diyor.motoru kesinlikle açılmamış diyor.tamirini yapıp 4750ye bırakırız siyor.alınırmı.cometi olan olmayan bi fikir verirseniz sevinirim.tvs apache den sonra yetersiz kalırmı.benim için düz yolda 150yi rahat görsün.az yaksın.rahat olsun yeter :) cevap ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler ilan no : 69497787
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
selam arkadaşlar ben daha henüz motoru cıkartmadım inşallah yakın bi zamanda cıkartacagım resimleri paylaşırım
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
selam arkadaşlar ben daha henüz motoru cıkartmadım inşallah yakın bi zamanda cıkartacagım resimleri paylaşırım

Aleyküm Selam, Motosiklet sezonu açılıyor. Tüm GT250 Comet sahibi arkadaşlar fotolarını paylaşsın ki yolda falan gördüğümüzde tanıyalım birbirimizi :) Oturur çay çorba içeriz. Havalar biraz ısınsın zaten sadece Cometcileri Toplayacağım bir etkinlik düzenlemeyi düşünüyorum kısmet olursa...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar şu benim sorularıma bi 3-4dk bakabilirsek, güncelliğini kaybetmeden.çok makbule geçecek...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
arkadaşlar merhaba.sahibinden de 4500tlye depo hasarlı 2008 enjeksiyonlu comet var.serviste şirket motoru olarak kullanılmış.tavsiye edermisiniz.sorduğuma göre ön lastik değişecek.depo düzeltilecek.ön sinyaller değişecek.km teli değişecek.bide zincir değişecekmiş.acaba bu motor önden kaza yapmış olabilirmi.eğer yapmamış olsa kiii adam öyle diyor.motoru kesinlikle açılmamış diyor.tamirini yapıp 4750ye bırakırız siyor.alınırmı.cometi olan olmayan bi fikir verirseniz sevinirim.tvs apache den sonra yetersiz kalırmı.benim için düz yolda 150yi rahat görsün.az yaksın.rahat olsun yeter :) cevap ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler ilan no : 69497787


O kadar alangirli iş yapacağına Çok motor almak istiyorsan gel benim motosikleti sana satıyım. Hem Kimden aldığın belli hem sürücüsü.
Söledigin masraflarda az buz masraflar değil. Motorun hor kullanıldığı açık net ortada ekle Faceden konusalım istiyorsan imzamda profılimin adresi mevcut. Apaçiden sonra sana fazla bile gelir merak etme..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
kafam karıştı şimdi. o gösterdiğin ilanda ki motor 150000 km de filandı sanki:silent:..7-8 ay önce arkadaşıma ordan motor almıştık ve bu motor ordaydı 2-3 ay önce yine bir parça aldığımda da o motor ordaydı. sallamış gibi de olmak istemem ama bu o motorsa o zamanlar 150-160 bin gibi bir km söz konusuydu..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
O kadar alangirli iş yapacağına Çok motor almak istiyorsan gel benim motosikleti sana satıyım. Hem Kimden aldığın belli hem sürücüsü.
Söledigin masraflarda az buz masraflar değil. Motorun hor kullanıldığı açık net ortada ekle Faceden konusalım istiyorsan imzamda profılimin adresi mevcut. Apaçiden sonra sana fazla bile gelir merak etme..

Şimdi tel.den giriyorum.yarın ekliyim konuşalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi 10-03-2012 - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-03-2012 23:59 ----------

kafam karıştı şimdi. o gösterdiğin ilanda ki motor 150000 km de filandı sanki:silent:..7-8 ay önce arkadaşıma ordan motor almıştık ve bu motor ordaydı 2-3 ay önce yine bir parça aldığımda da o motor ordaydı. sallamış gibi de olmak istemem ama bu o motorsa o zamanlar 150-160 bin gibi bir km söz konusuydu..

Allah Allah nasıl 3senede 150-160bin km yapmışlarki.dediklerin hiçte mantıksız gelmedi dostum.çünkü motorun km teli değişecek.lastikler bitik.falan filan...arkadaşına ordan hangi motordan aldınız?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Şimdi tel.den giriyorum.yarın ekliyim konuşalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi 10-03-2012 - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-03-2012 23:59 ----------



Allah Allah nasıl 3senede 150-160bin km yapmışlarki.dediklerin hiçte mantıksız gelmedi dostum.çünkü motorun km teli değişecek.lastikler bitik.falan filan...arkadaşına ordan hangi motordan aldınız?

hocam ben sadece işe gidip gelirken veya uzun gezilerde bile 2010 model 65bin de , bu adamlar iş için kullandıysan nerde 26 bin olucak. eğer durum böyle ise ayıp gerçekten ayıp.


Tamam...

@Chronix 'in dediği gibi bayağı hırpalanmış motor olduğu aşikar ortada. Km sinde kesin oynama var.

Chronix Foto paylaşda gözumuz gönlümüz HyoGT250Comet görsün..

istediğin resim olsun hocam..

bikepics-2361875-800.jpg


bikepics-2336513-800.jpg


bikepics-2250126-800.jpg


Bu da 1 2 hafta sonra 2.egzostu taktıktan sonraki hali.

bikepics-2336570-800.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar merhaba.belki daha önce yazıldı ama rica etsem,şu depo üzerindeki s&t kanuni yazısını söken var mı?nasıl sökülebildiğini paylaşabilirmisiniz? teşekkürler.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
evet bi kaporta ustasına gittim orayı kazıdı macun çekti ve depoyu boyadı yöntem bu.
ama şimdi bazıları çıkacak diyecekki motorda boya var. boya manyağı bir memleket olduğumuz için sıkıntı cıkabilir diyenler olacak. ne yapalım başka yolu yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst