Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Bugün gittim gördüm 2012 model motoru, tek kelime ile berbat. sorarım tasarımcılarına ne içtiniz be siz.

Hocam tek değişen far değilmi ya? nasıt berbat dediniz bu kadar? bence far tasarımı da gayet modern olmuş ama canlı görmek lazım tabi. bide zevk meselesi yuvarlak farı pek sevmem zaten.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bugün motorumu yıkadım. Jant simsiyah olmuştu onu temizledim ve cilaladım.

Grnt0282.jpg

Grnt0285.jpg

Grnt0287.jpg

Grnt0288.jpg

Grnt0289.jpg

Grnt0290.jpg


Sonradan taktırdığım smokhead egzozun perçinlerinden bazıları çıkmış egzoz biraz sallanıyor. Yarın tekrar perçinleteceğim.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
böyle yıkayınca bi sorun olmuyo mu ya? her yerine sıkıyosun heralde tazyikli suyu di mi?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Hiçbir sorun olmuyor. Tabi eğer kablolarda açıklık suyun toplanabileceği bir yer varsa sorun olabilir. Koltuğun altında da ateşleme ünitesi var ona su kaçırmamak lazım.

Regal Raptor'um vardı her motor yıkayışımda aklıma gelir gülerim. Yıkadıktan sonra 30 dk çalışmazdı. Bazen daha uzun sürerdi vurdurarak çalıştırmak zorunda kalırdım. :)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar k.kartı ile naked250 alabileceğim herhangi bir yer varmıdır, max. 4500TL gibi bir rakam düşünüyorum.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Hocam tek değişen far değilmi ya? nasıt berbat dediniz bu kadar? bence far tasarımı da gayet modern olmuş ama canlı görmek lazım tabi. bide zevk meselesi yuvarlak farı pek sevmem zaten.

beyaz gömlekte koca bir leke o gömleği nasıl çirkinleştirirse 2012 modelllerin farları da bir o kadar çirkinleştirmiş motoru, benim mondialdan uyguladığım far bile ondan 387842834 kat güzel duruyor.. ciddi anlamda vasat, yakından bakarsanız bana hak verecekseniz.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bence de olmamış. beğenenler olabilir, ama güzelliğinden ziyade karakterini kaybetmiş.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bakımdan çıkmış ve krom aynalarım taklımış haliyle bi temizlik yapıp fotoğraf çekme fırsatım oldu sonunda. beğenilerinize sunarım efendim =)

IMAG0171.jpg

IMAG0173.jpg

IMAG0172.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bakımdan çıkmış ve krom aynalarım taklımış haliyle bi temizlik yapıp fotoğraf çekme fırsatım oldu sonunda. beğenilerinize sunarım efendim =)

http://i104.photobucket.com/albums/m183/bortu/IMAG0171.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m183/bortu/IMAG0173.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m183/bortu/IMAG0172.jpg

Motorunuz hem güzel hem de temiz. zevk meselesi tabi ama yine de bir öneri, farın çerçevesini ve yan sabitleme aparatlarını mat siyaha boyar veya boyatırsanız oldukça güzel bir görünüme sahip olur..

bikepics-2250126-800.jpg
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
eyv :) aslında aklımda vardı o ama aynaları da krom yapınca vazgeçtim. motor siyah olsaydı düşünmeden yapardım yalnız :)
şimdi folyoyla üstten siyah şerit çekicem onu yaptıktan sonra belki farı sarı yaparım, ortasından da şeridi devam ettiririm.
aslında farın altında çatalları tutan gümüş yeri siyah yapmak istiyorum ama zor iş gibi gözüküyo.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Comet kullanıcılarına bir kaç sorum olacak

1- Aranızda yeni tipini kullanan oldu mu? Farkları neler?
2- Güvenli seyir hızı ve maksimum yaptığı (güvenli ya da güvensiz) hız nedir?
3- Şehir içi şehir dışı yakıt tüketimi nedir?
4- Comet alırken (ikinci el) en cok dikkat edilmesi gereken noktalar neler?
5-Bakım masrafı ne kadar?
6- Alındığı zaman mutlaka yapın dediğiniz iyileştirmeler neler?
7- Doğru düzgün kullanılmış bir comet ın motoru kaç bin km gidiyor?
8- Belirli periyodlarda değişmesi gereken parçalar ve fiyatları nedir?

Vakit ayırıp okuyan cevaplayan herkese şimdiden bolca teşekkürler
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Comet kullanıcılarına bir kaç sorum olacak

1- Aranızda yeni tipini kullanan oldu mu? Farkları neler?
2- Güvenli seyir hızı ve maksimum yaptığı (güvenli ya da güvensiz) hız nedir?
3- Şehir içi şehir dışı yakıt tüketimi nedir?
4- Comet alırken (ikinci el) en cok dikkat edilmesi gereken noktalar neler?
5-Bakım masrafı ne kadar?
6- Alındığı zaman mutlaka yapın dediğiniz iyileştirmeler neler?
7- Doğru düzgün kullanılmış bir comet ın motoru kaç bin km gidiyor?
8- Belirli periyodlarda değişmesi gereken parçalar ve fiyatları nedir?

Vakit ayırıp okuyan cevaplayan herkese şimdiden bolca teşekkürler

1- Aranızda yeni tipini kullanan oldu mu? Farkları neler?
**2011 gt250r kullanan arkadaşlara sorabilirsin.o far ile kimsenin kolay kolay o modeli alacağını sanmıyorum onu alacağıma R modelini alır granajlarını söker satar yerine daha hoş duran far takarım hemde ön frenlerim çift disk olmuş olur.
2- Güvenli seyir hızı ve maksimum yaptığı (güvenli ya da güvensiz) hız nedir?
**güvenli seyir hızı trafiğin akışına bağlıdır, ama herkesin 100 ile gittiği yolda senin 110 max 120 km/hz ile gitmen makuldur. son hız kişiden kişiye değişiyor ben zorlayarak 182 km/hz gördüm tabi motor bloğu patlayacak gibiydi orası başka.
3- Şehir içi şehir dışı yakıt tüketimi nedir?
**ortalama 6500 devir de kullanırsan 3/3.5 lt arası tüketimin olacaktır..daha agresif sürüşlerde 4/4.5 arası yakarsın.
4- Comet alırken (ikinci el) en cok dikkat edilmesi gereken noktalar neler?
**Arka ve ön amortisörleri kontrol et , egzostu kontrol et manifold bölümünden saçma sapan tınkırtı sesler gelirse biraz düşün.motor için bir ustaya götürmen şart (tabi güvenilir usta var ise)
5-Bakım masrafı ne kadar?
** kendim yaparım dersen 50 TL yağ , 7 TL de yağ filtresi alırsın bunları da 3500 km de bir değiştirisin. 8 bin de 1 ,hava filtresini değişitirisin 30 TL, 6 bin de 1 de bujini 2x20=40
6- Alındığı zaman mutlaka yapın dediğiniz iyileştirmeler neler?
**Farı zenon yap başka birşeye gerek yok.
7- Doğru düzgün kullanılmış bir comet ın motoru kaç bin km gidiyor?
**ben doğru düzgün kullanmıyorum şu an 58000 de egzantrik zinciri dışında ciddi bir sıkıntı çıkarmadı egzantrik zinciri 2x75=150 TL
8- Belirli periyodlarda değişmesi gereken parçalar ve fiyatları nedir?
** üst tarafta bunu belirtmiştim zaten buraya yazmaya gerek yok..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Öncelikle ilginiz alakanız ve cevaplarınız için teşekkürler. Yakıtı düşündüğümden azmış. Güvenli seyir hızından kastım örneğin istanbuldan edirneye gidiyorum. Otobanda bana sıkıntı yaratmadan kaçla sabit gidebilirim?Örn 150 den sonra orası burası ayrı oynuyor gibi şeyler olmadan :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Öncelikle ilginiz alakanız ve cevaplarınız için teşekkürler. Yakıtı düşündüğümden azmış. Güvenli seyir hızından kastım örneğin istanbuldan edirneye gidiyorum. Otobanda bana sıkıntı yaratmadan kaçla sabit gidebilirim?Örn 150 den sonra orası burası ayrı oynuyor gibi şeyler olmadan :)

130-140 idealdir hem trafikte çok geride kalmazsın, hem de motoru fazla zorlamazsın .150 ve sonrası biraz sıkıntılı oluyor.ne yalan söyleyeyim bir kere dip gaz Ankara'ya gittim geldim ertesi gün işe giderken gaz telim koptu bir kere de Eskişehir'e dip gaz gittim geldim gaz teli bu sefer kopmadı ama iki silindire giden gaz telinin gaz koluna giden teli arasında ki aparat bozuldu..
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
3-3.5 litre çok düşük değil mi gerçekten? ben 80 km/s'i (max 6000devirde vites değiştirerek) pek geçmiyorum. 4 lt yakıyor. 3-4 kez denedim hepsinde sonuç aynı. bakımdan da yeni çıktı, bujiler yenilendi hava filtresi temizlendi vs..

1- Aranızda yeni tipini kullanan oldu mu? Farkları neler?
**2011 gt250r kullanan arkadaşlara sorabilirsin.o far ile kimsenin kolay kolay o modeli alacağını sanmıyorum onu alacağıma R modelini alır granajlarını söker satar yerine daha hoş duran far takarım hemde ön frenlerim çift disk olmuş olur.
2- Güvenli seyir hızı ve maksimum yaptığı (güvenli ya da güvensiz) hız nedir?
**güvenli seyir hızı trafiğin akışına bağlıdır, ama herkesin 100 ile gittiği yolda senin 110 max 120 km/hz ile gitmen makuldur. son hız kişiden kişiye değişiyor ben zorlayarak 182 km/hz gördüm tabi motor bloğu patlayacak gibiydi orası başka.
3- Şehir içi şehir dışı yakıt tüketimi nedir?
**ortalama 6500 devir de kullanırsan 3/3.5 lt arası tüketimin olacaktır..daha agresif sürüşlerde 4/4.5 arası yakarsın.
4- Comet alırken (ikinci el) en cok dikkat edilmesi gereken noktalar neler?
**Arka ve ön amortisörleri kontrol et , egzostu kontrol et manifold bölümünden saçma sapan tınkırtı sesler gelirse biraz düşün.motor için bir ustaya götürmen şart (tabi güvenilir usta var ise)
5-Bakım masrafı ne kadar?
** kendim yaparım dersen 50 TL yağ , 7 TL de yağ filtresi alırsın bunları da 3500 km de bir değiştirisin. 8 bin de 1 ,hava filtresini değişitirisin 30 TL, 6 bin de 1 de bujini 2x20=40
6- Alındığı zaman mutlaka yapın dediğiniz iyileştirmeler neler?
**Farı zenon yap başka birşeye gerek yok.
7- Doğru düzgün kullanılmış bir comet ın motoru kaç bin km gidiyor?
**ben doğru düzgün kullanmıyorum şu an 58000 de egzantrik zinciri dışında ciddi bir sıkıntı çıkarmadı egzantrik zinciri 2x75=150 TL
8- Belirli periyodlarda değişmesi gereken parçalar ve fiyatları nedir?
** üst tarafta bunu belirtmiştim zaten buraya yazmaya gerek yok..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
3-3.5 litre çok düşük değil mi gerçekten? ben 80 km/s'i (max 6000devirde vites değiştirerek) pek geçmiyorum. 4 lt yakıyor. 3-4 kez denedim hepsinde sonuç aynı. bakımdan da yeni çıktı, bujiler yenilendi hava filtresi temizlendi vs..

karbüratörlü modeller de bilmiyorum ama enjeksiyonlu modelini kullanan bir arkadaşım daha var onun değerleri ile benim değerler birbirine yakın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst