Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selamlar

Arkadaşlar bende bir hyo gt 250 comet almayı düşünüyorum.Ancak,nedense motor konusunda deneyimli arkadaşlarım tarafından olumsuz yönde eleştiriler aldım bu motor için.Çok fazla vibrasyonu olduğu söylendi,virajlarda arka tarafın dengesiz olduğu söylendi,yedek parça bulamazsın denildi,satmayı kalkarsın satamazsın denildi.Oysa görüntüsü ve 250cc 'ye oranla hızı beni mest etmişti.Bu söylenenler hevesimi kaçırdı.Bu konuda tecrübe sahibi arkadaşlardan yorum rica ediyorum. :silent:

Demek ki motor konusunda çok da deneyimli değillermiş :) Ya da en azından konuya hakim değiller.
2 cometim oldu şimdiye kadar,ikisini de satılık olmamasına ve ilan vermememe rağmen ısrarla isteyen arkadaşlarıma sattım.Vibrasyon ve parça bulamama gibi konular ise gerçekten ilginçmiş.İnsanımızın genel özelliği bilmediği şeyler hakkında konuşabilme yeteneği olsa gerek.
Bi kaç haftadır da hyosung ilanlarına bakıyorum,eğer fiyatı mantıklı temiz bir comet bulursam yine alacağım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Demek ki motor konusunda çok da deneyimli değillermiş :) Ya da en azından konuya hakim değiller.
2 cometim oldu şimdiye kadar,ikisini de satılık olmamasına ve ilan vermememe rağmen ısrarla isteyen arkadaşlarıma sattım.Vibrasyon ve parça bulamama gibi konular ise gerçekten ilginçmiş.İnsanımızın genel özelliği bilmediği şeyler hakkında konuşabilme yeteneği olsa gerek.
Bi kaç haftadır da hyosung ilanlarına bakıyorum,eğer fiyatı mantıklı temiz bir comet bulursam yine alacağım.

Öncelikle ilgin için teşekkür ederim :) ben bu comet'i http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-satilik-hyosung-gt-250-naked-48327575/detay/ almayı düşünüyorum.Hem rengi,hem şekli hemde satıldığı şehrin bana yakın olması sebebi ile benim için uygun.Elbet motoru yakından görmek ve test etmek gerek önerebilmek için ama en azından giderinde sorun yoksa bana tavsiye edebilirmisin?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Biliyorum o ilanı,motorun dış görünüşüyle oynamış biraz arkadaş.Farın orjinalini verecekmiş zaten ama egzoz biraz garip durmuş,tabi sen beğendiysen sorun yok.
Şimdi buradan görmeden bişey demek imkansız.Mutlaka gerçek anlamda anlayan birine baktırın ki daha sonra sorun yaşamayın.Temiz bir hyo alıp sizde temiz kullanırsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız,ama sorunlu bir motor alırsanız durumlar değişir.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Biliyorum o ilanı,motorun dış görünüşüyle oynamış biraz arkadaş.Farın orjinalini verecekmiş zaten ama egzoz biraz garip durmuş,tabi sen beğendiysen sorun yok.
Şimdi buradan görmeden bişey demek imkansız.Mutlaka gerçek anlamda anlayan birine baktırın ki daha sonra sorun yaşamayın.Temiz bir hyo alıp sizde temiz kullanırsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız,ama sorunlu bir motor alırsanız durumlar değişir.

Hımm benimde korkum o zaten :) o kadar para verip birde üstüne sıkıntı çekmek var.Motoru satan denizci astsubay arkadaş 7 aylık bir göreve çıkmış (somali) ve dayısına bırakmış motorunu.Motor hakkında da bilgi alamıyorum o yüzden sahibinden,dayısının hiçbir fikri yok :) Sadece bodrum-fethiye arası araba ile yolculuk yaparken 5 dk uğrama şansım oldu.Daha fazla kalmaya vaktim yoktu.çünkü fethiye'de bekleyenim vardı.Motor resimde ki gibi ama plakalıkta ki küçük kırmızı yansıtıcı (orjinal adını hatırlayamadım :D ) kırılmıştı.Birde motor üstünde dikkatle bakıldığında 2 küflü vida gördüm.Resimdede çok dikkatli bakınca gözüküyor.Bunların yedek parçalarını bulabilirmiyim acaba? her parçayıda bulmak kolay değildir sanırım.Muğla 110 kilometre burdan,bodrum'da yada biraz daha yakın bir yerde olsa anlayan bir arkadaşı götürüp test edicem motoru ama işten güçten vakit olmuyor ki :) bu motorla uyanıp bu motorla kalkıyorum :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Hımm benimde korkum o zaten :) o kadar para verip birde üstüne sıkıntı çekmek var.Motoru satan denizci astsubay arkadaş 7 aylık bir göreve çıkmış (somali) ve dayısına bırakmış motorunu.Motor hakkında da bilgi alamıyorum o yüzden sahibinden,dayısının hiçbir fikri yok :) Sadece bodrum-fethiye arası araba ile yolculuk yaparken 5 dk uğrama şansım oldu.Daha fazla kalmaya vaktim yoktu.çünkü fethiye'de bekleyenim vardı.Motor resimde ki gibi ama plakalıkta ki küçük kırmızı yansıtıcı (orjinal adını hatırlayamadım :D ) kırılmıştı.Birde motor üstünde dikkatle bakıldığında 2 küflü vida gördüm.Resimdede çok dikkatli bakınca gözüküyor.Bunların yedek parçalarını bulabilirmiyim acaba? her parçayıda bulmak kolay değildir sanırım.Muğla 110 kilometre burdan,bodrum'da yada biraz daha yakın bir yerde olsa anlayan bir arkadaşı götürüp test edicem motoru ama işten güçten vakit olmuyor ki :) bu motorla uyanıp bu motorla kalkıyorum :)

Facebooktaki gibi beğen olsa keşke :) Son sözünü beğendim :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Aradaşlar bizim başlıkta kimse cevap yazmadı bura bilen vardır belki aynı motor zaten :)
Hava filtreleri enjeksiyonlu modeller ve karburtorlu modeller arasında fark varmı?
Benimkisi 2008 enjeksiyonlu ve hava filtresi almam lazım istanbulda nereden alabilirim ,internet adresi varsa oda olur?
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba bu motordan almayı planlıyorum 20000 km civarı bu motor alınır mı? 5-6 yaşında

birde neden bazıları çift disk önde bazıları değil ,,,birde hepsi doch motormu ? bunların

alırken neye dikat edilmeli ?_
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Sende aynı hasreti çekiyorsun sanırım :)

Evet çekmemek mümkün mü :) Para olsa hiç durmamda bekliyoruz malesef :pale:

merhaba bu motordan almayı planlıyorum 20000 km civarı bu motor alınır mı? 5-6 yaşında

birde neden bazıları çift disk önde bazıları değil ,,,birde hepsi doch motormu ? bunların

alırken neye dikat edilmeli ?_

Çift disk olanlar Gt250r yani grenajlı olanlar cometlerde tek disk var ama isteyen parasını verip çift disk yapabiliyor tabii frenaja etkiside artıyor :cat:

2008 Sonrası DOHC motor :cat: Öncesini bilemiyorum :santa:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
comet diye ilan verilmiş ve motorda çift disk varsa o motor kazalı bi gt250r dır :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Almak sorun değilde,temizini bulmak sorun.Mesela bende keeway speed 150 var.Alalı 1 yıl oldu,2008 model 2010 trafiğe çıkışlı.Sıfır almıştım :) daha motor aksamında en küçük sorunla karşılaşmadım,nerdeyse 7000 km oldu :) sadece arka stop lambası vidalandığı yerden kırılmış.Yolda giderken yere düştü :)) Burda direk yedek parçası bulunmadığı için yapıştırttım yerine.Eskisinden daha sağlam oldu :)) Onun dışında bir sorun olmadı.Motor hala pırıl pırıl sıfır gibi duruyor :) Motosiklet üzerindeki yaptığım tek değişiklik,beğenmediğim koltuk kılıfını ve aynaları değiştirtmek oldu :) Bide en teresan bir durum,motor 6000 km den sonra daha atak ve seri oldu :sunny: kısaca bu motoru alan bana dua eder ama işte onuda satmaya kıyamıyorum.Benim comet almaktan alıkoyan faktörlerden biride budur :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar, ANKARAda Comet sahibi olan üyelerimizin yardımına ihtiyacım var. Comet 250 almadan önce gösterebilecğim bir Ustaya ihtiyacım var. Ankardaki arkadaşların tavsiye edebileceği nereler var acaba? Mümkünse Sincan taraflarına yakın olsun, ama olmasa da olur yani...

Yada beni yönlendirebileceğiniz bir kimse var mı forumdan? Ankaradaki ustalar hakkında az çok bilgisi olan...?

Teşekkür ederim(epeydir de yazmıyordum foruma...;))
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, ANKARAda Comet sahibi olan üyelerimizin yardımına ihtiyacım var. Comet 250 almadan önce gösterebilecğim bir Ustaya ihtiyacım var. Ankardaki arkadaşların tavsiye edebileceği nereler var acaba? Mümkünse Sincan taraflarına yakın olsun, ama olmasa da olur yani...

Yada beni yönlendirebileceğiniz bir kimse var mı forumdan? Ankaradaki ustalar hakkında az çok bilgisi olan...?

Teşekkür ederim(epeydir de yazmıyordum foruma...;))
bende sincan tarafındayım comet düşünüyorum ,, satan adama sor nerede bakım yaptırıyo hangi ustaları tanıyor :D
sonra ona göre sincanda kral motor var ömer usta ona git para bile almadan bakar motora bi gaz verir biner dinler vs vs .
onun dışında cengiz çoşkun var etimesgutta bu şeker fabrikasının ordan etimesguta yol geliyorya ordan gelirken sağda o iyi biliyor bu işi



bu arada sorduğum soruya yanıt veren arkadaşlara teşekkürler :D
gt250r kaza yapınca comet oluyor demek güzeldi bu :D peki 2006 model motoru olup motorundaki markayı bg bilen var mı ? comet
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bende sincan tarafındayım comet düşünüyorum ,, satan adama sor nerede bakım yaptırıyo hangi ustaları tanıyor :D
sonra ona göre sincanda kral motor var ömer usta ona git para bile almadan bakar motora bi gaz verir biner dinler vs vs .
onun dışında cengiz çoşkun var etimesgutta bu şeker fabrikasının ordan etimesguta yol geliyorya ordan gelirken sağda o iyi biliyor bu işi

Çok teşekkür ederim. Netten aldım adreslerini ustaların...

Umarım bugün söylediğin ustalara gösterebilirim ve bir sorun çıkmaz inşallah.
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok teşekkür ederim. Netten aldım adreslerini ustaların...

Umarım bugün söylediğin ustalara gösterebilirim ve bir sorun çıkmaz inşallah.
müdür sorsaydın hangi yerde bakım yaptırıyorsun diye usta motoru tanır aralarıda iyidir yada sahibini tanır iyi der taş gibi der :D
ömer usta süper adamdır yapmaz gerçide sen bilirsin
bu arada motorunu ömer ustaya yaptırırsan karlı çıkarsın :D hem işi bilir hemde ufak tefek şeylere para almaz diğer tamircilerin 3-1 i yada yarısına tamir ettirirsin :D
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Syanur kırmızısı da güzel tabi :) Konuşmuştum o motorla ilgili,4 e bırakmıştı en son.Lakin vakitsel olarak çok müsait değilim şu aralar..Umarım motor sorunsuz çıkmıştır:cat:
(2006 22.000 km kafa grenajı ve egzoz farklı olan motordan bahsediyorum,birde ben sorunca zinciri değiştirip veririm o sorun değil demişti,zincir değişmediyse fiyata dahil olarak değiştirt mutlaka :cat:)
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Arkadaşlar motorsikletime xenon takmak istiyorum, comete uygun tavsiye edebileceğiniz marka model varmıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst