Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Herkese selamlar
Demek ki motor konusunda çok da deneyimli değillermiş
Ya da en azından konuya hakim değiller.
2 cometim oldu şimdiye kadar,ikisini de satılık olmamasına ve ilan vermememe rağmen ısrarla isteyen arkadaşlarıma sattım.Vibrasyon ve parça bulamama gibi konular ise gerçekten ilginçmiş.İnsanımızın genel özelliği bilmediği şeyler hakkında konuşabilme yeteneği olsa gerek.
Bi kaç haftadır da hyosung ilanlarına bakıyorum,eğer fiyatı mantıklı temiz bir comet bulursam yine alacağım.
Arkadaşlar bende bir hyo gt 250 comet almayı düşünüyorum.Ancak,nedense motor konusunda deneyimli arkadaşlarım tarafından olumsuz yönde eleştiriler aldım bu motor için.Çok fazla vibrasyonu olduğu söylendi,virajlarda arka tarafın dengesiz olduğu söylendi,yedek parça bulamazsın denildi,satmayı kalkarsın satamazsın denildi.Oysa görüntüsü ve 250cc 'ye oranla hızı beni mest etmişti.Bu söylenenler hevesimi kaçırdı.Bu konuda tecrübe sahibi arkadaşlardan yorum rica ediyorum. :silent:
Demek ki motor konusunda çok da deneyimli değillermiş
2 cometim oldu şimdiye kadar,ikisini de satılık olmamasına ve ilan vermememe rağmen ısrarla isteyen arkadaşlarıma sattım.Vibrasyon ve parça bulamama gibi konular ise gerçekten ilginçmiş.İnsanımızın genel özelliği bilmediği şeyler hakkında konuşabilme yeteneği olsa gerek.
Bi kaç haftadır da hyosung ilanlarına bakıyorum,eğer fiyatı mantıklı temiz bir comet bulursam yine alacağım.