- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.
paslanma belirtileri bende de var
kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.
Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
Son düzenleme: