Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.

paslanma belirtileri bende de var

kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim

Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.

Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.

Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.

pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Benim motorumda o bölgede paslanmaya dair bi ize rastlamadım. Belki pompayı sokarken çok sert davrandılar zedelediler orayı,tembih etmekte fayda var pompacılara. Bu arada bugün motorumu yıkayayım dedim ama sanırım tazzikli su olmadan zor olacak bu iş. Hortumla yıkamama rağmen hala toz ve kirler duruyor. Üstüne üstlük eski sahibinin kışın kullanmasından dolayı motorun çamurluk ve motor kısımları kalın bir çamur tabakasıyla kaplanmış ve 2 aydır yıkayamadığım için de bu tabaka iyice kemikleşmiş. Bir de tazzikli suyla şansımı deneyeceğim artık :pr:
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
açıkça söyleyeyim o motora ben geçen hafta gidecektim,km saatinden size bahsettimi bilmiyorum ama fena halde kafamı kurcaladı.

sahibinin benimle yaptığı yazışmalar hala mevcut, özelden ulaşırsanız sizinle paylaşırım.

Tamam gönderiyorum abi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.

Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu:)

aynen...

ya allah bismillah deyip başlarım işe yalnız motoru bi kaç gün bari kullanayım diyorum gümler filan hevesimi alayım biraz:p

sende de 5-6000 devirde titreme yapıp sonrasında ortadan kalkıyormu,7000 devirden sonra motorda hiç titreşim yok
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
düşük viteste hızlanırken o 5-600 devir aralıgında biraz titreşim oluyor evet. Tam 6000 de sorun yok ama 5000-5800 arası hissettiriyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hepsinde bu durum oluyor..
R kasasında da 5000 ile 6000 arasında titreşim oluyor :)
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Bir de bu arka amortisörü sertleştirmek için nasıl bir yol izlemeliyiz? Yani nerden yapıldığını buldum ama oraya elim pek girmez gibi görünüyo yapacak alet de yok sanırım. Biyerleri sökmek mi gerekiyor ayarlamak için? Bugün 2 kişi deneyelim dedik de çamurluk lastiğe oturdu direk. (ikimiz de 100 kiloyduk :p :)
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..

Hocam km'si çok yüksek. O fiyata olmaz en azından bence. Ankara'da 2 kişi Comet aldık. Birimiz 11.000 km de 3.800'e aldı. Ben de 14000 km de 4250 ye aldım. Yani iyi düşün çok acele karar vermeyin derim. O motor uzun zamandır ilanda sanırım. sahibi 3 kez değiştirdi içeriğini...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Selam arkadaşlar bu hafta içi sıfır gt250 alıyorum, basit birşey sormak istiyorum size motorun kullanma klavuzunda basıçlı su ile yıkanmaması gerektiği yazıyorda siz oto yıkamacıda yıkatıyormusunuz motorlarınızı ? saygılar :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
@babaçi hayırlı olsun yeni motosikletiniz:)

sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.

aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.

tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.

aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.

tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel:cherry:

iice kanıma işledi bu motor
caracalı bi satsam bende alacam gibi.. nasip artık :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Buda Benim Makina 2008 model 12.800 km şuan.
grnt1181.jpg

grnt1180.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D

Teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?

daha önceden bahsi geçen yazıyı okuduğumdan dolayı,motoru alır almaz mobil full sentetik 15-50 yağ koyduk.

daha öncesi nasıldı bilemiyorum ama şuan ybr'nin vites geçişinden bir farkı yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst