Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
coşkun abi benim repliği araklamışsın....

Cem dün akşam itibarıyle comet arayışlarımızı sonlandırdık:pale:

Motorun 2. eldeki belirsizliği,parçalarının bulunamaması ve fiyatının yüksekliği

Ve istanbulda baktığımız hemen hemen tüm cometlerin motor kısmının ya açılmış yada açılma adayı olmasından dolayı

tercihimizi ybr250 den yana kullanma kararı aldık.

Şmdi ise kendimizi 4000 tl bütçeye adapte etmişken ve motorumuzu satmışken ybr250 lerin 2. ellerinin 6000tl den aşağı olmamasından dolayı 2000tl lik bir bütçe açığı çıktı ortaya:pr:

Kara kara yürüyoruz:queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
abi en mantıklısını yapmışsın 250 cc içinde en güzeli en sağlamı ybr250...
inşallah bütçeyi ayarlarsın...
megan66 muratta ybr250 var satmadıysa bir konuş istersen...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi en mantıklısını yapmışsın 250 cc içinde en güzeli en sağlamı ybr250...
inşallah bütçeyi ayarlarsın...
megan66 muratta ybr250 var satmadıysa bir konuş istersen...

dün akşam uzun uzun konuştuk:cherry:

fiyat konusunda aramızda uçurumlar yok,benim biraz daha kasmam gerekecek ayarlamaya çalışıyorum
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
Merhaba arkadaşlar dün itibari ile motorumu satmaktan vaz geçtim çünkü sattiğim paraya benim cometten daha iyi bir motor alamiyacağim kanaatındayım,

bir kaç ufak bakımdan sonra bu yaz motorla yananıstan , italya turu yapıcam sonrada askerim herkezin yolu açık olsun yollarda görüşmek üzere.

Elint motorun çok güzel Allah kaza bela vermesin yanlız sana bir önerim var egsoz borularına bakım yapmalısın ben sökup zimparaladıktan sonra ısıya dayanıklı boya ile boyarsan hem ömrünü uzatır hemde daha güzel bir görüntü olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Elint motorun çok güzel Allah kaza bela vermesin yanlız sana bir önerim var egsoz borularına bakım yapmalısın ben sökup zimparaladıktan sonra ısıya dayanıklı boya ile boyarsan hem ömrünü uzatır hemde daha güzel bir görüntü olur.

Önerin için sagol KML.Şuan için zamanım yok ama birsonraki bakım zamanı geldiginde onuda aradan çıkartırım.Kaç dereceye kadar dananıklı boya kullandın.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
Önerin için sagol KML.Şuan için zamanım yok ama birsonraki bakım zamanı geldiginde onuda aradan çıkartırım.Kaç dereceye kadar dananıklı boya kullandın.

600 dereceye kadar dayanıklı sprey boyalar var rizedede bulabilme ihtimalim çok yüksek ben 2 haftadır kullanıyorum çok güzel duruyor ve asla renk atma yapmıyor şimdiden kolay gelsin Elint.

Fotoğraflı anlatımını vaktim olunca burdan yayımlarım.
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
59
arkdaşlar ben cbf 150 kullanıcısıyım uzun yolda motorum bana yetmiyo şu gt 250 comet almak istiyorum sahibinden.com da 3 arkadaşı aradım 3 de cbf 150 ile takas yaparım dedi buda bende biraz şupe uyandırdı sanki motorlarını başından atmak istiyolar gibi ne bilim bana öyle geldi sanırım neyse ben olurda takasa gidersem cometlerin nerelerine bakmam gerek kontrolünu yaparken nelere dikkat etmeliyim birde olurda teknik arıza yaşarsam kanuni yetkili servislerinde sorunun hallolurmu parça sıkıntısı yaşarmıyım tecrübeli arkdaşlarım yardın ederseniz sevinirim
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
kanuni ilgilenmiyor. Olası sorunları çözmek tüketiciye kalıyor. Bunun bilinciyle alımı yapmak lazım.Telefonla parça sorduğunuzda hyosung kelimesi kapıları kapatıyor. Sebebi global-s&t mahkemesi. Zarar gören Hyosung kullanıcıları, uzun vadede zarar eden ise motosikletlerinin satış grafiği bu mantaliteden düşen kanunidir.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
motor temize benziyor..fiyatta iyi..izmir de bende arıyorum 3 tane comet var..2007 model 2500km de 5000 tl..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631



bu gün itibariyle aranızdayım.

sanırım yarın sırada cem var
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
13
izmirde 2007 model 2500 km olana bende baktım. aynası ve bir maneti kırıktı ki bir ayna 80 lira :S . onlarda onemli degil onlar konusulurda onun dısındada daha sonra 1 ay sonra muayenesi geliormus nese dedim oda olur , ondan sonra birde 100 lira kadar sanırım bir vergi borcu cıktı motorun.ayrıetten motor 6 aydan fazladır yatıyormus aküsü bitikmiş yenisi lazımmıs oda 120 lira kadar birde yağı var yağ deposu var birde genel bir bakım 6 aydan uzun suredir yattıgı için vs vs... yani diyecegim cıktıda cıktı o fiyata olmasının bir anlamı kalmadı :S birde izmirde 2008 model bir comet var,4900 kilometrede 5900 lira o baya temize benziyor eger masraf cıkartmıcaksa 50-100 lira bir pazarlıkta yapabilirsem dierininde model olarak ustu sonucta o cok daha mantıklı gibi duruyor ama bakalım işte. eger gidip bakarsam sizede haber veririm=)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bende aldım motorumu dün itiari ile Heman tiger egsozumuda aldım taktım ses güzel oldu.
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Merhaba arkadaşlar, bi aksilik olmazsa bende pazartesi günü Karabükten bi Comet alıyorum.

Daha önce Ybr125 vardı, bakalım bu bebekten zevk alabilecekmiyiz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Merhaba arkadaşlar, bi aksilik olmazsa bende pazartesi günü Karabükten bi Comet alıyorum.

Daha önce Ybr125 vardı, bakalım bu bebekten zevk alabilecekmiyiz.

açıkça söyleyeyim o motora ben geçen hafta gidecektim,km saatinden size bahsettimi bilmiyorum ama fena halde kafamı kurcaladı.

sahibinin benimle yaptığı yazışmalar hala mevcut, özelden ulaşırsanız sizinle paylaşırım.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
çoşkun abi hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel duruyor yarın bi çayını iömeye gelicez hasanla şöyle cometleri bi dizelim yan yana :D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun babaçi.Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız kullanman dilegiyle....


Bu arada arkadaşlar hiç depo girişinde paslanma olan var mı? Benim comette depo girişinde hafif pas var şimdilik sorun edecek birşey degil ama pu paslanma bir defa başladıysa devamı gelir sanırım.Depo içine kimyasal uygulamadan dışardan müdahale ederek bir çözüm bulunabilir mi?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Hayırlı olsun babaçi.Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız kullanman dilegiyle....


Bu arada arkadaşlar hiç depo girişinde paslanma olan var mı? Benim comette depo girişinde hafif pas var şimdilik sorun edecek birşey degil ama pu paslanma bir defa başladıysa devamı gelir sanırım.Depo içine kimyasal uygulamadan dışardan müdahale ederek bir çözüm bulunabilir mi?

teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.

paslanma belirtileri bende de var

kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim

evet sayın arkadaşlar, sonunda pası sökerek motoru topladım.
bizim kaplamacının büyülü iksiri yalan oldu, çok büyük miktarlarda sattıklarından ihtiyacım kadar olanı temin edemedik!
ostimde bir kimya mühendisi kaplamacının tavsiyesi ile;
-%33 hcl (hidroklorikasit) %66 su karışımıyla depoyu ağzına kadar doldurup 2buçuk saat bekledim. pas söküldü.
-suyla durulayıp ağırlık olarak %3 sodyumbikarbonat(kabartma tozu galiba), %97 su karışımıyla depoyu doldurup yarım saat bekledim. (buna pasivasyon diyolarmış, tekrar pas oluşumunu engellemek için)
mutluyum!


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

çoşkun abi hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel duruyor yarın bi çayını iömeye gelicez hasanla şöyle cometleri bi dizelim yan yana :D

yarın akşam tükkandayım beklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst