- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
coşkun abi benim repliği araklamışsın....
Cem dün akşam itibarıyle comet arayışlarımızı sonlandırdık
Motorun 2. eldeki belirsizliği,parçalarının bulunamaması ve fiyatının yüksekliği
Ve istanbulda baktığımız hemen hemen tüm cometlerin motor kısmının ya açılmış yada açılma adayı olmasından dolayı
tercihimizi ybr250 den yana kullanma kararı aldık.
Şmdi ise kendimizi 4000 tl bütçeye adapte etmişken ve motorumuzu satmışken ybr250 lerin 2. ellerinin 6000tl den aşağı olmamasından dolayı 2000tl lik bir bütçe açığı çıktı ortaya
Kara kara yürüyoruz:queen:
