Hyosung Aldımmm :)

Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
reis hayırlı olsun olsun Allah kaza bela vermesin. Bu sene geçti ama seneye inş. bende alcam bi tane hyo
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
altın elbiseli adamda ki hyosung dimi? güzel günlerde kullan!
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
fat280 söylenecek laf mı senin ki! tamam her makinanın vardır bir dez avantajı! benim motorda 5,5-5,7 lt yakıyor 100 km de hatta şöyle diyeyim çoğu 1,3-1,4-1,5 dizel otomobil hatta lpg liler kmde yaktığı kuruş anlamında benim motordan daha az yakıyor! ama yesilius2 benimde naçizane tavsiyem olacak. Lastik değişimi yaparsa ki ben yaptım ve bambaşka bir motora dönüştü, fren ve yol tutuş sorununu büyük oranda çözecektir!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst