Hyo GV250 ile Suzuki Savage LS650 takasi sizce nasil?

Katılım
16 Tem 2011
Mesajlar
13
Arkadaslar 2007 Hyosung GV250 11500 km motorumu, 2004 Suzuki LS Savage ile takas etme durumu soz konusu. Bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim? Takas mantikli mi, uste ne kadar nakit vermem gerekir? Yardimlariniz icin tesekkurler.
 
Katılım
16 Tem 2011
Mesajlar
13
Arkadaslar askolsun 77 kisiokudu ve Allah rizasi icin bir kisi fikirbelirtmedi mi? Benim gibi sitede yeni olanlari boyle mi tesvik ediyorsunuz, hadi uyeler neyse, adminlerinde mi edecek iki cift kelami kalmadi? Yazik :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar askolsun 77 kisiokudu ve Allah rizasi icin bir kisi fikirbelirtmedi mi? Benim gibi sitede yeni olanlari boyle mi tesvik ediyorsunuz, hadi uyeler neyse, adminlerinde mi edecek iki cift kelami kalmadi? Yazik :(

Motor hakkında hiç bir bilgisi olmayanların yorum yapmasından iyidir. Kullanıcısı da pek yok. Sahibinden.com'da sadece 10 adet ilan var zaten.
Motor hakkında bir bilgim yok ama görünüş olarak hoşuma gitmedi diyebilirim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Dostum en büyük fark Savage tek silindirdir. GV250 de almadığın vibrasyonu alman çok muhtemel. Ama yılı güzel. Kilometresi ve genel durumu ne durumda bunu incelemek gerekir. Ben açıkcası bir kaç düşünürdüm bu takas için
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sanırım takas düşündüğün makina bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-az-yakar-takas-olur-49579366/detay/

gv kullandım, aynı zamnda suzuki severim ama bu adam neden 4500 - 5500 tl edecek bir motor için 7000 tl lik motoru gzöden çıkarsın ki?

üstüne para verecek misin?
bu ilandaki son resim apaçi grubuna benziyor

ancak, motorun bazı görüntüleri var ki;

kim ne derse desin
- bu motor bağırtılarak kullanılmış, düşük vites yüksek devirle ses alınmaya çalışlmış

yakıt durmunu iyi araştır, parça durumu hakkında bilgim yok.
ancak,
motorun trameri sağlamsa, kazası belası yoksa, uzun süre satmadan binmeyi düşünüyorsan zevkine kalmış derim :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
hiç bulaşma derim bayağı bir hor kullanılmış motora benziyor
 
Katılım
16 Tem 2011
Mesajlar
13
Evet Yurekce,ilandaki LS 650. Motor sahibi ile tlf da konustuk. Benim motorumun durumunu anlattim O'da Savage yi anlatti. Handikaplarindan bahsetti. Uste para vermem sozkonusu ama ne kadar oldugunu motorlari karsilastirdiktan sonra kara vermek uzere sozlestik. Hyosung dan son derece memnunum ama cc yukseltmek icin boyle bir seye kalkistim. Yorumlariniz benim icin cok degerli fikir bildiren herkese tesekkurler. Bu arada Apaciler kimdir ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hyosung dan son derece memnunum ama cc yukseltmek icin boyle bir seye kalkistim.

Motoru biraz araştırdım. Tamam hız yapmak zaten bu motorun tarzı değil ama yapacağı hız GV250'den çok farklı olmayacaktır. Sanıyorum çok zorlarsan 150 yapar ama titreşimden dolayı 120'nin üzerine çıkmana pek izin vermez. GV250 28 HP, Suzuki 30 HP yani son hızlarında çok az fark olabilir. Ama hızlanması çok daha iyidir. 45 nm torku var. Hacim yükseltmek isteyen birinin isteğini ne kadar karşılar bilemem yani. Yakıt tüketimi de kullanıcılarına göre 4,5-6 lt / 100 km.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Evet Yurekce,ilandaki LS 650. Motor sahibi ile tlf da konustuk. Benim motorumun durumunu anlattim O'da Savage yi anlatti. Handikaplarindan bahsetti. Uste para vermem sozkonusu ama ne kadar oldugunu motorlari karsilastirdiktan sonra kara vermek uzere sozlestik. Hyosung dan son derece memnunum ama cc yukseltmek icin boyle bir seye kalkistim. Yorumlariniz benim icin cok degerli fikir bildiren herkese tesekkurler. Bu arada Apaciler kimdir ?

Apaçi kelimesi, sokaklara akmış ve çoğunlukla gruplar haline dolaşarak eğlence merkezlerinde, popüler semtlerde dolaşan, saçları jöleli, 15-25 yar aralığındaki düşük eğitim seviyeli, genellikle varoş tıynetli, çığlak göğüsle poz veren si***dirik pop şarkıcılarına özenen, amele gençlere verilen bir isim.



Bu arkadaşları özellikle hafta sonları ve daha çok da pazar günleri, alışveriş merkezlerinde, İstiklal Caddesi gibi popüler mekanlarda, grup halinde, veya kollarına sıkıştırdıkları bavul çantalı kokoş bir varoş kezbanıyla beraber görebilirsiniz. Yanında kız bulunanı nispeten daha zararsız olsa da, grup halinde dolaşanları birbirlerinden aldıkları cesaretle büyük bir gürültü ve hatta kimi zaman edepsizlik, kavgacılık özelliği gösterebildiğinde, çevrede buluna herkesi rahatsız etmeleriyle ünlüdür.
 
Katılım
16 Tem 2011
Mesajlar
13
Cok detayli ve anlasilir bir aciklama olmus by_aLp,Slayerr Tesekkurler. Bu durumda takasi biraz otelemekte fayda var gibi gorunuyor.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
50
hocam arkadaş benden önce yazmış, ilanlarla alakasını filan bilemem ama ben de hyosunga devam et diyecektim. takası boş ver bence makinanı sat ve gv650 al. yakından görüp incelediğim bir motor. ve bence en hoş görünen cruiser lardan birisi. savage ın da bir tek adını beğendim, o kadar :)
 
Katılım
16 Tem 2011
Mesajlar
13
GV250 ile 650 arasinda kalmistim, 97 den bu yana motora binmedigim icin cesaret edemedigim icin 250 aldim. Fakat 1 ay bile gecmeden kurtlar kaynamaya basladi. Hayir Gv650 yi alipta 1 ay gecmeden yine kasinmaya baslayip cc yukseltmek istersem diye korkuyorum. Hayirlisi. Yorumlariniza tesekkurler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst