Evet Yurekce,ilandaki LS 650. Motor sahibi ile tlf da konustuk. Benim motorumun durumunu anlattim O'da Savage yi anlatti. Handikaplarindan bahsetti. Uste para vermem sozkonusu ama ne kadar oldugunu motorlari karsilastirdiktan sonra kara vermek uzere sozlestik. Hyosung dan son derece memnunum ama cc yukseltmek icin boyle bir seye kalkistim. Yorumlariniz benim icin cok degerli fikir bildiren herkese tesekkurler. Bu arada Apaciler kimdir ?
Apaçi kelimesi, sokaklara akmış ve çoğunlukla gruplar haline dolaşarak eğlence merkezlerinde, popüler semtlerde dolaşan, saçları jöleli, 15-25 yar aralığındaki düşük eğitim seviyeli, genellikle varoş tıynetli, çığlak göğüsle poz veren si***dirik pop şarkıcılarına özenen, amele gençlere verilen bir isim.
Bu arkadaşları özellikle hafta sonları ve daha çok da pazar günleri, alışveriş merkezlerinde, İstiklal Caddesi gibi popüler mekanlarda, grup halinde, veya kollarına sıkıştırdıkları bavul çantalı kokoş bir varoş kezbanıyla beraber görebilirsiniz. Yanında kız bulunanı nispeten daha zararsız olsa da, grup halinde dolaşanları birbirlerinden aldıkları cesaretle büyük bir gürültü ve hatta kimi zaman edepsizlik, kavgacılık özelliği gösterebildiğinde, çevrede buluna herkesi rahatsız etmeleriyle ünlüdür.