huzurlarinizda yeni r1 ve yeni r6

Katılım
23 Ağu 2004
Mesajlar
8
r6 da 3 beygirlik bir artis var. Bu ve bir iki ufak tefek degisiklik disinda hersey ayni

r6-3.jpg



r1 180 beygir olmus, gozle gorulur birkac ta degisiklik var.

r13.jpg


r1-2.jpg


Bu seneki renkler siyah, kirmizi ve mavi. Ya ben r6 nin siyahina bittim :rendeer:
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Bunnar ne abicim be böyle:)
Harika makinalar. Ama 300milyon ile anca 36 ay vade il etekerlerini alırız:)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne olursa olsun bu sene favorim R6 :thumright:
 
Katılım
16 Haz 2004
Mesajlar
293
r6 küçük olduğu için çok sportif duruyo eksozu da çok sağlam
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalan olan sensin dostum :king:

yalandan gerçeğimi görmüyon ne :cherry:

R6 diyoruz burda... :thumleft:
 
Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
1
yha r6 çok güzel motor ama bence tek bi sorunu var egzoz iyi durmuyo yakışmıyo fazla.Koltuğun altından çıkarsalr bence çok güzel olur hemde çok yakışır böle biraz kaba duruyo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst