Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yha r6 çok güzel motor ama bence tek bi sorunu var egzoz iyi durmuyo yakışmıyo fazla.Koltuğun altından çıkarsalr bence çok güzel olur hemde çok yakışır böle biraz kaba duruyo...
yha r6 çok güzel motor ama bence tek bi sorunu var egzoz iyi durmuyo yakışmıyo fazla.Koltuğun altından çıkarsalr bence çok güzel olur hemde çok yakışır böle biraz kaba duruyo...