motoru 14000 bakımına götürdüm yine aynı tip buji taktılar kayış olarakda powerlink yada bando tercih ediyolar buji cr7hsa mıydı neydi kayısda daha ömrünü doldurmamış değiştirmedim powerlink ve bando 12000 km dayanıyomuş
onun yerine debriyaj balatasını değiştirdiler ön variatör kasnağı üzerinde set olusmuş o yüzden onuda değiştirdik benimkinin ömrü bitmiş oyüzden değişti ben söyledim diye değiştirmeye kalkma seninki daha 10000deymiş daha zamanın var ayrıca o acık hava filitresini sök orjinalini tak görüntü olcak diye motoru eline alırsın ben hususi gidip orjinal filitre taktım bütün bunlardan sonra 20 km artış oldu artık 100ü görüyom
yukarıdakı resimlerde gördüğünüz gibi eski ve yeni debriyaj balatası. Eski balatayı söküp elimdeki jawa eksoz pulunu debriyaj içindeki yayın arasına koydular mekanizmayı gres yağıyla yağlayıp yeni debriyaj balatasını taktılar çok zor takılıyor tavsiyem kendi başınıza açmayın 2 kişi zor taktılar sonra balatanın takılmış halinin fotografını çektim variatör ve debriyajın sökülü hali ortada sonraki elimdeki debriyaj baskı kasnağı içini iyice zımparaladık ondan parlıyor motorun kayışın markasını çektim en son olarakda variatör ve debriyaj mekanizmasının takılı hali bu işlemler bittikten sonra kapalı hava filitresi takıldı hız denemesine
çıktım 80 i geçmeyen motor 100ü buluyor 14000 km bakımını yaptırdıktan sonra eve geliyordum km teli koptu kadran kafasına göre takılıyor yakın 1 tarihte motor üzerinde oynama yapıp 120km hedefliyorum
:cat::queen::queen:
mhrm07 antalyada nerde çakma angel bulurum onuda yazsaydın ii olurdu bu arada motorun üzerindeki bütün stickerları sök gaz yağı ile bant lekelerini temizle daha sonra eski sanayide mng kargonun yanında filancanca outo show var adam aslında tamponcu ama git ondan fikir al bana kalırsa kafa grenajındaki sarı renk çok güzel motorun hertarafı o renk olabilir nasıl olsa
ruhsatta sarı yazıyodur bu arada motorun altını kapattırmanı tavsiye etmem tolda giderken sudan geçiyorum sırtım çamur oluyor eğer illaki kapattırcam diyosan çamurlugu söktürme
benimki gibi olsun istiyosan yazın iyi olur ama sakın benzin deposunu kestirme
aslında youtube da husar sıfır çekiyooo diye 1 video var onun arkası gibi harika olur aslında led ampul çok iyi olur vede led ampul uzun ömürlüdür
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cuqE63XBUZQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cuqE63XBUZQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> yorumlarını bekliyorum