hussar yıgılma yapıyo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bende kanunı hussar var 2006 model 13846km de 2 gün öncesine kadar hiç sorun yoktu 90km ile idare ediyodum fakat bu gün motor 60km den sonra yıgılma yapmaya öksürmeye basladı 50 60 gidersen sorun yok biraz gaza dokunsan baslıyo horrr demeye :silent::silent:
yeni acık hava filitresi taktım, kayısa vs baktım sorun yok acaba asıl problem nerde millet 100 110 gidiyo bizim paşa yaya kalıyo lütfen yardım:p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
karbüratöre pislik kaçmış ve tıkanmış ola bilir. Bujiyi kontrol et pisse temizle ateşlemede tekleme olabilir.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motora fazla hava giriyor. ayarlarına baktırmanı tavsiye ederim... ( bu arada avatarındaki scooter seninkisimi ? kooltuk altı egzos nasıl oluyor ona yav? )
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
buji değiş,elektirik yüksek gazda kesiyormu onada bak,karbüratörün şamandıra altını aç benzini biraz boşta akıt.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avatardakı hussar benim fakat o görünen mavi led eksoz olarakta solucan eksoz kullanıyorum cok sessiz ii oluyo :p
bundan 1 hafta önce yakıt hortumunun karbüratöre giriş agzı yırtılmıştı
yırtık bölümü kesip yeniden taktım sorun kalmadı :p
ayrıca 2 gün önce hava filitrem calındı aynısından alıp taktım bu seferde motor
60 km den sonra tekleme, yıgılma yapmaya basladı :cyclopsan
1 gün boyunca hava flitresiz sadece hortum la gezdim
tamirciye götürdüm hava filitresindendir dedi sıfır taktıgımı soledim
bunlar 5 para etmez kapalı hava filitresinden vazgecme acık hava filitresine
su toz camur benzeri seyler rahat kacar karbüratöre de motorada zararlı dedi
ben acık hava filitresinden vazgectim görüntü yapcaz diye motoru elimize almayalım hem eski performansı geriye döner diyolar
ama söküp karbüratör temizlemeyi düşünüyorum pki nasıl olcak temizleme yardım lütfen:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13850 oldu hadi yorum yapta sorunu çözelim iş gırgırla bitmiyo

digi boy resim istemiştin



















fotoraftakı far runner a ait fakat hussarlara oluyormus taktırmayı düşünüyom
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay be siper kuyruk olmuş. farlar nerde :) o eksoz nasıl bişey? salyangoz dedikleri bu mu? artısı varmı bu eksozun ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sagolasın:rendeer:
o resimdeki scooter center yazılı runner farından antalyada bulursam taktıracam:cherry:
kornanın yanına ve orta sehpa altına flash ışık koyacam
o salyangoz eksoz performans eksozu diye takmışlar ama hikaye yani antalyadakiler hikaye:farao: 1 2 kere koptu degiştirecem:pr: görüntü olarak çok harika sessiz calışıyo ii oluyo :p
arka kuyruk çok güzel fakat yagmurlu havada sırtım çamur oluyo
acık hava filitresinede su kacıyo yanı anlıyacagın 40 50 km hıza mahkum oldum
orjinal yada baska marka kapalı tip hava filitresi taktıracam kutu ve filitre beraber 40 50 ytl
diyolar mecbur alcazz napam motoruma bişiy olmasında
1 de şu günesli hava şartlarında yıgılma sorununu halletsem ii olacak 90 km ye razıyım..:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yagmurlu hava şartları yüzünden acık hava filitresi cabuk tıkanıyor ve
karbüratöre su gidiyodu dolayısıyle 40km ye mahkum olmuştum
şimdi hava güneşli 80km ye kavuştum. ancak 1 sorun daha var
motorun eskı sahıbı kalkışta daha iyi performans sergilesin diye
kısa kayıs taktırmiş şimdi 14000km de motoru bakıma götürcem
kayışın orjinali yada tavsiye edilen boyutunu takacam variatör agırlık
rollerları büyütücem cr7hıx iridyum buji takıcam orjinal kapalı tip hava
filitresi takacam bakalım sonuç ne olucak..

iyi akşamlar TÜRKİYE her nerede yaşıyor vede yaşatılıyorsam :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okey digi boy benim motorun eski sahibi motordan hiçbişey anlamıyo
çocuk kısa kayıs taktırmış derdi neyse
hızlanma konusu süper ybr ye bile kafa çekiyom ama son hız 80 olunca
millet gülüyo şimdi 1 haftaya kadar bu işlemleri halledecem antalyada kevlar kayıs bulursam tam süper olacak
herkez hussarla 110 görüyo bakalım bizimki ne olacak..
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
okey digi boy benim motorun eski sahibi motordan hiçbişey anlamıyo
çocuk kısa kayıs taktırmış derdi neyse
hızlanma konusu süper ybr ye bile kafa çekiyom ama son hız 80 olunca
millet gülüyo şimdi 1 haftaya kadar bu işlemleri halledecem antalyada kevlar kayıs bulursam tam süper olacak
herkez hussarla 110 görüyo bakalım bizimki ne olacak..

kardeş bendede hussar yaklasık seninki ile aynı.benzin kapağından su kaçmış olabilir hussarlar yapıo.benzin filtresini sok bi hava tut birazda benzin akıt alttan.düzelebilr,şu gösterdiğin far baya güzelmiş yaa onu ayarlayalım kardeşim.bendekide 91 demio.bende duydum ama nasıl 110 yapıolar hayret.msn veriyim haberleşiriz çok güzel bi angel far var çakma onu tafsiye ederim..15ytl....bende war ama burdaki resmde ki değil.
[email protected]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mhrm07 15 ytl ye antalyada angel nerde var.
o far runner a ait fakat hussarada oluyo renk seçenekleri bile var ama pek araştırmadım bulursam takacam bu cumartesi bakıma götürüyom kayıs variatör agırlıkları değişcek iridyum buji taktırcam sendeki buji ney acil cvp yaz
:p
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Kardeşim o motorun öle yapması doğal fazla yakmasın die kıstırmışlardı bi ara :D
Ayrıca zamanında fırtına gibi esiodu miladı doldu demekki
Satan adam motordan anlamıyor diyosun ama seninde aldığın fiyat ortada bi görüntü için değer mi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen cok biliyon fırtına halen esiyo yarın bakıma götürüyom cagatayın kısalttıgı kayısı uzatcam ben görüntü olsun isteseydim gider runner alırdım
maksat ayagımı yerden kessin ayrıca 1300 aldım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hussar 125cc'lik motor 90a çıkıyonuz. bende 150cc var ben eğilmezsem 80i geçemiyorum. eğilirsem 100 benimki de. :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
aga seninki gibi bişe var bendede aarlattım bi güzel iki kiişi tatlı bi okuşta 120 geldi normal bi olda tek direk üze geliom zorarsam 110
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst