hussar yıgılma yapıyo

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
mhrm07 15 ytl ye antalyada angel nerde var.
o far runner a ait fakat hussarada oluyo renk seçenekleri bile var ama pek araştırmadım bulursam takacam bu cumartesi bakıma götürüyom kayıs variatör agırlıkları değişcek iridyum buji taktırcam sendeki buji ney acil cvp yaz
:p

slm kardeşim ant yada 1 2 yerde olduğunu duydum ben ist getirt tim. ama çakma angel super oluo.bendeki buji orjinal bujisi daha değiştirmedim kayışta aynen duruo.10000 bakımı geldi.ozaman değiştirtcem.tafsiye edicen kayış ve buji warmı??

birde motoru boyatcamda parlak bişi yapcam dikkat çekici ama tatlı olcak tafsiyelerini vekliyorum.nerede ve kaça mal olurrr.

sen videolarını izledinmi motorun sesini kaydetmiştim. bi izle istersen

http://www.youtube.com/watch?v=3EgcHSUXsyQ
http://www.youtube.com/watch?v=gTUvmi-hY5A
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru 14000 bakımına götürdüm yine aynı tip buji taktılar kayış olarakda powerlink yada bando tercih ediyolar buji cr7hsa mıydı neydi kayısda daha ömrünü doldurmamış değiştirmedim powerlink ve bando 12000 km dayanıyomuş
onun yerine debriyaj balatasını değiştirdiler ön variatör kasnağı üzerinde set olusmuş o yüzden onuda değiştirdik benimkinin ömrü bitmiş oyüzden değişti ben söyledim diye değiştirmeye kalkma seninki daha 10000deymiş daha zamanın var ayrıca o acık hava filitresini sök orjinalini tak görüntü olcak diye motoru eline alırsın ben hususi gidip orjinal filitre taktım bütün bunlardan sonra 20 km artış oldu artık 100ü görüyom














yukarıdakı resimlerde gördüğünüz gibi eski ve yeni debriyaj balatası. Eski balatayı söküp elimdeki jawa eksoz pulunu debriyaj içindeki yayın arasına koydular mekanizmayı gres yağıyla yağlayıp yeni debriyaj balatasını taktılar çok zor takılıyor tavsiyem kendi başınıza açmayın 2 kişi zor taktılar sonra balatanın takılmış halinin fotografını çektim variatör ve debriyajın sökülü hali ortada sonraki elimdeki debriyaj baskı kasnağı içini iyice zımparaladık ondan parlıyor motorun kayışın markasını çektim en son olarakda variatör ve debriyaj mekanizmasının takılı hali bu işlemler bittikten sonra kapalı hava filitresi takıldı hız denemesine
çıktım 80 i geçmeyen motor 100ü buluyor 14000 km bakımını yaptırdıktan sonra eve geliyordum km teli koptu kadran kafasına göre takılıyor yakın 1 tarihte motor üzerinde oynama yapıp 120km hedefliyorum
:cat::queen::queen:

mhrm07 antalyada nerde çakma angel bulurum onuda yazsaydın ii olurdu bu arada motorun üzerindeki bütün stickerları sök gaz yağı ile bant lekelerini temizle daha sonra eski sanayide mng kargonun yanında filancanca outo show var adam aslında tamponcu ama git ondan fikir al bana kalırsa kafa grenajındaki sarı renk çok güzel motorun hertarafı o renk olabilir nasıl olsa
ruhsatta sarı yazıyodur bu arada motorun altını kapattırmanı tavsiye etmem tolda giderken sudan geçiyorum sırtım çamur oluyor eğer illaki kapattırcam diyosan çamurlugu söktürme
benimki gibi olsun istiyosan yazın iyi olur ama sakın benzin deposunu kestirme
aslında youtube da husar sıfır çekiyooo diye 1 video var onun arkası gibi harika olur aslında led ampul çok iyi olur vede led ampul uzun ömürlüdür
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cuqE63XBUZQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cuqE63XBUZQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> yorumlarını bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
slm kardeşim ant yada 1 2 yerde olduğunu duydum ben ist getirt tim. ama çakma angel super oluo.bendeki buji orjinal bujisi daha değiştirmedim kayışta aynen duruo.10000 bakımı geldi.ozaman değiştirtcem.tafsiye edicen kayış ve buji warmı??

birde motoru boyatcamda parlak bişi yapcam dikkat çekici ama tatlı olcak tafsiyelerini vekliyorum.nerede ve kaça mal olurrr.

sen videolarını izledinmi motorun sesini kaydetmiştim. bi izle istersen

http://www.youtube.com/watch?v=3EgcHSUXsyQ
http://www.youtube.com/watch?v=gTUvmi-hY5A


Valla kardeş motorun çok tatlı arkadaşa yardımcı ol demişsin ama o motoru o da boyatmadı eski sahibiyle boyattık ayrıca sanırım yanılmıyorsam senin motoru yeni sanayife görmüştüm çok tatlı hatta inatlaşmıştıkl taşlı yolda bastık ana yolda yalamıştım :D ben 2 kişiydim sen , tek hatırlıcan mı bakalım şafağın çıkışında eğitim prkı yolunda o sendin sanırım hatırladın mı????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topic i ben actım bana diyosan zaten bu işlemleri servise yaptırdım



zaten vrench set bende ne gezer variatör öyle kolay sökülmüyor lokmayla sökmeye kalksan sabahı bulur
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
yeri burası değil belki ama hussarcılar burayı okur diye burada soruyorum

[YT]okemZAxxoog[/YT]


bunu nasıl yapıyor merak ettim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
Valla kardeş motorun çok tatlı arkadaşa yardımcı ol demişsin ama o motoru o da boyatmadı eski sahibiyle boyattık ayrıca sanırım yanılmıyorsam senin motoru yeni sanayife görmüştüm çok tatlı hatta inatlaşmıştıkl taşlı yolda bastık ana yolda yalamıştım :D ben 2 kişiydim sen , tek hatırlıcan mı bakalım şafağın çıkışında eğitim prkı yolunda o sendin sanırım hatırladın mı????

haah tamam hatırladım birader baya oldu o olay yaaw.bu hava filtresi sesi ii verioda ama hızdan da düşürüyo..sende 150 lik mondial mı ne wardı galiba öle hatırlıom yanılmıosam.


06bluedrag kardeşim isim olarak bilmediğim için yazmdım.ismini öğrenince yazarım.motoru cırt sarı mı yaptırsam acaba hem ruhssatlada oynamamış olurum.bende daha 95 i göremedim orjinal hava filtresinimi taksam acaba bende.orjinal angel alacam bende bu beni sıktı .aksi gibi bide benzin göstergesi bozuldu hiç boş vaktimde yok.bi ara izin alıp ta götürüyüm sanayiye "tayfun motora götürürüm".benimkininde bakım zamanı geldi.bide egzostdan su atıo, su atıosa eğer motorun sağlam olduğunu ifade ediomuş ne kadar doğru bilemicem artık.



NASIL BEĞENDİNİMİZ MOTORU ARKADAŞLAR..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eksozun su atması neden olur bilmiyom ama sağlam olur diyen de saçmalamış
benim debriyaj çeki balatası bitik vaziyetteydi onu değiştirdim ön variatör üzerinde zamanla set yiv oluşmuş onu değiştirdim 14000 bakımı yapıldı kapalı kutu hava filitresi taktım şimdi 100ü görüyom yakıt da düştü
motoru ruhsatta ne yazıyosa o renge boyat srı yazıyosa kafa grenajında ki renk
hoş duruyo ama baska renge boyatırsan ruhsata işletmen lazım trafikle ruhsatla uğrasamam diyosan sarı veya sarı tonlarına boyat
bana kalırsa dış kısımlar kafa grenajındaki gibi fosforlu sarı
kontak,koltuk altı,ayak basılan yer ona uygun 1 renk olabilir
eksozun üstündeki fanı beyaza boyatmışsın oda sarı olsun solucan eksozun son susturucusu mavi olan kısım onuda sarıya boya

benzin şamandırası arızalanmış olabilir artık hiçbir servise güvenemiyorum
adamlar bakımyapıyoruz diyolar yağ buji değiştiriyolar 45 - 50 ytl alıyolar düpe düz soygun
bakım yapılırken ne gibi aşamalardan geçiyo bilen varsa anlatsın
tayfun ustanın yerini hiç denemedim 14000 bakımını yaptırdığım yere motoru saat 10 da bıraktım aksam 5 te zor aldım ustaların tavrı bana sanki küfür eder gibi geldi hiç hoşnut değilim antalyada güvenilir işini adam gibi yapan sevis varmı fiyatlarıda kazık olmasın zaten bütçemiz dar
bütçem iyi olsa gider runner sp180 alırdım..

mhrm antalyada güzel angel bulursan haberim olsun şu fotoğrafını koyduğum fardan bulamazsam ya orjinal runner farı yada angel taktıracam...

ustura madem kapıştın plakaya bakmak aklına gelmedimi
çağatayla gezerken benim motorla en son kaç gördünüz

mhrm bakıma gitmişken debriyaj çeki balatasıyla kayışada bak yıpranmışsa ondanda hız kaybedersin
orjinal hava filitreni tak hız normale döner yakıt safiyatı düzelir..

kolay gelsin..


sevgili uğurcuk o hareketleri antalya mazı dağında yapıyolar işin erbabı honda todayla bile yapıyo
önceden bende çok yapardım ama bu aralar pek yapmıyorum koltuğun en arka ucuna otur yada ayaklarını bas gazı kökle gidonu kendine hızla çek tamam kendine güveniyosan km lerce gidersin ayrıca tek teker
çekerken arka lastiğin havasını biras indir..
:queen:scooterlarda böyle
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
eksozun su atması neden olur bilmiyom ama sağlam olur diyen de saçmalamış
benim debriyaj çeki balatası bitik vaziyetteydi onu değiştirdim ön variatör üzerinde zamanla set yiv oluşmuş onu değiştirdim 14000 bakımı yapıldı kapalı kutu hava filitresi taktım şimdi 100ü görüyom yakıt da düştü
motoru ruhsatta ne yazıyosa o renge boyat srı yazıyosa kafa grenajında ki renk
hoş duruyo ama baska renge boyatırsan ruhsata işletmen lazım trafikle ruhsatla uğrasamam diyosan sarı veya sarı tonlarına boyat
bana kalırsa dış kısımlar kafa grenajındaki gibi fosforlu sarı
kontak,koltuk altı,ayak basılan yer ona uygun 1 renk olabilir
eksozun üstündeki fanı beyaza boyatmışsın oda sarı olsun solucan eksozun son susturucusu mavi olan kısım onuda sarıya boya

benzin şamandırası arızalanmış olabilir artık hiçbir servise güvenemiyorum
adamlar bakımyapıyoruz diyolar yağ buji değiştiriyolar 45 - 50 ytl alıyolar düpe düz soygun
bakım yapılırken ne gibi aşamalardan geçiyo bilen varsa anlatsın
tayfun ustanın yerini hiç denemedim 14000 bakımını yaptırdığım yere motoru saat 10 da bıraktım aksam 5 te zor aldım ustaların tavrı bana sanki küfür eder gibi geldi hiç hoşnut değilim antalyada güvenilir işini adam gibi yapan sevis varmı fiyatlarıda kazık olmasın zaten bütçemiz dar
bütçem iyi olsa gider runner sp180 alırdım..

mhrm antalyada güzel angel bulursan haberim olsun şu fotoğrafını koyduğum fardan bulamazsam ya orjinal runner farı yada angel taktıracam...

ustura madem kapıştın plakaya bakmak aklına gelmedimi
çağatayla gezerken benim motorla en son kaç gördünüz

mhrm bakıma gitmişken debriyaj çeki balatasıyla kayışada bak yıpranmışsa ondanda hız kaybedersin
orjinal hava filitreni tak hız normale döner yakıt safiyatı düzelir..

kolay gelsin..


sevgili uğurcuk o hareketleri antalya mazı dağında yapıyolar işin erbabı honda todayla bile yapıyo
önceden bende çok yapardım ama bu aralar pek yapmıyorum koltuğun en arka ucuna otur yada ayaklarını bas gazı kökle gidonu kendine hızla çek tamam kendine güveniyosan km lerce gidersin ayrıca tek teker
çekerken arka lastiğin havasını biras indir..
:queen:scooterlarda böyle



tayfun abi gene ötekilere nazaran daha iii.ama sanayici işte bide oradaki ortam öle.servis demek 50 ytl demek oluo artık.en az 80 90 ytl gideri war bermin motorun,parasal durumumu düzeltir düzeltmez boyatcam motoru.bende bi tane yedek war bulamazsan sana vereyim mavi halka angel a benzio akşamlartı vede çok dikkat çeki.ben sakaryadan getirtmiştim
buradada satılıomuş ama tam yerini bilmiyorum.öğrenirsem yazarım buraya.değin gibi kayış,buji hava filtresi felan onları değiştirmek lazım.

önemli bişidaha solucan egzostla uzun yola çıktınmı hiç.
geçen yaz ark larla kemere gidelim dedik gece 12mi neydi.bastık gittik.havada serindi.ben 2 kişiydim 60 80 arası gidiyoduk.yolu yarıladık motordan tak tuk sesler geldi ben taş değdi sandım.devam ettim 5 dk geçmedi motordan bi ses geliooo kamyon gibi egzost saplamaları atmış.öle geri geldim ant ya ama kafam ağrıdı gelene kadar.egzost mtororu sıkıştırıo galiba.... olabilirmii...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen hiç aynaya baktınmı da böye diyon
bence 1de ayna ya bak halilistan..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne uğrascam kedi uzanamayacağı cıgere mundar der bu da onlardan
onda yok diye yapıyo
kardesim biliyosan söyle ibret alsınlar bilmiyosan susda adam sansınlar..
atasözünü burdan hatırlatırım..
zevkler ve renkler asla tartışılamaz..
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
ne uğrascam kedi uzanamayacağı cıgere mundar der bu da onlardan
onda yok diye yapıyo
kardesim biliyosan söyle ibret alsınlar bilmiyosan susda adam sansınlar..
atasözünü burdan hatırlatırım..
zevkler ve renkler asla tartışılamaz..

katılıyorum sana kardeşimmm...warsa bi bildiği sölesin bizde bilelimmm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

motorumu sabah güneşi değerken çekeyim dedim..


yakında motorum buna benzer bişi olcak yada daha güzeli..


geçen hafta akşam hava limanına gidiyodum motor bagirmaya basladı çekişten düştü gaz veriyom fayda etmiyo sonra arkadan bi tangırtı geldi aha dedim kayış koptu bi tanıdığın kamyonetini arkasına atıp onun evine götürdük ertesi gün 15 ytl ye çin malı kayış aldım aksam variatör kapağını söktüm kayış pert olmuş otomobil bijon anahtarıyla yani artı biçiminde olandan çekiç yardımıyla debriyajı söktük sonrada variatörü söktük variatörü sökmek çok zor oldu
bütün iplikleri temizledik kayışın hali ortada neyse herşeyi sıkıca geri taktık havalı vrench (lokma) olmadığından iyi sıkamadık diye düşündüm sabah olunca
arkadasımın motor tamirhanesine götürdüm iyice sıksın diye adi herif bende 15 ytl aldı a.q. boğazında kalsın bidaha selam bile vermem
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
blue kardeşim motor şahane olmuş walla.motor fanının kapağını nerden buldun bende öle bişi arıodum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla eski sahibi yaptırmış sadece boyatmış
şu an motorun eksiklerini tamamlıyom
asıl mod bundan sonra baslıyooo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst