daha büyük resmi varsa kendi üzerinde iken daha iyi olacak sanıyorum HALİT SENİNDE HAYIRLI OLSUN değiştiriyormuşsun bile :silent:
resim ufacık çıkıyo net görünmüyo ama benim fıstığa sordum kendisinin fabrika bandından arkadaşıymış, yakinen tanırmış, çok iyi huylu makina olduğunu sööledi :wiinkk:
ikinizinde birbirinizi mutlu edeceği günler yaşamanız dileği ile, hayırlı olsun.