HUMA nın yeni kanatları..............

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın:rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
Bütün arkadaşlarımın iyi dileklerine teşekkür ederim eksik olmayın ..
bu dünya yanlız çekilmez...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun.. 2008 e yeni motorunla giriyosun ne güzel.. Biz de boyatsak mı naapsak.. :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun babocan..:rendeer:
A.K.B.Vermesin..:cat:
Ama bu fotlar yetmez..İçimi ısıtmalı şu kış günü.::145::
Yıka ve birkaç foto yollada bakıp bakıp sevinek..Sevindikçe ISINAK.:cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun arkadaşım, Kazasız Belasız Sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
eksik olmayın arkadaşlar , Allah cümlemize kötü gün göstermesin ...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürmek nasip olsun inş
darısı olmayanlara inş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Yüz yüze de tebrik etmiştim ama bir de buradan tebrik edeyim. Umarım kazasız belasız kullanırsın.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
:rendeer: :rendeer: .....................................
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
canım kardeşim topiği öğle saatlerinde açmışsın şimdi gördüm işlerden siteyi gün içinde takip edemiyorum biliyorsun, senin adına çok sevindim sonunda hayalindeki motoruna kavuşmuşsun:cat:umarım yeni sene sana motorundan sonra gönlündeki ne varsa getirir allah kaza bela vermesin motorunla gönlündeki güzelliklerle yaşlanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
teşekkür ederim , cengiz abi ..................
görmese idin çok kırılırdım ....
tekrar teşekkür ederim eksik olma ...........
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
görmeseydim bende kendimi affetmezdim zaten SENİ SEVİYORUM kendine dikkat et:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
ben göremedim motoru,fotoğrafta bir sorun var herhalde,ama hayırlı uğurlu olsun yine de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst