Hp Printer kartuşu!!!

Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Arkadaşlar ben Hp printer kullanıyorum, bittikçede dolduruyorum veya duldurtuyorum, ama maalesef 4-5 dolumdan sonra Hiçbir Neden Yokken, bilgisayardan kartuşunuz bozuk mesajı alıyorum. Bunun Hp nin gönderdiği yazılımla yapıldığını duydum, kartuşun son kullanma tarihi geldiğinde veya gelmeden, bozuldu diyo ve seni yeni kartuş almaya zorluyo.

Bu konuda fikri olan arkadaşlar, neler yapıyosunuz bu sorunu çözmek için???
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bende hp yazıcı kullanıyorum daha bir kere doldurtum. bu söylediğini de ilk defa duyuyorum. eğer sahiden böyle bişey varsa da helal olsun adamlara çok çakallarmış:mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Mert cim yazılımı sil ve windowsu kullanarak yazıcıyı kullanmaya çalış (doğru bi şekilde çalışmasada kartuşun bozuk olup olmadıını anlarız)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim bildigim bikaç kez dolum gören kartuş bozuluyo yenisini alıyosun zaten dolumlarda %45 civarında oluyo orjinali kadar mürekkep koyamıyolar

yaw eskiden kartuş dolumumu vardı 2 kez doldur yenisini al :):rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
danger0' Alıntı:
Arkadaşlar ben Hp printer kullanıyorum, bittikçede dolduruyorum veya duldurtuyorum, ama maalesef 4-5 dolumdan sonra Hiçbir Neden Yokken, bilgisayardan kartuşunuz bozuk mesajı alıyorum. Bunun Hp nin gönderdiği yazılımla yapıldığını duydum, kartuşun son kullanma tarihi geldiğinde veya gelmeden, bozuldu diyo ve seni yeni kartuş almaya zorluyo.

Bu konuda fikri olan arkadaşlar, neler yapıyosunuz bu sorunu çözmek için???

üstat ben bu işi yapıyorum biz bir çok yazıcının teknik servisliğini yapıyoruz hp de 4 - 5 kere dolum yapıyorsan çok iyi çoğu kişininki 1 - 2 kerede gidiyor artık tonerli yazıcılar var tonerlerede dolum için önlem aldılar çip gibi bişeyler takarak dolum yapılmasını önlüyor sebep 1. kendi mallarını satmak istiyorlar, 2. dolum yapılan kartuş v eya tonerler yazıcıya çok büyük zararlar verebiliyorlar
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
seco@ybr' Alıntı:
2. dolum yapılan kartuş v eya tonerler yazıcıya çok büyük zararlar verebiliyorlar

Yalan abicim. Philips'de bunun arastirmasini yaptilar ve cikan rapora gore doldurma murekeb bazen HP'nin orjinal kalitesini asiyor. HP murekebi kendisi uretmiyor, bunu disardan aliyor. Cogu dolduru sirketler murekebi ayni sirketlerden aliyor, yani kalite olarak ayni.

Bunun nedeni ayni raporda one surmuslerdi. Su an 1 litre printer murekebi, 1 litre altin degerini asiyor. Bunu kendiniz de hesapliya bilirsiniz, bir katus icinde 30ml murekeb var. Tabi zarar veriyor derler, bende derdim.

Turkiyede durum nasil bilmiyorum ama burada HP eski kartuslari topluyor ve kendisi dolduruyor, eski kartusu getir 5 euro indirim yapiyorlar.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Printer a zarar verse ne olur zaten, 3 kartuş parasına alınıyo. Benim 6-7 defa doldurduğum da oluyor, ama benim sorduğum yazılım olarak hp bozuk olmayan kartuşa bozuldu mu dedirtiyor?? Çünkü bikaç kişiden bu yazılımın kırıldığını , istediğin kadar doldurabildiğini duydum, ingilizce kaynaklarda yok. Sanırım rus sitelerinde varmış.

Olcay hp nin yazılımını yüklemeden hiçbişekilde çalışmıyo printer.
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
danger0' Alıntı:
Printer a zarar verse ne olur zaten, 3 kartuş parasına alınıyo. Benim 6-7 defa doldurduğum da oluyor, ama benim sorduğum yazılım olarak hp bozuk olmayan kartuşa bozuldu mu dedirtiyor?? Çünkü bikaç kişiden bu yazılımın kırıldığını , istediğin kadar doldurabildiğini duydum, ingilizce kaynaklarda yok. Sanırım rus sitelerinde varmış.

Olcay hp nin yazılımını yüklemeden hiçbişekilde çalışmıyo printer.

4-5 kez doldurdukdan sonra kartusun memeleri tikaniyor ve kartus kullanulmaz bir hale geliyor. Kartusun icindeki chip bozulmis alobilir, chip reset yapmayi deneye bilirsin. Modelini verirsen sana nasil yapdigini soyleye bilirim.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Bende bir iki tane var ama tam hatırlamıyorum, Birisi 3475 galiba, bi taneside ekranlı fotoğraf yazıcısı oda 7660 gibi bişeydi (cep telefonu modeli gibi oldu:p) . chip yok kartuşlarda. chip resetter olayını duydum ama benimki onlardan değil.

Ya ben bunların püskürtme mekanizmalarını falan inceledim baya. Püskürten kafada nozzle denen ufak mürekkep bölümleri var, bunların başında da elektirikle esneyerek mürekkebi püskürten Platinler var. Yani mürekkebi içinde kurutup tıkamadığın sürece, dolum yapmakla bozulcak bişey yok ortada. Yoksa ben mi göremiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst