- Katılım
- 19 Ara 2012
- Mesajlar
- 173
günaydın dostlar...
hafta sonu vfr nin ne kadar rahat ve dengeli bir makina olduğunu bir kez daha anladım haftaq sonu datçaya yolculuk vardı gitmeyen görmeyen arkadaşlarıma kesinlikle tavsiye ediyorum yolları temiz ve tam beğeneceğiniz tarzda fazla bir tarifi yok adrenalin içerir demek yeterlidir.. ben ve kulüpten bir kaç dostum 440 gidiş 440 dönüş olmak üzere 880 km yol yaptık yolun büyük çoğunluğunu güvenli sürüşe ayırsakta Çine - Sakar - Marmaris ve Datça virajlarında biraz performans yapalım dedik. lastiklerde yanak denen birşey kalmadı korktum çanta asfalta değecek diye. gerçekten viraja girişi ve çıkışı çok dengeli ne bir sarsma ne bir salınım hiç birşey olmadı. özellikle bazıları derki virajda vtec açarsa bittin falan arkadaşlar zaten viraja 6000 devirden altta girersen bittin derim... bütün virajlarda 8000 - 9000 devir gittik hmm bilmediğimiz virajlarda vtec te açtırdık sıkıntı yok... ben sağ virajlarda hangoff yapamayan kendini tabut gibi kasan biriyken bu hafta sonu sağ virajlarda da motorun yatabildiğini öğrendim yada yapmayı öğrendim teşekkür ederim vfr cansın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
bu arada 223. sayfadan kurtulduk hayırlı olsun
internet paketi ile foruma girenlerin laneti oldu 223 
hafta sonu vfr nin ne kadar rahat ve dengeli bir makina olduğunu bir kez daha anladım haftaq sonu datçaya yolculuk vardı gitmeyen görmeyen arkadaşlarıma kesinlikle tavsiye ediyorum yolları temiz ve tam beğeneceğiniz tarzda fazla bir tarifi yok adrenalin içerir demek yeterlidir.. ben ve kulüpten bir kaç dostum 440 gidiş 440 dönüş olmak üzere 880 km yol yaptık yolun büyük çoğunluğunu güvenli sürüşe ayırsakta Çine - Sakar - Marmaris ve Datça virajlarında biraz performans yapalım dedik. lastiklerde yanak denen birşey kalmadı korktum çanta asfalta değecek diye. gerçekten viraja girişi ve çıkışı çok dengeli ne bir sarsma ne bir salınım hiç birşey olmadı. özellikle bazıları derki virajda vtec açarsa bittin falan arkadaşlar zaten viraja 6000 devirden altta girersen bittin derim... bütün virajlarda 8000 - 9000 devir gittik hmm bilmediğimiz virajlarda vtec te açtırdık sıkıntı yok... ben sağ virajlarda hangoff yapamayan kendini tabut gibi kasan biriyken bu hafta sonu sağ virajlarda da motorun yatabildiğini öğrendim yada yapmayı öğrendim teşekkür ederim vfr cansın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
bu arada 223. sayfadan kurtulduk hayırlı olsun