Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
günaydın dostlar...

hafta sonu vfr nin ne kadar rahat ve dengeli bir makina olduğunu bir kez daha anladım haftaq sonu datçaya yolculuk vardı gitmeyen görmeyen arkadaşlarıma kesinlikle tavsiye ediyorum yolları temiz ve tam beğeneceğiniz tarzda fazla bir tarifi yok adrenalin içerir demek yeterlidir.. ben ve kulüpten bir kaç dostum 440 gidiş 440 dönüş olmak üzere 880 km yol yaptık yolun büyük çoğunluğunu güvenli sürüşe ayırsakta Çine - Sakar - Marmaris ve Datça virajlarında biraz performans yapalım dedik. lastiklerde yanak denen birşey kalmadı korktum çanta asfalta değecek diye. gerçekten viraja girişi ve çıkışı çok dengeli ne bir sarsma ne bir salınım hiç birşey olmadı. özellikle bazıları derki virajda vtec açarsa bittin falan arkadaşlar zaten viraja 6000 devirden altta girersen bittin derim... bütün virajlarda 8000 - 9000 devir gittik hmm bilmediğimiz virajlarda vtec te açtırdık sıkıntı yok... ben sağ virajlarda hangoff yapamayan kendini tabut gibi kasan biriyken bu hafta sonu sağ virajlarda da motorun yatabildiğini öğrendim yada yapmayı öğrendim teşekkür ederim vfr cansın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

bu arada 223. sayfadan kurtulduk hayırlı olsun :D internet paketi ile foruma girenlerin laneti oldu 223 :D
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Ya viraj çok spontone gelişiyor insanda. Ben kafamı dik viraj çıkışına bakarken yakalıyorum artık kendimi :) 100 ile giremediğim virajlarda ihtiyaç olursa 140-150 ile rahat rahat giriyorum son bir haftadır :) Müzik aleti çalmak gibi birşeymiş motor kullanmakta... Bugün yaptıkların yarın hayata geçiyor :) Hiç hiç viraja giremezken hafta sonu 200 km lik sırf viraj dağ yolu dolandık torosların üzerinde x-max400 'e etişemiyordum düzlükler haricinde... Virajlarda ölüp ölüp dirildim ama zorladım epey kendimi. Ama hafta içi olunca kendime şaştım ya... Farkında bile olmadan ne tatlı viraj yapıyorm :) Tekerler işe gidene kadar ısınmıyor havada çok serin diye aşırı temkinliyim ama hissediyorum çok rahat girebileceğimi :) Çok keyifli dediğiniz gibi. Bayıldım ya hayran olduğum kadar varmış iyikide almışım bunu... Başka motor hayal edemiyorum o derece...
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
günaydın forum ailem... artık bahar geldi sıcaklar başladı yağmurlar bitti hadi bakalım düşün yollara...

bi tane motor almayı düşünürken en son kafa gitti geldi ve motor toplamaya karar verdim :D
bakalım ne olacak ne bitecek...
şase motor grenaj ne olacak zaman gösterecek...
bi yandan cafe racer diyorum bir yandan da street fighter
cc olarak en fazla 500 cc düşünüyorum tek yada çift silindir

kafamda şu anda al bir er5 motoru oturttur onu bir arora avangarde 180 e karmaşası var bakalım....
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...
Can, aman diyeyim ikarus sendromuna dikkat...
Engin (marlox), güzel bir uğraş vaktin ve uygun yerin var ise, başarılar diliyorum, fotoları bekliyoruz :)
Engin (Deniz), senden de fotoları bekliyoruz :), VFR almasına en sevindiklerimden biri sen olacaksın çünkü uzun zamandır şevkle peşinde olduğunu biliyorum, umarım güzel bir VFR sahibi olursun bir an önce...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Enginturhan beni yanlis anladin abi :) aslında bende biraz şüpheli bir cümle kurmusum. Vfr sahibi aşığı olan bir arkadaşım foruma üye olup aramiza katılacak. Ben hala hornet ile devam
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Enginturhan beni yanlis anladin abi :) aslında bende biraz şüpheli bir cümle kurmusum. Vfr sahibi aşığı olan bir arkadaşım foruma üye olup aramiza katılacak. Ben hala hornet ile devam



:D:D:D:D:D

hacım benim kafam iyice karıştı siz kaç kişisiniz vfr aşığı olan kim ? vfr kullanıcısına aşık olan kim ? sende hornet var onu anladımda gerisi yok bende :D


herkese günaydınlar
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
:) hahahhahhaha. Enginturhan abi zaten aranizdayim ben kac senedir. Tek eksiğim vfr yok. Oda nasip kismet artık.
Marlox biz çok kalabalığız hocam :) vfr çetesi
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
GENEL SORU ?

2006 VFR 800

lastik ebatı 180/55/17 Doğrumudur??? yanlış mı hatırlıyorum?


Peki 190/55/17 ebatlı lastik takılırmı? taktınızmı? sonuç ne olur? yada ne oldu? artıları eksileri ? beklentileriniz hayal kırıklıklarınız ?


ve şöyle bir fiyat gördüm sizce hangisi????


Pirelli Angel GT 120/70ZR17 (58W) ve 190/55ZR17 (75W)
Fiyat : 1.406,51 TL
İndirimli Fiyat (%25) : 1.054,88 TL
Kazancınız 351,63 TL
2014221101223_120925pirelliangelgt_2.jpg

http://www.motolastik.com/pirelli-angel-gt-120-70zr17-58w-ve-190-55zr17-75w-pmu30179





Michelin Pilot Road 4 GT 120/70ZR17 (58W) ve 190/55ZR17 (75W)
Fiyat : 1.266,32 TL
İndirimli Fiyat (%15,5) : 1.070,04 TL
Kazancınız 196,28 TL
2014324114314_michelin_pilot_road_4.jpg

http://www.motolastik.com/michelin-pilot-road-4-gt-120-70zr17-58w-ve-190-55zr17-75w-pmu30233
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Aşağıdaki ürünler varken neden 190 lık lastik? Bence fabrika standartının dışına çıkılmamalı. Birde bence hiç bir artısı olmaz sadece eksisi olur.

http://www.motolastik.com/pirelli-angel-gt-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30163
http://www.motolastik.com/michelin-pilot-road-4-gt-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30168

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

Bu arada şimdi gördüm de Diablo Rosso II ve Rosso Corsa da uygunmuş fiyatları. Ömürleri kısa ama kullananlar en iyisi olduğunu söylüyo.
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
rosso corsa tam bir türkiye lastiği ona şüphe yok...
190 taban istememin amacı yok :D
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
Kullanım kitapçığında 120/70 ZR17M/C (58W) - 180/55 ZR17M/C (73W)

ben michelin pilot road 4 GT kullanıyorum. epey bi araştırdım yabancı vfr forumlarında touring sitelerinde en çok tavsiye edilen model buydu. hem yağmurlu havada yol tutuş hem uzun süre dayanması açısından. şuan memnunum bi sıkıntı yok

not: ben 180'liği aldım kitapçıkta onu tavsiye ettiği için
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Marlox,
190 takılırsa, virajlarda dezavantaj olur, çünkü her ne kadar daha geniş bir alan yer tutacak gibi düşünse de insan, aslında ağırlık daha fazla alana yayılıp tutuşu azaltıyor. Bence 180 den şaşma. Zaten gayet hoş görünüyor :)

Ben de lastik araştırıyorum. Rosso Corsa istiyorum ben. Yabancı sitelerdeki insanların asfalt kaliteleri farklı. Oyüzden mümkün olduğunda yumuşak lastik istiyorum. Bir de zaten 2 3 yıl sonraya erimez o lastik normal kullanımda. Ozamana yine değişmek gerek zaten.

Bir de Mt-60 rs corsa var ama onda sadece arka 160 var. Ama takanı gördüm bizim jenerason vfrye. toz toprak gezenler için. Ama 160 olamsındna dolayı onu da tavsiye edemiyorum.

Bence en güzeli Rosso Corsa.
www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-corsa-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30234
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
bende kesinlikle yumuşak bir lastik alma taraftarıyım Türkiye piyasasında zaten lastik değiştirme ömrü 2-3 yıl
yumuşak lastik takarsak bizim kullanımımızla 2 yıl sonra lastik biter :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

Günaydın herkese... nihayet Haftanın son günü geldi kendimi uzun bir tura çıkmış her türlü doğal koşullarla savaşmış BMW1200GS gibi hissediyorum...
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
25
Günaydın Arkadaşlar,

Hafta sonu Çanakkale'ye şehitlerimizi anmaya gittik. Çok büyük bir organizasyondu. Görevimizi yaptık geldik.

http://www.hizliresimyukle.com/image/BMea
http://www.hizliresimyukle.com/image/BMeV
http://www.hizliresimyukle.com/image/BMep
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst