Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
25
Ben çok yeni sayılırım motor dünyasında, ergenliktekileri çıkarırsak toplam tecrübe 6 bin km dir... Ama 125 ile başla dediler aldım, kesinlikle uzun yol yapan birileri için uygun değilmiş. Güce ihtiyacım olduğunda orta kalıyor devamlı sıkışıyor tehlikede kalıyordum (uzun yoğun yollarda). 1 ay sonra sattım cbr 250r aldım. Uzun yolda, sollamalar da sıkıntısız az yakan ama firen yaparken (özellikle şehir içi) hiç güvenemediğim bir motordu. Onu sattım 4 gün sonrada vfr 800 aldım. Ne adam gibi virajlarda yatırabiliyorumdur (hala limitleri ne olur bilmiyorum kapalı bir yerlerde 8 çalışmadım) ne de başka artistik şeyler -ki ihtiyaç da duymuyorum. Anamurdan alıp Burdur'a getirdim 400 km 110-120 arası sakin sakin geldim. Bence bilinçli, kendini bilen birisi mekanik olarak vitesli motor kullanabiliyorsa bu motoru da kullanabilir. Ama bütünleşene kadar tehlikeli durumlara kendisini sokmadan... Ve herkesin dediği gibi mutlaka bir eğitim alınmalı... 6 bin km dir kolum belim acımadan inmedim motordan. Belliki yanlış kullanıyorum... İlk fırsatta paket eğitim bulursam gideceğim.

Anladığım kadarıyla yanlış kullandığınızı düşündüğünüz için ağrılar çekiyorsunuz. Benimde motoru alır almaz yapacağım ilk iş güvenli sürüş eğitimi almak ancak bu bel ve kol ağrılarına ne kadar faydalı olur onu bilemiyorum. Mesela seyahat süreniz ne kadar? hangi zamanda sonra zorlanmaya başlıyorsunuz? Bana scooter 1 saat sonrası sıkıntı vermeye başlıyor.
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
8
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-2006-vfr-kazasiz-184970118/detay/
Merhaba arkadaşlar,kısmetse önümüzdeki hafta bu makinayı almayı düşünüyorum.Daha önce Bandit600-Bmw Dakar-Yamahaxt660r kullandım.Ağabeyimin Vfr sini kısmen deneme şansım oldu fakat bu motoru Antalyadan-İstanbula götürmek ilginç bi deneyim olacak yine de benim için.
Sizin görüş ve önerilerinizi almak istedim,o yolları bilenler ve Vfr ciler olarak dikkat etmem gereken durumlardan bahsedebilir misiniz?
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
25
benim ilk motorum cbr250 idi, yaklaşık 4500 km kullandıktan sonra bu motora geçtim ve daha ilk gün balıkesir edremit'ten - izmit kandıraya getirdim (410 km) yaşadığım tek dezavantaj motorun biraz ağır olmasıydı çünkü ağırlık 180 kilodan-230'a çıkmıştı.. geri geri çekerken ilk başlarda biraz zor oluyor ama sizin boyunuzda problem yaşamazsınız ben 172 boy 68 kiloyum.yakıt sarfiyatı eğer istanbul gibi bir şehirde şehir içi dur-kalk trafiğe çok girmiyorsanız 4 silindir arasında normal yakıyor.hele ki haftasonu keyif aracı olarak kullanıcam diyorsanız tam size göre. depoyu iyi dizlerinizle sıkın doğru oturun ve otomobil sürer gibi rahat bir şekilde virajların keyfine varın ;) şimdiden hayırlı olsun diyelim
Kesinlikle keyif amaçlı ve hafta sonları kullanmak için istiyorum. :) İyi dilekleriniz için teşekkürler. İnşallah hayırlı olur :)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-2006-vfr-kazasiz-184970118/detay/
Merhaba arkadaşlar,kısmetse önümüzdeki hafta bu makinayı almayı düşünüyorum.Daha önce Bandit600-Bmw Dakar-Yamahaxt660r kullandım.Ağabeyimin Vfr sini kısmen deneme şansım oldu fakat bu motoru Antalyadan-İstanbula götürmek ilginç bi deneyim olacak yine de benim için.
Sizin görüş ve önerilerinizi almak istedim,o yolları bilenler ve Vfr ciler olarak dikkat etmem gereken durumlardan bahsedebilir misiniz?

Ben gri ve kırmızıya alerjili olmasaydım bu motoru alacaktım. Antalyadaki arkadaşlara sordurmuştum motoru bilenleri vardı hatta çok temiz demişlerdi... 18 binden düştü hatta sahibi. Gönül rahatlığı ile alınabilirmiş...
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
44
Bugün bütün işlerimi VFR ile hallettim. hiç yoktan 100 Km yaptım. Sanırım uzun zamandır bu kadar kendimi iyi hşssetmemiştim. )
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
bugün benzin alıcaktım ancak depo kapağını bi türlü açamadım.daha önce de 1-2 defa olmuştu ama hep bi şekilde uğraşıp açıyodum bu sefer benzin bile alamadım. sizce neden yapar? anahtar dönüyor ama kapağı kendime çekmeme rağmen bi türlü gelmiyor sıkışmış gibi sanki.

herhangi bi şey sıksam arasına ne biliyim tornavidayla kastırmak ta istemedim çizilir vs. yarın servise gidicem mecburen. umarım değişmesi gerekmez yoksa fiyatının 80-200 arası olucağını sanıyorum :(
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Bugün bütün işlerimi VFR ile hallettim. hiç yoktan 100 Km yaptım. Sanırım uzun zamandır bu kadar kendimi iyi hşssetmemiştim. )

Bende bugün 1 derece olmasına rağmen güneşe güvendim kampüse motorla geldim :) 10 cm lik kaldırıma çıkmaz altı sürter gibi geldi, garajda kaldı. Normalde getirdiğimde sigara içtiğimiz araya çekip sesini dinleye dinleye sigara içmeyi hayal ederdik ama olmadı :) Alıp getirdiğimden bu yana ilk defa bindim ne güzel gidiyor ya, nasıl güven veriyor...

bugün benzin alıcaktım ancak depo kapağını bi türlü açamadım.daha önce de 1-2 defa olmuştu ama hep bi şekilde uğraşıp açıyodum bu sefer benzin bile alamadım. sizce neden yapar? anahtar dönüyor ama kapağı kendime çekmeme rağmen bi türlü gelmiyor sıkışmış gibi sanki.

herhangi bi şey sıksam arasına ne biliyim tornavidayla kastırmak ta istemedim çizilir vs. yarın servise gidicem mecburen. umarım değişmesi gerekmez yoksa fiyatının 80-200 arası olucağını sanıyorum :(

Normalde tık diye mandalının atması gerekiyor. Tornavida işe yaramaz mandallara zarar verir sanırım. Az biraz anahtar deliğinden wd 40 felan yapılsa nasıl olur acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
yanakadam bugün 5 liraya hallettim şimdi tıkır tıkır açılıyo sorun yok :) anahtarı çevirince depo kapağını tutan kilit mekanizmasının kendini geri çekip kapağı serbest bırakması lazım normalde.. ama bende tam olarak salmıyodu biraz yağladık orayı azıcıkta kapağı çevresini zımparaladık. Sonuç: Cillop :)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
yanakadam bugün 5 liraya hallettim şimdi tıkır tıkır açılıyo sorun yok :) anahtarı çevirince depo kapağını tutan kilit mekanizmasının kendini geri çekip kapağı serbest bırakması lazım normalde.. ama bende tam olarak salmıyodu biraz yağladık orayı azıcıkta kapağı çevresini zımparaladık. Sonuç: Cillop :)

O süper çok sevindim :)

Motorunu yeni alan arkadaşlar, hoş geldiniz, hayırlı olsun :)

Hoşbulduk bizler 212 sayfanın hepsini keyifle okuyarak üyelendik buraya :( lakin herkes küsmüş sanki... Yada heyecanı geçmiş...
Keşke yine o ortamlar olsa.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
mâlum kış sezonundayız hava bulutlu kasvetli dolayısıyla kimsede neşe heyecan kalmadı galiba :) bide bu motoru kullanan kişi karakteriyle alâkalı sanırım genelde olgun,motosiklet tecrübesi olan ağır abilerimiz biniyo sanırım pek makara yapmazlar :) herkes başka ilde istanbulda olsanız gazlardık
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Eğer uygun bi VFR bulursam o zaman istanbulda gazlarız beyler, hava şartları nolursa olsun sürüş yaparım ben. Motosiklet tutkusu öyle zaman mekan hava koşulu filan dinlemiyor :) VFR olursa sanıyorum ki o tutku daha da artacak :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
Eğer uygun bi VFR bulursam o zaman istanbulda gazlarız beyler, hava şartları nolursa olsun sürüş yaparım ben. Motosiklet tutkusu öyle zaman mekan hava koşulu filan dinlemiyor :) VFR olursa sanıyorum ki o tutku daha da artacak :)

Tunçbilek umarım dilediğin gibi motor bulursunda şu ölü toprağı serpilmiş başlığı biraz canlandırırız :)
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
63
Fiyatlara bakılırsa, burada neden yeller esiyor anlamak zor değil. Sahibindendeki fiyatlara bakanlar, ne makinelere yöneliyorlardır. Az daha bakacağım, olmazsa sıfır mt-07 yada mt-09 alacağım. Yada Ucuz olsun dersem bi CBR600F yada yada GSX650F...
Kimse kusura bakmasın ama yıllarca yatmış makineleri müze fiyatına satıyor millet :D
KM kaygısı var herkeste. CBR250 makinemi 10bin km'yi geçti diye ucuza vermemi bekeleyenler var.
Nasıl bir mantık anlamıyorum. Kmsine göre fiyat belirleniyor..
Motor ilanlarına bakıyorsun, tertemiz makine diyor her bakımını yaptık diyor, ama fotoğraflara bakıyorsun zinciri bile paslı!
İnsan zincirine bakmadıysa motor nasıl temiz olabilir ya? Yağını suyunu değiştirdiğine nasıl inanayım? :D

Geçen fiyatı uygun gibi olanlardan bir makineye bakmaya gittim, hangisi önemli değil, adam sürdürmedi bile :) Ben başka şehirden motora bakmaya gidiyorum, adam motoru çıkartmıyor. Ne anladım ben dışı temiz olsa bile (ki değil) motoru sürmedikten sonra?! Allahtan kontağa bastı da iki ara gazı verip kendimize geldik :D

Ahh dostlar ah.. Çok dertliyim. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
birbirimize daha fazla faydalı olmak adına
motorunuz için yaptığınız yada satın aldığınız
her ne olursa olsun burada paylaşırsak
daha verimli bir ortam yakalayabiliriz

......com adresindeki hangi vfr ler alınır hangileri alınmaz
ilanlara yeni bir vfr eklendiğinde ne kadar temiz yada bilen araştıran daha önce gören varmı
şeklinde paylaşımlarda yaparsak
yeni vfr alacak arkadaşlara çok daha faydalı olacağımıza inanıyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------

Altın elbiseli adam neden hiç vfr tanıtımı yapmamış birisi şu işe bir el atsın mail yağmuruna tutalım istanbulun kalabalık ekibinden destek lütfen
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
:) Bakıyorum gençler yağmur, çamur, soğuk dinlemiyor geziyor.... Sağlık önemli arkadaşlar ( bizim gibi yaşlanınca değeri artıyor :p) ... fakaattt ben kendimi sevdiğim kadar motorumuda severim, her ne kadar satma arifesinde olsamda dışarıda yağmur varsa çıkarmam arkadaş :) VFR o kıymetli makina :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
Fiyatlara bakılırsa, burada neden yeller esiyor anlamak zor değil. Sahibindendeki fiyatlara bakanlar, ne makinelere yöneliyorlardır. Az daha bakacağım, olmazsa sıfır mt-07 yada mt-09 alacağım. Yada Ucuz olsun dersem bi CBR600F yada yada GSX650F...
Kimse kusura bakmasın ama yıllarca yatmış makineleri müze fiyatına satıyor millet :D
KM kaygısı var herkeste. CBR250 makinemi 10bin km'yi geçti diye ucuza vermemi bekeleyenler var.
Nasıl bir mantık anlamıyorum. Kmsine göre fiyat belirleniyor..
Motor ilanlarına bakıyorsun, tertemiz makine diyor her bakımını yaptık diyor, ama fotoğraflara bakıyorsun zinciri bile paslı!
İnsan zincirine bakmadıysa motor nasıl temiz olabilir ya? Yağını suyunu değiştirdiğine nasıl inanayım? :D

Geçen fiyatı uygun gibi olanlardan bir makineye bakmaya gittim, hangisi önemli değil, adam sürdürmedi bile :) Ben başka şehirden motora bakmaya gidiyorum, adam motoru çıkartmıyor. Ne anladım ben dışı temiz olsa bile (ki değil) motoru sürmedikten sonra?! Allahtan kontağa bastı da iki ara gazı verip kendimize geldik :D

Ahh dostlar ah.. Çok dertliyim. :p

Tunçbilek seninde söylediğin gibi km'ye çok fazla takılmamak lazım. Aramızda birinin motoru 140 bin km'yi geçmişti, hâla da saat gibi kullanıyodu sonra sattı mı bilmiyorum ama şunu söyliyebilirim ki vfr kullanıcısı o saydığınız cbr600f ve gsx650f gibi motorların kullanıcısından çok daha bilinçlidir.

sahibinin motoru kullanmana izin vermemesini doğal karşılamak lazım. sonuçta 230 kiloluk bi makina, daha önce cbr kullanıyodum vs. desen şahsen bende vermezdim :) çünkü devirmesi çok kolay ama geri dönüşü yok otomobil olsa yine neyse boş yolda al bi tur at derim ama dengeni kaybedip devirsen ve sonra ya neyse diğer motorlara da bakiyim şansın yok o motor alınacak arkadaş :mrgreen:

fiyat konusuna gelince sıfırı 18-19 bin euro sanırım ona göre yıl ve km'yi düşersek ortalama bi rakam çıkarılabilir ama çokta bişey bekleme çünkü V motor ABS-DBS Vtec olan ve suport toring adını bu kadar hakkıyla veren makina ben bilmiyorum açıkcası. çantaları da varsa tadından yenmez :thumleft:
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Fiyatlara bakılırsa, burada neden yeller esiyor anlamak zor değil. Sahibindendeki fiyatlara bakanlar, ne makinelere yöneliyorlardır. Az daha bakacağım, olmazsa sıfır mt-07 yada mt-09 alacağım. Yada Ucuz olsun dersem bi CBR600F yada yada GSX650F...
Kimse kusura bakmasın ama yıllarca yatmış makineleri müze fiyatına satıyor millet :D
KM kaygısı var herkeste. CBR250 makinemi 10bin km'yi geçti diye ucuza vermemi bekeleyenler var.
Nasıl bir mantık anlamıyorum. Kmsine göre fiyat belirleniyor..
Motor ilanlarına bakıyorsun, tertemiz makine diyor her bakımını yaptık diyor, ama fotoğraflara bakıyorsun zinciri bile paslı!
İnsan zincirine bakmadıysa motor nasıl temiz olabilir ya? Yağını suyunu değiştirdiğine nasıl inanayım? :D

Geçen fiyatı uygun gibi olanlardan bir makineye bakmaya gittim, hangisi önemli değil, adam sürdürmedi bile :) Ben başka şehirden motora bakmaya gidiyorum, adam motoru çıkartmıyor. Ne anladım ben dışı temiz olsa bile (ki değil) motoru sürmedikten sonra?! Allahtan kontağa bastı da iki ara gazı verip kendimize geldik :D

Ahh dostlar ah.. Çok dertliyim. :p

Ben hiç motordan anlamam :D Binmeden aldım desem yeridir. 2 dakika kullandım okadar :) Arkadaş böyle motor alınmaz bak dedi ve anlattı bak alırken şuna şöyle bakılır buna böyle bakılır diye. Yine şanslıydım sanırım. 3. motorum hep böyle iyi insanlara denk geliyorum.

Motoru test için dediği şeylerden bir kaçı alacaklarada yardımcı olur belki;
-Egsozu elinle kapat yada biri kapatsın sen motora kulak ver. Tüm olmaması gereken sesleri duyarsın dedi... Uyguladık garip gelen bir ses yok.
-Egsozu elinle iyice kapatınca motor stop ediyorsa ölüyor derler nekadar doğru derler bilmiyorum ama gel iyice kapat dedi :) bişe olmadı.
-Kısacık mesafede metrede vtec ve frenleri denedim sıkıntı yoktu.
-Elimi felan bıraktım bir yere gideside gelmedi.
-Zincir düşük hızda giderken küt küt vurdurmuyordu motoru gerginliği ve artık baklalar arasında açılması yokmuş-muş
-1. vitese dal kırar gibi geçiyordu oda klasiği bildiğim kadarı ile.

Bugün de ilk defa anlayan ve etrafımda ki tek vfr li arkadaşım test etti çok beğendi. Kendisininkine binmemi istedi. Kıyas et felan diye. Cesaret edip binemedim valla emanete :) Ama satın alırken denenmelidir. Düşerse senindir ama...

Bu arada senin ki hafif geldi ya bana dedi depomu boş dedik ikimizde de iki kare yakıt vardı :)

Azcık foto yapayım

fwgUmhM.jpg

kj4qx0l.jpg

Hvt6x6n.jpg

eNYbSSu.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst