Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
5
Sevgili Sinan,Hoş bulduk teşekkür ederim,umarım hep beraber birbirimizden bi şeyler öğreniriz.
Ben şunada motorumda Angel GT kullanıyorum çok memnun olduğumu söyleyebilirim.Kısace bir bigi paylaşacağım selamlar.
Pirelli hem caddede, hem uzun yolda, hem de yüksek performanslı sürüşlerde sürücünün bütün isteklerini karşılayabilecek Pirelli Angel ST'in varisi olan Pirelli Angel GT (Gran Turismo) modelini piyasaya çıkardı.

Angel ST'ye göre desenleri daha uzun ve derin tasarlanarak ıslak zeminde yol tutuşu arttırılmış. Merkezdeki lastik bileşim arttırılarak daha da uzun ömür ve daha fazla yer teması sağlanmış. Lastiğin karkas yapısı değiştirilerek, silika bileşimlerinin dağılımı da lastik ömrü ve virajda yol tutuş için optimize edilmiş.

Motorrad Testcenter'ın hazırladığı ve Suzuki Bandit 1250'nin kullanıldığı testlerde rakiplerine göre en uzun ömürlü lastik olduğu gözlenmiş.
Alıntıdır.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...



Yeni gelen arkadaşlar hoş gelmişler, kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim...

Uzun zamandır foruma giremiyorum işlerim biraz sıkışık bu arada 10.10.2014 günü motosikletimin statoru yandı, OEM parça arayışım sürüyor en uygun partzilla'da görünüyor ancak gümrüğe takılma ihtimali ve gümrükle uğraşmak istemediğim için ebay den uygun fiyatlı ricks marka da almayı düşünüyorum. Henüz beklemedeyim :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Selamlar arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba... Bugün işe motorla geldim forumdan Ufuk arkadaşımızda da ( siyah VFR800 ü vardı) yeni motoru Hayabusa'sıyla gelmiş... bir hatıra olsun istedim :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Herkese iyi haftalar,
Gecen gun benim vfrnin sag ve sola gidon turunun farkli oldugunu farkettim yani sola gidonu cevirince elim tanka sikismiyor ancak saga cevirince elim tanka sikiscak kadar cok cevriliyor bu sizdede boylemi yoksa benim gidonda bi anormallikmi var biri bakip yazabilirse cok makbule gecer simdiden tesekkurler.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Motor sağa düşmüştür elcik yamulmuştur, yada

Gidonun tanka vurmasını engelleyen kilitler yamulmuştur
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Denedim bende böyle bir problem yok. Gidon iki tarafada eşit dönüyor. Burak haklı bence. Motor düştüğünde elciğin olduğu kol yamulabiliyor (biraz sert düşüşlerde). Sanırım bunu düzeltmek için komple sağ/sol kolu değiştirmek gerekiyor.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
289
Bu arada hafta sonu kısa turlar için haber verirseniz eşlik etmek isterim ayrıca VFR yi yakında görmek ayrı bir zevk olur :)

Aramaya devam ...
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
en son 82 liraya fullemiş (yan ayakta) ve tripmetreyi sıfırlamıştım. 18 litre civarı almıştı. bugün yine yanıp sönmeye başladı ve fulledim 85 tl (yine 18 küsür litre) tripmetre 178 km'yi gösteriyordu :santa: istanbulda yaşıyorum ve bu yolun çoğu trafikte yapıldı ama açıkcası yinede bu kadar az gitmesini beklemezdim sizce bi sorunmu var? toplasan 5 kere oda 5-10 saniye süre vtec açmışımdır. şimdi yine sıfırladım bakalım ne kadar gidicek

motor gerçekten çok güzel oturuş pozisyonu rahatlığı gaz tepkimesi hatta ağır oluşuna bile alıştım (67 kiloyum) ama cbr250'den buna geçtiğim içinmidir nedir yakıtı içmiyo kafasından aşağa boca ediyo sanki :mrgreen:

istanbulda yaşayan arkadaşlarım başta olmak üzere şehir içi trafikte kullanan kişilere soralım?? vfr800 ne kadar yakar hangi aralıklarla benzin alıyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

bide benim sağ ön fren maneti biraz yamuktu değiştirdim ama ön frenden hâla pek memnun değilim nedense (sadece işaret parmağımla kullanıyorum acaba ondanmı :silent: )

otosever'e vfr800 ön balata sordum şuan honda sistem kapalı bilgisayarda ama aklımda kaldığı kadarıyla önde 2 tane balata vardı vfr'lerde ortalama 300 falan tutar 60'da işçilik dedi bana pahalı geldi açıkcası bi de yurtdışından araştırıcam
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Sinan,

Benzin ışığı yandığında depoda yaklaşık 3,5lt daha yakıt oluyor. Işık yandığı anda benzinliğe girersen 18-19lt alması normal. Ben 1 depo ile şehir içi (İstanbul) maksimum 300km minimum 240km gidiyorum. Alışık olmadığından yada sürekli hızlanıp yavaşladığından (bknz. bol fren kullanmak) çok yakmış olabilirsin. Biraz daha sabit hızlarda gidersen yakıtın düşecektir. Balata olarakta ben şuanda önlerde gold ad 257 balata kullanıyorum. Adeti 78TL. Birde gold un S3 ve S33 for street modelleri var daha çok racing motorlar için ürettiği ve daha performanslı balatalar. Satıcıdan sonra öğrendim ki bu balatalarda elinde mevcut ve aynı fiyata satıyormuş. Gold u denemeni tavsiye ederim. Ön balataları kendim değiştirdim youtube vs. bakarak bence sende yapabilirsin bunu. Çok basit.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
en son 82 liraya fullemiş (yan ayakta) ve tripmetreyi sıfırlamıştım. 18 litre civarı almıştı. bugün yine yanıp sönmeye başladı ve fulledim 85 tl (yine 18 küsür litre) tripmetre 178 km'yi gösteriyordu :santa: istanbulda yaşıyorum ve bu yolun çoğu trafikte yapıldı ama açıkcası yinede bu kadar az gitmesini beklemezdim sizce bi sorunmu var? toplasan 5 kere oda 5-10 saniye süre vtec açmışımdır. şimdi yine sıfırladım bakalım ne kadar gidicek

motor gerçekten çok güzel oturuş pozisyonu rahatlığı gaz tepkimesi hatta ağır oluşuna bile alıştım (67 kiloyum) ama cbr250'den buna geçtiğim içinmidir nedir yakıtı içmiyo kafasından aşağa boca ediyo sanki :mrgreen:

istanbulda yaşayan arkadaşlarım başta olmak üzere şehir içi trafikte kullanan kişilere soralım?? vfr800 ne kadar yakar hangi aralıklarla benzin alıyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

bide benim sağ ön fren maneti biraz yamuktu değiştirdim ama ön frenden hâla pek memnun değilim nedense (sadece işaret parmağımla kullanıyorum acaba ondanmı :silent: )

otosever'e vfr800 ön balata sordum şuan honda sistem kapalı bilgisayarda ama aklımda kaldığı kadarıyla önde 2 tane balata vardı vfr'lerde ortalama 300 falan tutar 60'da işçilik dedi bana pahalı geldi açıkcası bi de yurtdışından araştırıcam

Selam öncelikle motosikletin hayırlı olsun.. yan yatırma olayını bugün gördüm geçmiş olsun en büyük kazan bu olsun.. gelelim yakıt olayına, ben İstanbul da şehir içi kullanımda, dediğin rakama 215/225km gibi yol gidiyorum. Motoru aldığında hangi bakımları yaptın? 2008 model 11000 km olayı doğru ise, hava filtresi ve bujilerin iyi durumda olması gerekir.. Eğer yağ değişimi vs bakımı yaptırmadıysan, yağı/ yağ filtresini,değiştirirken özellikle bujileri ve hava filtresinide söktürmeni ve kontrol ettirmeni tavsiye ediyorum..
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
Kutlay; önceliğim madem muadil marka alıyoruz eğer mümkünse Türkiye'den çözmek, son ihtimal yurtdışı sitelere bakıcam. gerçi muadil diyorum ama üstüne Honda yazınca noluyo onuda anlamış değilim :)

Emrah; sen bi farklılık hissettinmi mesela orjinale göre? tavsiye ettiğin markayı motoplus'ta buldum, s3 olanı. sen nereden almıştın satıcı linki verebilirmisin? (bi sürü s3 var :silent:

http://www.motoplus.com.tr/marka/55/Gold-Fren/eskiden-yeniye/2

Uğur bey, teşekkür ederim motor ağır, yerlerde ıslak olunca ayağım kaydı malesef ama dün yds diablo bot aldım çünkü spor ayakkabıyla en ufak bişeyde insanın dengesi bozuluyor. motor servis bakımlı km konusunda şüphem yok ama bazı şeyleri yıldan ötürü değiştirmem gerekiyor üzerinden 2008 yılı lastik çıktı mesela. fren ve debriyaj hidrolik sıvısı olarak Motul RBF 660 almayı düşünüyorum. balata olarak sizin bi tavsiyeniz varmıdır? şurdan al şu marka gibi. söylediğiniz buji kontrolü, yağ-yağ filtresi hava filtresi değişim işlerini bakıma gittiğimde yaptıracağım (12200 oldu km şuan)

yakıt tüketimine gelince, o 178 km'nin çoğu dur kalk trafikti (beşiktaş-tophane-karaköy-merter) hızlan yavaşla hızlan yavaşla sanırım o yüzden çok aşırı yaktı. motorun henüz acemisiyim diye yan çantaları çıkarmıyorum düşersem yere onlar deysin boyatırım diye ama öyle olunca da aralara giremiyorum araba gibi dur kalk yapıpı fazla yakıyorum :)
 
Katılım
10 Mar 2005
Mesajlar
20
Boş vakti olan tanışmak, muhabbet etmek, viraj yapmak, V4 almak-satmak isteyen, pazar günü yoğun olanlar için Şile-Ağva gezisi veya kafamıza göre neresi olursa...

08 kasım Cumartesi saat 13:00 istanbul Çekmeköy Madenler Shell benzin istasyonu.

Maps: https://www.google.com/maps/search/shell/@41.0134643,29.1911934,203m/data=!3m1!1e3
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
herkese merhaba

cuma günü itibari ile bende tekrardan motorlandım :) çok özlemişim valla gazlamayı. Bu sefer VFR 800 2004 model bir makineyle sizlere katılıyorum.
Sevgilerimi saygılarımı iletiyorum. Güzel forumlar hep beraber.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst