Emre bebeğine Allah sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin,Analı babalı büyüsün. murat abi sen emreyle festivale gideceğinden eminmisin adam daha çadır kuramıyor k.çımız açıkta kalmasın

) arkadaşın ısınma anlayışı çadırdan çok votkabull
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
Orhan'cım iyi dileklerin için teşekkür ederim canım. Ulen nankör sende votkabull götürüyorken iyi idi de ben çadır ve kazıkları arasında ki ikilem yaşarken mi kötü.
Yok yok ben zaten uzun yol seviyorum bu sene kesin bir kaç bin km yapmak lazım.
Yalnız Orhan festival listesinde Manavgat yada Antlya festivalini göremedim ama daha sonra ilan ederler diye bekliyorum. Olursa büyük bir aksilik olmazsa gitmek istiyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
Barış çok teşekkür ediyorum. Şu an vazgeçmiş bulunmaktayım. Buz gibi soğudum. Tekrar teşekkürler...
CoyoteVFR ve TROE sizlere de teşekkürler, tavsiyelerinize uyacağım.
Serhat aynen Orhan,Barış ve Murat zaten gerekenleri söylemiş.
Ne demişler; ucuzdur vardır bir illeti,pahalıdır vardır bir kerameti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
Ulen en sonunda doğru düzgün bir çekim seyredebildik.
İşte VFR farkı güzel motor,süper amortisör ve ön ORJİNAL CAM. Lastiklere zaten laf yok

arada bir kaçamak yapsalarda.
En azından RR'da ki gibi roller coaster görüntüsü seyretmedik.
Allah ne muradın varsa versin Ergin.

:cat:
Teşekkür ederim arkadaşım senin sayende en sonunda nereye gidildiğini görebildik. :bounce:
Sanırm kamera da zaten RR'a uygu değil gel sen sat onu bize...
Biraz çakal gördüm kendimi.