Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Emre bebeğine Allah sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin,Analı babalı büyüsün. murat abi sen emreyle festivale gideceğinden eminmisin adam daha çadır kuramıyor k.çımız açıkta kalmasın :)) arkadaşın ısınma anlayışı çadırdan çok votkabull :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------


Orhan'cım iyi dileklerin için teşekkür ederim canım. Ulen nankör sende votkabull götürüyorken iyi idi de ben çadır ve kazıkları arasında ki ikilem yaşarken mi kötü. :)

Yok yok ben zaten uzun yol seviyorum bu sene kesin bir kaç bin km yapmak lazım.

Yalnız Orhan festival listesinde Manavgat yada Antlya festivalini göremedim ama daha sonra ilan ederler diye bekliyorum. Olursa büyük bir aksilik olmazsa gitmek istiyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Barış çok teşekkür ediyorum. Şu an vazgeçmiş bulunmaktayım. Buz gibi soğudum. Tekrar teşekkürler...

CoyoteVFR ve TROE sizlere de teşekkürler, tavsiyelerinize uyacağım.

Serhat aynen Orhan,Barış ve Murat zaten gerekenleri söylemiş.

Ne demişler; ucuzdur vardır bir illeti,pahalıdır vardır bir kerameti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Ulen en sonunda doğru düzgün bir çekim seyredebildik.

İşte VFR farkı güzel motor,süper amortisör ve ön ORJİNAL CAM. Lastiklere zaten laf yok:) arada bir kaçamak yapsalarda.

En azından RR'da ki gibi roller coaster görüntüsü seyretmedik.

Allah ne muradın varsa versin Ergin.:):cat:

Teşekkür ederim arkadaşım senin sayende en sonunda nereye gidildiğini görebildik. :bounce:

Sanırm kamera da zaten RR'a uygu değil gel sen sat onu bize...

Biraz çakal gördüm kendimi.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
meb interneti yüzünden seyredemiyorum videoyu akşam da çarşamba Adana MT toplantımız var artık gece seyrederim.
Merak ettim haaaa...:queen:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
istanbul park


34978_409847542619_2588607_n.jpg

35136_409847132619_3386303_n.jpg
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Emre Manavgat yok listede olsaydı da silerdim zaten. Haberim olursa da haber vermiycem :) Abi ne kadar çok adam gelirse hatun kombinasyonuda o kadar azalıyor :p Votkabull konusunda hakkaten nankörlük ettim. içkini benimle paylaştın gayet romantik bir ortam vardı :D MANAVGATA GİDELİMMMMMMM
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
40
Arkadaşlar Eskişehirden 2006 fazer ile anlaştım. VFR kısmet değilmiş. Wolrath birkez daha sana teşekkür ederim... VFR alamadım ama sık sık forumu takip edeceğim. Belki birgün... kısmetse...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hayırlı olsun serhat.ıcıne sınen motor olması onemlı.fotoları payasırsın :cat:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın arkadaşlar...:rendeer:
serhat hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.:cat:
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Serhat hocam hayırlı olsun. Bende vfr almadan önce fazer ve cbf bakıyordum. Bütçe biraz daha yükselince 2006 dan beri hayalini kurduğum vfr neden olmasın dedim. Denk geldi aldım. Biraz kısmet bu işler. Kazasız belasız sürmenizi dilerim.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selam arkadaşlar, önceleri de forumumuzda tartışılmış olan egsoz konusunu kafamda bir türlü çözemediğim için konuyu tekrar açayım dedim. Bizim VFR'lere ölçüsü tuttuğu takdirde çift tüplü ve marka olan (Leo Vince, Two brothers, akrapovic, delkevic vb.) her model egsoz uyar mı? Yoksa sadece VFR için özel üretilmiş olması mı gerekir. Örneğin sahibindende ilanda "fazer 600 için" yazan çift tüplü two brothers takılabilir mi?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
uyuyan devi uyandırmak gerek. 19unda soru sorulmuş cevap yok vfr ılerı gelenleri :D

1513861_1418366815067347_1076889960_n.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Repsol'ün zincir kotuması güzelmiş, orijinal mi acaba? Barış bu arada doğru noktaya odaklanıyorum değil mi :) ?

ben gozlukluden baska bı yere bakamadım hahaha :cherry:


dıgerlerı overfit zaten :):)


*tavares : hacı rr la çanta aynı cumle ıcınde olmaz ki :):) dost-yandaş vfr ci bulunur.itinayla canta tasıtılır :D
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Selam arkadaslar. Ben de artik burdayim. Adanadan Murat Hocayi bilen vardir. Onun Vfr sini ben aldim. Motora alismak icin orjinal cantalarini sokup depoya koyduk simdilik;)
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
ben gozlukluden baska bı yere bakamadım hahaha :cherry:


dıgerlerı overfit zaten :):)


*tavares : hacı rr la çanta aynı cumle ıcınde olmaz ki :):) dost-yandaş vfr ci bulunur.itinayla canta tasıtılır :D

:D abi yalnız kurt olunca cbr'ın neler taşıdığına inanamazsınfdsgfda
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ozanım hayırlı olsun tekrar... Nice zevkli gezilere...:cat:

Barış doğru söylersin 19 unda soru sorulmuş , halaa cevap yok ancak Novablue kardeşimde zor sormuş bea...:sunny:
Çalışmadığım yerden çıkmış diiicem olmaz az buçuk bilgim var bu egzoz konusunda. Üç kere yazdım yayınlamadan geri sildim benim doğrum genel doğru olamayabilir kaygısıyla...:silent:

Cevaba gelinceeeee: Bence egzoz yuvasına uyan modeller uygun deve boynu da dediğimiz boru kısmı yaptırılarak kullanılabilir. Fazer için diyerek satılan egzozların boru ve ölçüsü fazer a uygun olduğundan uygun olduğundan bu şekilde vitrin yapılmaktadır. Eğer bu egzozun en boy yükseklik ölçüsü uygunsa borusu yaptırılarak VFR 800'e takılabilir...

Bugün itibariyle Ozan kardeşime geçen VFR 800 de Smokehead egzozlar var ısrarla tavsiye ederim. İlla daha bilindik pahalı bir marka diyorsanız Two Brothers öneririm.
Ancak mutlaka beraberinde K&N hava filtresi ile kullanılmalı tek başına ne egzoz ne de performans hava filtresi tam olarak verim veremez...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst