- Katılım
- 21 Tem 2013
- Mesajlar
- 50
Çok adisiniz...Günaydın dostlar...:rendeer:
Motosikleti kışlatmakla ilgili bilgim yok Malumunuz Adana...:queen:
Çok adisiniz...Günaydın dostlar...:rendeer:
Motosikleti kışlatmakla ilgili bilgim yok Malumunuz Adana...:queen:
pardon ama,Niye olmasın? Ben şunu beğendim mesela http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-cok-temiz-141088044/detay
Belli olmaz bu işler...
Onda bir sakatlık var gibi geliyor bana, nedendir bilmem öyle bir his var içimde...
km fiyat bayaa uygun gözüküyor çünkü,o kıllandırıyor olabilir![]()
Mehmet, tatlı su motorcularımız çıkabilir, yani belki, bir ihtimal yani, olasılık her zaman vardır az da olsa, daha nasıl anlatayım
Ben her zamanki gibi binerim yine, buraya yazarım çıkış saatimi, gelmek istersen memnun olurum yüz yüze tanışmaktan...
Mehmet aramizda bazilari bnm tum israrima ragmen motor kirlenir diye arabaya binmislerdi hatrlatrm))
Yok. Favoriyi alip öldurmek isteyenler, bunu da beklemeyip direk öldurenler ya da er6n gibi daha yavas alet takaslari var![]()