Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Ergin abi tesüf ederim :) İftiralar iftiralar tatlı su motorcusuymuşum :salut: :)

Motor serviste değilde burada olacaktı ki ıslakta/karda +%200 daha başarılı avon lastiklerimle rivaki fotoğraflarımı paylaşacaktım. :) Şansız adamım vesselam.

Saygılar :)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
ergin bende çok beğendim valla. adamda scooterlar bisikletler havada uçuşuyor para var imkan var :D
birde nazillideymiş yol masrafıda yok :D SATILIK VFR 800 SAHİBİNDEN KIŞLAMALIK :D
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Herkese iyi akşamlar :rendeer:

Hafta sonu hava sıcaklıkları artıyor ve kar yağışı yok. Bunun ne anlama geldiğini bilen var mı? :queen:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
:) Mehmet, tatlı su motorcularımız çıkabilir, yani belki, bir ihtimal yani, olasılık her zaman vardır az da olsa, daha nasıl anlatayım :) Ben her zamanki gibi binerim yine, buraya yazarım çıkış saatimi, gelmek istersen memnun olurum yüz yüze tanışmaktan...
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
:) Mehmet, tatlı su motorcularımız çıkabilir, yani belki, bir ihtimal yani, olasılık her zaman vardır az da olsa, daha nasıl anlatayım :) Ben her zamanki gibi binerim yine, buraya yazarım çıkış saatimi, gelmek istersen memnun olurum yüz yüze tanışmaktan...

Ben de çok memnun olurum Ergin abi. Saat ve mekan söyle yeter :thumleft:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Mehmet aramizda bazilari bnm tum israrima ragmen motor kirlenir diye arabaya binmislerdi hatrlatrm :)))
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Yok. Favoriyi alip öldurmek isteyenler, bunu da beklemeyip direk öldurenler ya da er6n gibi daha yavas alet takaslari var :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Herkese merhaba,

Bugün itibariyle CBR 600f alarak bu grubun bir parçası olma fırsatını kaçırdım sanırım :) İçime sinen bir Vfr bulamadım açıkçası, bakalım yeni kasası gelsin, sağı solu bir kurcalansın belki seneye onla katılırım, kısmet...

Burada bana yardım eden, yorum yazan herkse teşekkür ediyorum, her ne kadar Vfr sahibi olmasam da gördüğüm kadarıyla grupta epey çeşitli motorlar var dolayısıyla hala fırsat kaçmadı herhalde :) Havalar biraz düzelince bir toplantınıza (mümkünse Ankara - İstanbul arası bir yerlerde :) ) ben de katılıp hepinizle şahsen tanışmak isterim.

Görüşmek üzere, selamlar.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
@vejihi

hayırlı olsun,marka modelden önemlisi içine sinen bir motosiklet olması,ualaşım aracı olarak değil keyif için kullanıyoruz sonuçta :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst