- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
sanirim arka suspansiyon gibi sivi ve gazli suspansyiyon ondan olabilir hortumlar
al bunu da al al al ::igne::
bakma emrenin oyle bey dedıgıne en agzı bozuk odur :cherry: ama allah ıcın cok sıcak karsılar ::143::::142::
hosgeldın tekrar.her telden calan muhendis agırlıklı bir grubuz (smiley lerden kim nasıl cıkar işte) ::cheeeeer::friends:::fool::::winkwink::bira01::
estagfurullahınsanlara uzaktan bakan bırısı hıc olmadı yanımızda. en agır apacılerı bıle ıncıtmedık
keşke cok daha onceden dadansaydın topiğe. kış geldıgı ıcın pek aktıf olmayabılır bazılarımız ::155::
yetişmek derken grup sürüşü lider azıtmadıkca bozulmaz bizde.olsa da ben el atarım zaten :bounce::queen: :cherry::cherry:
iyi forumlar :thumleft:
bi an yazcaktm biseyler sona buranın public oldugunu hatırladım abi hadi yırttın![]()
ön süspansiyon başlarındaki o kablolar ne işe yarıyor acaba?süspansiyonla ilgili elektronik birşey desem, o modelde??
burdakilerin asıl abisi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vf-750-f-orjinal-96117775/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-vf-1000-f-sc-15-141835794/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vf-1000-f2-bold-or-139690473/detay
Abi al sök elden geçir topla bin niye yatıracaksın ki canavarıBöyle havadan paran olacak,alacaksın bu motoru,deposunu söküceksin,benzin kokmasın diye,evin misafir odasına koyacaksın,yada yazlığın balkonuna.Yemek yerken izleyeceksin,bakacaksın ona...Motor sevgisi böyle birşey işte...
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyorHayko nun altın albiseli adamla röportajında bahsediyordu. Aslında bir şekilde ulaşıp bizim sürüşlere dahil etmek lazım![]()
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyorHayko nun altın albiseli adamla röportajında bahsediyordu. Aslında bir şekilde ulaşıp bizim sürüşlere dahil etmek lazım![]()
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı s1000rr'a benzetıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı BMW S1000RR'a benzetıyorum.
Mehmet tekrar hosgeldın dıyeyım sana madem resmıyetı kaldırdık. sakın cekınme bu grupta ben ve su cakma f14 pılotu maverıck varken kımse sana geveze demez. aklına ne gelırse yaz.
Bır kac gun musaıt olamayabılırım 1-2 gun ıcınde donus yapacagım mıutlaka.


Mehmet tekrar hosgeldın dıyeyım sana madem resmıyetı kaldırdık. sakın cekınme bu grupta ben ve su cakma f14 pılotu maverıck varken kımse sana geveze demez. aklına ne gelırse yaz.
Bır kac gun musaıt olamayabılırım 1-2 gun ıcınde donus yapacagım mıutlaka.
Burak 28 ben 30 emre 35 ergn abI 41 korhan 39 murat abi 43.. muhtemelen yanlis hatirladmm...))))
Burak 28 ben 30 emre 35 ergn abI 41 korhan 39 murat abi 43.. muhtemelen yanlis hatirladmm...))))
Burak 28 ben 30 emre 35 ergn abI 41 korhan 39 murat abi 43.. muhtemelen yanlis hatirladmm...))))
Sağol Barış. 33 ile ortalamanın altındayım)