Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
::rantinp: 2.emre kadar litrelik vb. makine koymayi yasakliyorum






:) duygusalligin zirvesndeyim ulen
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
al bunu da al al al ::igne::



bakma emrenin oyle bey dedıgıne en agzı bozuk odur :cherry: ama allah ıcın cok sıcak karsılar ::143::::142::

hosgeldın tekrar.her telden calan muhendis agırlıklı bir grubuz (smiley lerden kim nasıl cıkar işte :p) ::cheeeeer::friends:::fool::::winkwink::bira01::

estagfurullah :) ınsanlara uzaktan bakan bırısı hıc olmadı yanımızda. en agır apacılerı bıle ıncıtmedık :) keşke cok daha onceden dadansaydın topiğe. kış geldıgı ıcın pek aktıf olmayabılır bazılarımız ::155::

yetişmek derken grup sürüşü lider azıtmadıkca bozulmaz bizde.olsa da ben el atarım zaten :bounce::queen: :cherry::cherry:

iyi forumlar :thumleft:



bi an yazcaktm biseyler sona buranın public oldugunu hatırladım abi hadi yırttın :p

Smiley'ler her şeyi açıklıyor, grubun misafirperverliğine hayranım. Bu sıcak karşılama için de teşekkür ederim :). Artık grupta gevezeliğe başlarım :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788

Böyle havadan paran olacak,alacaksın bu motoru,deposunu söküceksin,benzin kokmasın diye,evin misafir odasına koyacaksın,yada yazlığın balkonuna.Yemek yerken izleyeceksin,bakacaksın ona...Motor sevgisi böyle birşey işte...
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Böyle havadan paran olacak,alacaksın bu motoru,deposunu söküceksin,benzin kokmasın diye,evin misafir odasına koyacaksın,yada yazlığın balkonuna.Yemek yerken izleyeceksin,bakacaksın ona...Motor sevgisi böyle birşey işte...
Abi al sök elden geçir topla bin niye yatıracaksın ki canavarı :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
günaydınla RR :)

(2 adet vfr800'ü varmış :cat:)

fft99_mf829435.Jpeg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Hayko nun altın albiseli adamla röportajında bahsediyordu. Aslında bir şekilde ulaşıp bizim sürüşlere dahil etmek lazım :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Hayko nun altın albiseli adamla röportajında bahsediyordu. Aslında bir şekilde ulaşıp bizim sürüşlere dahil etmek lazım :)
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı s1000rr'a benzetıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

Hayko nun altın albiseli adamla röportajında bahsediyordu. Aslında bir şekilde ulaşıp bizim sürüşlere dahil etmek lazım :)
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı BMW S1000RR'a benzetıyorum.

Mehmet tekrar hosgeldın dıyeyım sana madem resmıyetı kaldırdık. sakın cekınme bu grupta ben ve su cakma f14 pılotu maverıck varken kımse sana geveze demez. aklına ne gelırse yaz.

Bır kac gun musaıt olamayabılırım 1-2 gun ıcınde donus yapacagım mıutlaka.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı s1000rr'a benzetıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------


Emrah ne gerek var kı Haykoya ulasmak ıcın ugrasmaya belkı bızıde okuyordur dıyecegım ama sanmam. adam hem motordan hemde mötörden anlıyor
sunuda soyleyeyım ben bu adamı BMW S1000RR'a benzetıyorum.

Mehmet tekrar hosgeldın dıyeyım sana madem resmıyetı kaldırdık. sakın cekınme bu grupta ben ve su cakma f14 pılotu maverıck varken kımse sana geveze demez. aklına ne gelırse yaz.

Bır kac gun musaıt olamayabılırım 1-2 gun ıcınde donus yapacagım mıutlaka.

:cat::cherry::wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...



Mehmet hoş geldin...

Hayko konusunda; bence de kendisinin de aramızda olması gerekir bir VFR sever olarak, ancak sanırım vakit bulamayacaktır, müzik işi var ayrıca paraşüt merakı da varmış, zaten İstanbul'u da bırakıp Selçuk'a yerleşmeyi planlıyormuş.

Aslında sadece Hayko'nun değil, Türkiye'deki tüm VFR kullananların toplaşmasını istiyorum, en azından sadece İstanbul'da olanları bile bir araya getirebilsek başarıdır diye düşünüyorum, yolda sokakta gördüğüm ya da bir vesile ile tanıştığım her VFR'liyi buraya davet ediyorum, sizlerden de aynını bekliyorum. Ancak elbette herkese ulaşma ihtimalimiz çok zayıf, örnek dün Riva dönüşü gri bir VFR'li ile ters taraftan sürerken karşılaştık selektör yaptım yavaşladım ama hiç oralı olmadı.

Bu arada hazır sayımız artmışken, aklımda olan bir fikri paylaşmak istiyorum. Motosiklete binmediğimiz zamanlarda toplansak ve sürüş, motosiklet teknik bilgi, pratik bilgiler gibi konularda görsel ya da sözel paylaşımlarda bulunsak, gerçekten bilenlerden bilmediklerimizi öğrensek, aklımıza takılanları araştırsak ve paylaşsak.

Bu konu ile ilgili hemen uygulayabileceğimiz bir başlık var aslında aklımda, hepimiz inanıyorum ki daha öncesinden de seyretmişizdir, geçen günlerde Ozan'ın paylaştığı videodan bahsediyorum, Ozan paylaştıktan sonra arkadaşlarımızın ilgileri sayesinde bu eğitim, paylaşım konusu tekrar kafamda canlandı.

Teklifim öncelikle bu videoyu hep birlikte önemli yerlerini durdurarak izlemek, aklımıza takılan yerleri birbirimizle konuşarak çözümlemek.

Mekan olarak bizim ofis olabilir, ancak daha ayarlamadım, patron kişiyle konuşmam gerekir... Bizim ofisi ayarlayabilirsem katılımcı sayısını 10 kişi ile sınırlamak zorunda kalırım.

Bu konu hakkında ayrıca bir önerisi olan olur mu ve katılmak ister misiniz şeklindeki aklımdaki sorulara cevaplarınızı bekliyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Bu da dünden bonus.

 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Günaydın herkese...:rendeer:

Ergin düzeltme; Keşke İstanbul'da olsaydım... Yazları beraber Akdeniz'e aksaydık...:cat:
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
@Emre Abi,

Haykoda bir vfr kullanıcı olduğundan bence aramızda olmalı :) Şart değil tabi ben şakasına dedim ama olsa güzel olurdu. İlginç bir sima sonuçta. İlgide çekerdi belki motorun piyasası artardı vs... :D

@Ergin Abi,

Bu toplanıp teknik, pratik bilgi paylaşımı konusu hep kafamda olan birşey ama şu zamana kadar hiç ifade etmedim. Çünkü bu konuda aktarabileceğim çok fazla bir konu olmadığından bilgiyi alacak kısımı temsil ettiğimden ve insanlara çok fazla birşeyleri rica etmeyi sevmediğimden hiç dile getirmedim. Sonuçta adam para verip eğitim alıyo bizde o bilgileri bizimle paylaş diyoruz. İnsanlar çok sıcak bakmaz gibi geliyodu bana ama bu grup farklı eminim herkes bildiği teorik, pratik, uygulamalı bütün bilgileri bizimle paylaşır. Eğer öyle bir organizasyon olursa kontenjan dahilinde katılmak isterim. Madem aktarabileceğim çok fazla konu yok o zaman alkolsüz içecek tedariğini ben sağlarım :queen: Yine ucuza kapattım valla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Bu arada ekleme yapayım. Mekan olarak bizim ofiste uygun. Yinede iddaa lı konuşmim ama %99 ayarlarım. Fakat burada projeksiyon yada yazı tahtası gibi birşey yok. Eğer sunum havasında bir organizasyon olacaksa diye söylüyorum. 19" monitörden video izleyebiliriz en fazla :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Ergin Abi

california sbk school videosu motosikleti performanslı kullanım ve bu kullanım sırasında yapılması gerekenler için harika video.

güvenli yol-trafik sürüşü için alman sistemini kullanan iam-a.r.a. teorik eğitimin sunumuda çok faydalı.

omm sitesinden kendilerine ulaşıp sunum yapılabilecek bir mekanda 15-20 kişi toplanıp teorik sunum yapılmasını rica edebilirsiniz.bir ücret isteyeceklerini sanmıyorum ama yinede bilemem.o da bayaa yararlı olacaktır.daha sonrasında yine o sitede satılan "motosiklet yol sanatı" kitabından her hafta bişeyler üzerine konuşulup tartışılabilir.

tek-grup-artçılı sürüş,trafik,yol,bakış,sürüş,tehlike vs vs konularda iyi bir kaynak omm.hem güvenli sürüş derken öyle sıkıcı katı kurallar değil, görebildiğin kadar hızlı gitmek,güvenli bir hızda seyretmek,zevk almak,uzun yıllar motosiklet sürmek üzerine.eğitimlerde roadcraft çalışmalarında bile şua hızda git demiyorlar.sürekli pist ve riva yolunda kullanmadığımız için o da iyi olacaktır diye düşünüyorum

reklam gibi oldu biraz ama alakam yok kendileriyle
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Mehmet tekrar hosgeldın dıyeyım sana madem resmıyetı kaldırdık. sakın cekınme bu grupta ben ve su cakma f14 pılotu maverıck varken kımse sana geveze demez. aklına ne gelırse yaz.

Bır kac gun musaıt olamayabılırım 1-2 gun ıcınde donus yapacagım mıutlaka.

Tekrar teşekkürler Emre. Bu arada yaş farkı olup olmadığını bilmiyorum, buluşmalarda daha yakından tanıyıp hitap konusunu netleştirmem gerekiyor :cherry::cat:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Burak 28 ben 30 emre 35 ergn abI 41 korhan 39 murat abi 43.. muhtemelen yanlis hatirladmm... :)))))
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Burak 28 ben 30 emre 35 ergn abI 41 korhan 39 murat abi 43.. muhtemelen yanlis hatirladmm... :)))))

Aslinda bu cok iyi oldu genel olarak forumlarla ve sosyal ağlarla cok aram olmadigi icin bir hitap sorunu yasiyordum.

Bu durumda ben de 10 gun sonra girecegim 32 ile asagi yukari ortalamayi tutturmus oldum :)

Sağol Barış. 33 ile ortalamanın altındayım :))

Hocam bu arada senle de meslektas ciktik. Isten istifa eder ya da kovulursak paslasabiliriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst