- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 977
zamanında -ismi lazım değil- bir markadan klima almıştım ve pişman oldum. bu markanın tüm Türkiye'de yaygın servis ağı vardı, çağırınca hemen geliyorlardı, tatlı dil-güler yüz tamam; fakat esas işleri klima değil. servis teknisyeni açıkça söylemişti:
- abi kusura bakma, bize pek klima gelmez. geçen yıl aldığım kursta öğretilenlerden aklımda kaldığı kadarıyla bir şeyler yapmaya çalışıyorum, bu kadar oluyor.
olaya bir de bu açıdan bakalım. bu modelin az satılan, üst seviye bir model olacağını tahmin edebiliyoruz. honda'nın yukarıdaki duruma düşmesini mi tercih edersiniz; az sayıda servisin bu modele bakıp, uzmanlaşmasını mı?
- abi kusura bakma, bize pek klima gelmez. geçen yıl aldığım kursta öğretilenlerden aklımda kaldığı kadarıyla bir şeyler yapmaya çalışıyorum, bu kadar oluyor.
olaya bir de bu açıdan bakalım. bu modelin az satılan, üst seviye bir model olacağını tahmin edebiliyoruz. honda'nın yukarıdaki duruma düşmesini mi tercih edersiniz; az sayıda servisin bu modele bakıp, uzmanlaşmasını mı?