Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Arkadaşlar herkeze selamlar.
Geçen hafta bende 2005 model Shadow aldım. Cumartesi günü ilk denememi yaptım. İyiki almışım diyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Teşekkürler,

Henüz acemiyim, havalar müsade ederse, yağmurlar başlamadan biraz binerim.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Arkadaşlar herkeze selamlar.
Geçen hafta bende 2005 model Shadow aldım. Cumartesi günü ilk denememi yaptım. İyiki almışım diyorum.
Gule gule kullan. Sadece iyi bir motor degil ayrica cok bilge bir forumdan bir suru yol arkadasi da almis oldun. Kazasiz gunler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orhan kardeş lastiklerini taktırdıysan senden rapor izlenim bekliyoruz haberin ola.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Orhan kardeş lastiklerini taktırdıysan senden rapor izlenim bekliyoruz haberin ola.
Merhabalar, Nihayet dün takılan yeni lastiklerimi (bridgestone) bugün deneme imkanım oldu. Lastiklerimi Gimat'taki Metin Usta özene bözene taktı sağolsun. Ancak vakit yoksunluğundan ancak bugün teslim alabildim motorumu. Hemen biraz uzun yol yapıverdim arada lastiklerin rodajı da çıksın diye. Çevre yolundaki 70 km seyahatim sonunda yeni lastiklerimin bariz gidişimi değiştirdiğini, daha kısa fren mesafesi olduğunu farkettim. Ha öyle yanlama filan yapmadım ama virajlarda da yol tutuşu çok farklı ve netti. Kalkışta ne kadar sert gazı açsam da patinaja düşmedim. Elbette farklı yol şartlarında test imkanım olmadı. Bozuk asfaltta veya ıslak zeminde nasıl davranır henüz bilemiyorum ancak yine peyderpeyi yazarım. Velhasılı kelam motor almayın lastik alın derim. Gürol kardeşime tekrar teşekkür.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Üretiliyor ama Türkiye'ye gelmiyor. Çünkü yetiştiremedikleri için Türkiye' den şimdilik vazgeçtiler. Depremden baya etkilendi Japon üreticiler. Ama dikkatli olun 2006 üretim 2008 trafiğe giren motosikletler yeniymiş gibi acemi arkadaşlara satılıyor lütfen dikkat edin sevgiler.

Merhaba ben yorumunuzu pek doğru bulmuyorum. Cruiser Türkiye'de çok tutulan bir tür değil. Honda'nın getirmeyişinin sebebi tamamen satış rakamlarının düşük olmasıdır. Yamaha ve Kawasaki iki senedir cruiser model getiriyor satış adetleri malum.

Örneğin Hyosung'un 250 cc kategorisinde gayet iyi sayılabilecek gv 250 cruiser modelinin Türkiye satış fiyatının Amerika fiyatları ile yakın olmasına rağmen (4000 $ Amerika , 8600 Türkiye) satış adedi Türkiye'de çok düşük. Ancak Hyosungun Türkiye'de Amerika fiyatına göre anormal sayılabilecek bir fiyattan satılan gt250r melez racing makinası peynir ekmek gibi satılmakta (4200$USA ,10.200 TL Türkiye)

Bu arada motorumu satmaktayım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...en-temiz-bordo-renkli-shadow-101123956/detay/

İyi akşamlar,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun satış
naçizane ben motor yada araba alırken ikinci else ilanda plaka görülmüyorsa ilanı bile okumam keşke plakan görünseydi
benim gibi düşünen alıcı çok fazla var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gidona birşeyler bağlamak isteyenlere,
telefon tutacağı zart zurr cart curt isteyenlere
aradım ama bulamadım okadarki aramaktan helak oldun nefesim kesildi diyenlere ithaftır.Sanki aramızda N serisi nokia için tırım tırım aranan bir arkadaş vardı gibi hatırlıyorum.
http://dx.com/c/sports-outdoors-1699/cycling-1607/bike-holder-1643
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
gidona birşeyler bağlamak isteyenlere,
telefon tutacağı zart zurr cart curt isteyenlere
aradım ama bulamadım okadarki aramaktan helak oldun nefesim kesildi diyenlere ithaftır.Sanki aramızda N serisi nokia için tırım tırım aranan bir arkadaş vardı gibi hatırlıyorum.
http://dx.com/c/sports-outdoors-1699/cycling-1607/bike-holder-1643

Valla helal olsun ne diyim yani. Dostum bunu nasıl sipariş verip alıcam. Bi yol yordam da göstersen ne iyi olurdu.. Tek parça alışveriş içinde taaa dünyanın öteki yanından yolluyorlar mı? Nakliye ücreti nasıl oluyor? vs. vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla helal olsun ne diyim yani. Dostum bunu nasıl sipariş verip alıcam. Bi yol yordam da göstersen ne iyi olurdu.. Tek parça alışveriş içinde taaa dünyanın öteki yanından yolluyorlar mı? Nakliye ücreti nasıl oluyor? vs. vs.

Valla İlker ben almadım bilmiyorum ama bunu face te birisi paylaşmıştı aklıma geldin faydalı olur diye buraya taşıdım
bunu paylaşanın anlattığı tek bir parçada olsa yolluyorlarmış 20-25 günde adrese teslim oluyormuş bildiğim bu sadece,ama Özer baba konuyu inceleyip sana nasıl olacağını anlatacaktır sanırım.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Valla İlker ben almadım bilmiyorum ama bunu face te birisi paylaşmıştı aklıma geldin faydalı olur diye buraya taşıdım
bunu paylaşanın anlattığı tek bir parçada olsa yolluyorlarmış 20-25 günde adrese teslim oluyormuş bildiğim bu sadece,ama Özer baba konuyu inceleyip sana nasıl olacağını anlatacaktır sanırım.

evet Özer !
Yardımına ihtiyaç var...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
evet Özer !
Yardımına ihtiyaç var...

Öncelikle paypal diye garantör ödeme sistemine üye oluyorsunuz efenim,daha sonra istediğiniz herhangi bir ürünü adrese istiyorsunuz:)
Burda önemli olan 75$ doları geçmemesi,aakibinde gümrük ödersiniz,ayrıca sistem senede 3.ürüne izin veriyor diye biliyorum.Ticari olmasın diye sanırım.
Başka...:) :) :)
 
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
30
Forumdaki tüm motosiklet tutkunlarına kazasız belasız sürüşler diler herkesin bayramını kutlarım.Mart nisan gibi 2007-2010 arası honda shadow 750 almayı planlıyorum.Honda shadowa revizyon yapmadan ön ve arka lastik maksimum ne kadar kalınlaştırılabilir.Saygılar....
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Telefondaki numaraların teknik arıza nedeni ile silinmesinden dolayı ulaşamadığım değerli dostların her iki bayramını da kutluyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Bayramlarinizi tebrik eder, nice yillar saglik ve mutlulukla bayramlar gecirmenizi dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst