Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Hazır sistem olarak çakmak girişi var işte... Daha ne olsun :) İstediğin bir yere montajını yaptırabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.louis.de/_302b122ecc8db8...c=search&searchterm=10032955&cmd.x=10&cmd.y=0

Ben bunu aldım
almanyadan geldi
elimde olmasına rağmen
geçen gün yeni yaptığım hidrolik üstü kumanda düğmelerini bağladık
4 lü flaşör yaptık
sisleri alt üst ayrı ayrı bağladık
angeller ayrı yanıyor
herbirşey tamam
yav bu soketi bağlamayı unuttuk iyimi))
osman,özer,gürol üçlüsünden birininde aklına gelmediye pess)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,

Shadowun arka lastiğini biraz daha ön plana çıkartarak daha güzel ve agresif bir şekle bürüneceğini düşünüyorum. Bunun için arka çamurluğu kestirmek veya değiştirmeyi nereden yaptırabilirim. Mesela regalin arka çamurluğu ve ya drag starın sport modelinin çamurluğu tarzında hoş olacağı kanısındayım Ayrıca ön çamurluğu da arkaya uygun olarak incelteceğim. Fikir ve yardımlarınızı rica ederim.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Arkadaşlar Shadow ile gördüğünüz en yüksek hız nedir acaba ?
Ben on gün kadar önce toplamda 1200 km yol yaptım ve makineyi ciddi anlamda zorladım ve test ettim diyebilirim..
Sonuç olarak 150 km/h geçemedim..Bu doğru bir değermidir yoksa benim makinede bir sorun mu var ?

Bu arada gezi fotoğraflarımı merak edenler buradan ulaşabilir .. :)

https://www.facebook.com/?ref=tn_tn....418670481508403.87765.100000963636336&type=1
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Arkadaşlar Shadow ile gördüğünüz en yüksek hız nedir acaba ?
Ben on gün kadar önce toplamda 1200 km yol yaptım ve makineyi ciddi anlamda zorladım ve test ettim diyebilirim..
Sonuç olarak 150 km/h geçemedim..Bu doğru bir değermidir yoksa benim makinede bir sorun mu var ?

Bu arada gezi fotoğraflarımı merak edenler buradan ulaşabilir .. :)

https://www.facebook.com/?ref=tn_tn....418670481508403.87765.100000963636336&type=1

Daha ne olsun yahu... Yeter de artar bile... :) Bende de durum aynıdır..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Arkadaşlar özellikle yurtdışında etkin biçimde kullanılabilecek fiyat/performans noktasında verimli motosiklet navigasyon sistemi tavsiyelerinizi alabilir miyim?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Konya-İstanbul yolculuğumuz tamamlandı. Artık adres İstanbul. Yolculuk keyifli oldu. Yaz boyunca uzun süre ev bark olmayacağından yanıma fazla bagaj almak zorundaydım. O kadar bagajı motorla taşımak için çare bulmak gerekti.
Portatif sökülüp takılabilen bir bagaj yaptım :) baya da işe yaradı hani. Motora yüklediklerimi küçük sınıf bir araba ancak alabiliyordu :)
işte resimler :

Konya - Ankara arasında bir mola yerinden görüntüler,









Ankarada iki gün kaldıktan sonra yola devam etmeden kayınbiraderin dükkanındayım..





Ankara - İstanbul arası otoyolda dinlenme arası



Sonunda İstanbula vardık, geçici olarak yerleştik, işe başladık, hatta istanbul içinde turlar bile yaptık.
bunlar da istanbul resimleri...

Fenerbahçe sahilleri



Üsküdar sahili



Boğazda turlar :)











ve Rumeli Feneri boğazın karadeniz girişi :)





İnşallah daha sonraki istanbul turlarını yalnız yapmam...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar özellikle yurtdışında etkin biçimde kullanılabilecek fiyat/performans noktasında verimli motosiklet navigasyon sistemi tavsiyelerinizi alabilir miyim?
Volkan mesajını yeni gördüm,giderken beni unutmayın.Navigasyon için benim serviste birşeyler vardı,öğrenirsem tlf.ararım.:)
Konya-İstanbul yolculuğumuz tamamlandı. Artık adres İstanbul. Yolculuk keyifli oldu. Yaz boyunca uzun süre ev bark olmayacağından yanıma fazla bagaj almak zorundaydım. O kadar bagajı motorla taşımak için çare bulmak gerekti.
Portatif sökülüp takılabilen bir bagaj yaptım :) baya da işe yaradı hani. Motora yüklediklerimi küçük sınıf bir araba ancak alabiliyordu :)
işte resimler :

Konya - Ankara arasında bir mola yerinden görüntüler,

[url]http://b1207.hizliresim.com/z/y/b8lkl.jpg[/url]

[url]http://b1207.hizliresim.com/z/y/b8lqr.jpg[/url]

[url]http://b1207.hizliresim.com/z/y/b8lrj.jpg[/url]

[url]http://e1207.hizliresim.com/z/y/b8lt9.jpg[/url]

Ankarada iki gün kaldıktan sonra yola devam etmeden kayınbiraderin dükkanındayım..

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8lvp.jpg[/url]

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8lx0.jpg[/url]

Ankara - İstanbul arası otoyolda dinlenme arası

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8lyl.jpg[/url]

Sonunda İstanbula vardık, geçici olarak yerleştik, işe başladık, hatta istanbul içinde turlar bile yaptık.
bunlar da istanbul resimleri...

Fenerbahçe sahilleri

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8m1f.jpg[/url]

Üsküdar sahili

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8m6p.jpg[/url]

Boğazda turlar :)

[url]http://c1207.hizliresim.com/z/y/b8mbn.jpg[/url]

[url]http://e1207.hizliresim.com/z/y/b8mdp.jpg[/url]

[url]http://g1207.hizliresim.com/z/y/b8mh2.jpg[/url]

[url]http://g1207.hizliresim.com/z/y/b8mk6.jpg[/url]

[url]http://g1207.hizliresim.com/z/y/b8mm4.jpg[/url]

ve Rumeli Feneri boğazın karadeniz girişi :)

[url]http://g1207.hizliresim.com/z/y/b8mq4.jpg[/url]

[url]http://g1207.hizliresim.com/z/y/b8ms6.jpg[/url]

İnşallah daha sonraki istanbul turlarını yalnız yapmam...
Profilimde telefon numaram var,ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Abiler çok önerileriniz için teşekkür ederim, bayram öncesi ufak çaplı bir Avrupa turu planlıyoruz, navigasyon gerekecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepiniz leyleğin kıçını havada gördünüz ha bu sezon
onun peşinden gezip gezip canımı sıkıp duruyorsunuz)))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst