Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
44
Arkadaşlar merhaba.
Bir sorum olacaktı.2006 model shadow aldım 2 gün önce.Hiçbir sorunu olmayan bir motor ve gayet temiz.Ama bugün yolda giderken aniden stop etti.Sol şeritteydim ve neyseki trafik yoğun olmadıgından dolayı sağa çekebildim.Kontağı kapatıp açtım,marşa bastığımda tekrar çalıştı ve yola devam ettim.Feribotla karşıya geçtikten sonra giderken yine aynı şekilde aniden stop etti.Tekrar kenara çekip kontağı açıp kapttıktan sonra çalıştı.Tabi stop edince vites boş göstergesinin yanındaki kırmızı ışık sürekli yanıyordu.Neden kaynaklandıgı hakkında fikirleri olan varsa paylaşırsanız sevinirim.İyi forumlar..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar merhaba.
Bir sorum olacaktı.2006 model shadow aldım 2 gün önce.Hiçbir sorunu olmayan bir motor ve gayet temiz.Ama bugün yolda giderken aniden stop etti.Sol şeritteydim ve neyseki trafik yoğun olmadıgından dolayı sağa çekebildim.Kontağı kapatıp açtım,marşa bastığımda tekrar çalıştı ve yola devam ettim.Feribotla karşıya geçtikten sonra giderken yine aynı şekilde aniden stop etti.Tekrar kenara çekip kontağı açıp kapttıktan sonra çalıştı.Tabi stop edince vites boş göstergesinin yanındaki kırmızı ışık sürekli yanıyordu.Neden kaynaklandıgı hakkında fikirleri olan varsa paylaşırsanız sevinirim.İyi forumlar..
Benzin yedeğe düşmüş gibi sanırım.:)

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

Arkadaşlar hayırlı yolculuklar kazasız belasız güzel güzel bir gezi olmasını diliyorum benim için de gezin
akıllı gidip akıllı gelin
Akıllı olacağıma söz veriyorum :)
Bu gün bi ara bursa yaptım,çabucak işleri hallettikten sonra Made Gürol marka topuk vitesinin biraz uzun olan kısmını koca İrfan ustanın elinde şekillenmesine izin verdim.:)
Gerçi Gürol buna biraz bozulacaktır emmevelakin,heyhat zaman kısa tekrar Gürol ustaya uzamak zaman alacaktı,bide dedimki nasıl olsa affettirmenin bir yolunu bulurum.:)
Sonuçta kardeşiz:)
Neyse bir kaç fotoda ekleyeyim de sular durulsun :)
033.jpg

034.jpg

035.jpg

Bende eksik kalmıyayım...
036.jpg

037.jpg

Sonra montaja devam
041.jpg

043.jpg

Veee final,ayrılık öncesi güzel bir köfteleme
044.jpg

Sonrası İstanbul ve 2 Tekaütün yolculuk öncesi hazırlık aşamaları için hazırlıklar....
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
44
Benzin yedeğe düşmüş gibi sanırım.:)

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:03 ----------


Akıllı olacağıma söz veriyorum :)
Bu gün bi ara bursa yaptım,çabucak işleri hallettikten sonra Made Gürol marka topuk vitesinin biraz uzun olan kısmını koca İrfan ustanın elinde şekillenmesine izin verdim.:)
Gerçi Gürol buna biraz bozulacaktır emmevelakin,heyhat zaman kısa tekrar Gürol ustaya uzamak zaman alacaktı,bide dedimki nasıl olsa affettirmenin bir yolunu bulurum.:)
Sonuçta kardeşiz:)
Neyse bir kaç fotoda ekleyeyim de sular durulsun :)
http://s17.postimage.org/qqzqezusf/033.jpg
http://s17.postimage.org/m3y9qywtb/034.jpg
http://s17.postimage.org/dtcgj519b/035.jpg
Bende eksik kalmıyayım...
http://s17.postimage.org/ign3yndzz/036.jpg
http://s17.postimage.org/eyb429d3z/037.jpg
Sonra montaja devam
http://s17.postimage.org/7ma9agk9r/041.jpg
http://s17.postimage.org/tf2yukrz3/043.jpg
Veee final,ayrılık öncesi güzel bir köfteleme
http://s17.postimage.org/ntllnmxlr/044.jpg
Sonrası İstanbul ve 2 Tekaütün yolculuk öncesi hazırlık aşamaları için hazırlıklar....

Çok teşekkür ederim,benzin hiç aklıma gelmemişti inanın,Elektrik aksamı ya da başka bir sorun mu var acaba diye düşünüyordum :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Oooo İrfan ustaya giydirmişsin tulumu sizi gördüğüme sevindim köfteleri de götürmüşünüz yarasın
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Oooo İrfan ustaya giydirmişsin tulumu sizi gördüğüme sevindim köfteleri de götürmüşünüz yarasın

kulaklarını çınlatmadıysam namerd olayım nadir abi :cherry: bana özelden posta açık adresini verirsen iyi olur bir mevzuat var önemsiz sebebini sorma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

Benzin yedeğe düşmüş gibi sanırım.:)

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:03 ----------


Akıllı olacağıma söz veriyorum :)
Bu gün bi ara bursa yaptım,çabucak işleri hallettikten sonra Made Gürol marka topuk vitesinin biraz uzun olan kısmını koca İrfan ustanın elinde şekillenmesine izin verdim.:)
Gerçi Gürol buna biraz bozulacaktır emmevelakin,heyhat zaman kısa tekrar Gürol ustaya uzamak zaman alacaktı,bide dedimki nasıl olsa affettirmenin bir yolunu bulurum.:)
Sonuçta kardeşiz:)
Neyse bir kaç fotoda ekleyeyim de sular durulsun :)
http://s17.postimage.org/qqzqezusf/033.jpg
http://s17.postimage.org/m3y9qywtb/034.jpg
http://s17.postimage.org/dtcgj519b/035.jpg
Bende eksik kalmıyayım...
http://s17.postimage.org/ign3yndzz/036.jpg
http://s17.postimage.org/eyb429d3z/037.jpg
Sonra montaja devam
http://s17.postimage.org/7ma9agk9r/041.jpg
http://s17.postimage.org/tf2yukrz3/043.jpg
Veee final,ayrılık öncesi güzel bir köfteleme
http://s17.postimage.org/ntllnmxlr/044.jpg
Sonrası İstanbul ve 2 Tekaütün yolculuk öncesi hazırlık aşamaları için hazırlıklar....


maşallahın var özer abi hangi aralık gittin döndün mübarek insan,bursadan istanbula :) bende seni uğurladıktan sonra telefon trafiğim yoğunlaştı oradan doğruca yine işe gittim :)

yalnız sana şöyle bir şey söyleyeyim şu tulum muhabbetini 5 dakikalık iş bile olsa ihmal etmeyi düşünmüyorum :cherry: geçenlerde bir gömleği daha yağlı zincirde harcadık vesselam :cherry:

abi tulum güzel oluyor ohhhh yat yuvarlan missss :cherry: bu arada işin görüldüğüne çok memnun oldum mütavazi insan , küçük işler onlar senin için dağları deler bu kardeşin biliyorsun :)

tüm dostlar sağolsun hepsi için aynı şey geçerli , hakkını helal eyle babam , düğünden yeni geldim , yine burtadan işe gidiyorum arada 1 saatlik zamanda bir gireyim dedim buraya hemen resimleri atmışsın :)

öperim ellerinden görüşürüz hayırlı geceler herkeze :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
kulaklarını çınlatmadıysam namerd olayım nadir abi :cherry: bana özelden posta açık adresini verirsen iyi olur bir mevzuat var önemsiz sebebini sorma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------




maşallahın var özer abi hangi aralık gittin döndün mübarek insan,bursadan istanbula :) bende seni uğurladıktan sonra telefon trafiğim yoğunlaştı oradan doğruca yine işe gittim :)

yalnız sana şöyle bir şey söyleyeyim şu tulum muhabbetini 5 dakikalık iş bile olsa ihmal etmeyi düşünmüyorum :cherry: geçenlerde bir gömleği daha yağlı zincirde harcadık vesselam :cherry:

abi tulum güzel oluyor ohhhh yat yuvarlan missss :cherry: bu arada işin görüldüğüne çok memnun oldum mütavazi insan , küçük işler onlar senin için dağları deler bu kardeşin biliyorsun :)

tüm dostlar sağolsun hepsi için aynı şey geçerli , hakkını helal eyle babam , düğünden yeni geldim , yine burtadan işe gidiyorum arada 1 saatlik zamanda bir gireyim dedim buraya hemen resimleri atmışsın :)

öperim ellerinden görüşürüz hayırlı geceler herkeze :)
İrfanım bende unuttum,yağdan muzdarip her türlü giysiyi korkmadan benzinle yıkayıp kuruttuktan sonra çamaşır makinasında iki çevirip aldığın mağazaya yeni diye iade et.:)
Zamanında bende çok tişört attım:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfanım bende unuttum,yağdan muzdarip her türlü giysiyi korkmadan benzinle yıkayıp kuruttuktan sonra çamaşır makinasında iki çevirip aldığın mağazaya yeni diye iade et.:)
Zamanında bende çok tişört attım:)

abi gömlek yıkandı ama yağlı haliyle tabi yağ lekesi çıkmadı acaba şimdi benzinlesem çıkarmı denemek lazım :cherry: :p



 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
33
Ayaklık sensörü arızalanmış olablir bence. Ufak bir titreşimde ayaklık açıkmış gibi algılıyor olabilir.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Shadow dan bobber pek olmuyor, uzun şasesi yüzünden sanırım, kısa şaselere daha bir yakışıyor sanki...

[YT]KJREVQs_uWQ[/YT]
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Bobber bence de olmamış, dragstar bobberları daha güzel oluyor shadowlara göre.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
gürcü yolcuları vardınızmı sınırkapısına?
nerelerdesiniz yahuu..aydere mutlaka çıkın,bir gece kalın,şifalı kaynak suları hamamına girin..kaç motor çıktınız fire veren varmıdır?
Ben pinekleyip duruyorum buralarda web işlerimde çok..yerimede gezin bol bol.
aradada fotolarla süsleyin.
kazasız,sorunsuz gidin gelin.
Arkadaşımla amerikan araçları modifiyeleri ile web ortamında ilgileniyoruz?Tanıdınızmı?
ugurerkan.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gürcü yolcuları vardınızmı sınırkapısına?
nerelerdesiniz yahuu..aydere mutlaka çıkın,bir gece kalın,şifalı kaynak suları hamamına girin..kaç motor çıktınız fire veren varmıdır?
Ben pinekleyip duruyorum buralarda web işlerimde çok..yerimede gezin bol bol.
aradada fotolarla süsleyin.
kazasız,sorunsuz gidin gelin.
Arkadaşımla amerikan araçları modifiyeleri ile web ortamında ilgileniyoruz?Tanıdınızmı?
http://www.uzmanoto.org/ugurerkan.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------


http://www.motosiklet.net/forum/etk...en-gurcistan-seyahat-sonrasi.html#post2736002




.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
gürcü yolcuları vardınızmı sınırkapısına?
nerelerdesiniz yahuu..aydere mutlaka çıkın,bir gece kalın,şifalı kaynak suları hamamına girin..kaç motor çıktınız fire veren varmıdır?
Ben pinekleyip duruyorum buralarda web işlerimde çok..yerimede gezin bol bol.
aradada fotolarla süsleyin.
kazasız,sorunsuz gidin gelin.
Arkadaşımla amerikan araçları modifiyeleri ile web ortamında ilgileniyoruz?Tanıdınızmı?
http://www.uzmanoto.org/ugurerkan.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Sağ olsun Gürol paylaşmış :) Başımıza geleni.
Evet anlaşıldığı gibi,rota ege ve güney ege oldu:(
Sizlerin topicten katılımı ile bir nebze katlanılır bir gezi olacak inşallah :)
Sıradan geziyi şenlendiren siz arkadişler olmasa hiç çekilir yanı yok.:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Sağ olsun Gürol paylaşmış :) Başımıza geleni.
Evet anlaşıldığı gibi,rota ege ve güney ege oldu:(
Sizlerin topicten katılımı ile bir nebze katlanılır bir gezi olacak inşallah :)
Sıradan geziyi şenlendiren siz arkadişler olmasa hiç çekilir yanı yok.:)

Selamlar;
Hayırdır ,arıza veya kaza gibi bi durummu oldu.gürcistan seyahatinden vaz geçtiyseniz bir bakıma isabet olmuş derim.
Çektiğiniz yol zahmetini unutturacak,kayda değer hiç bir şey yok orada..
Ege Akdeniz turu ne zaman..Ramazana az bir süre kaldı.
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar motorsiklette şarj sorununu nasıl hallediyorsunuz uzun mesafelerde yani tabi telefon yada foto makinası sarjından bahsediyorum
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar motorsiklette şarj sorununu nasıl hallediyorsunuz uzun mesafelerde yani tabi telefon yada foto makinası sarjından bahsediyorum
Su geçirmez,teknelerde kullanılan tipte ağzı kapaklı çakmak soketlerinden bulursanız,istediğiniz yere montaj yaptırırsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst