- Katılım
- 1 Tem 2009
- Mesajlar
- 44
Arkadaşlar merhaba.
Bir sorum olacaktı.2006 model shadow aldım 2 gün önce.Hiçbir sorunu olmayan bir motor ve gayet temiz.Ama bugün yolda giderken aniden stop etti.Sol şeritteydim ve neyseki trafik yoğun olmadıgından dolayı sağa çekebildim.Kontağı kapatıp açtım,marşa bastığımda tekrar çalıştı ve yola devam ettim.Feribotla karşıya geçtikten sonra giderken yine aynı şekilde aniden stop etti.Tekrar kenara çekip kontağı açıp kapttıktan sonra çalıştı.Tabi stop edince vites boş göstergesinin yanındaki kırmızı ışık sürekli yanıyordu.Neden kaynaklandıgı hakkında fikirleri olan varsa paylaşırsanız sevinirim.İyi forumlar..
Bir sorum olacaktı.2006 model shadow aldım 2 gün önce.Hiçbir sorunu olmayan bir motor ve gayet temiz.Ama bugün yolda giderken aniden stop etti.Sol şeritteydim ve neyseki trafik yoğun olmadıgından dolayı sağa çekebildim.Kontağı kapatıp açtım,marşa bastığımda tekrar çalıştı ve yola devam ettim.Feribotla karşıya geçtikten sonra giderken yine aynı şekilde aniden stop etti.Tekrar kenara çekip kontağı açıp kapttıktan sonra çalıştı.Tabi stop edince vites boş göstergesinin yanındaki kırmızı ışık sürekli yanıyordu.Neden kaynaklandıgı hakkında fikirleri olan varsa paylaşırsanız sevinirim.İyi forumlar..
