Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekür ederim
bunları sizlerinde fikirlerinizle hepberaber yaptığımızı düşünüyorum
---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:39 ----------
Özer abi arka peglerini bana göndermedin cuma günü en geç bende olmaları gerekiyor ki üzerlerindeki işlemleri hafta sonu pazar günü yapabileyim malum akşamları ve pazar günü harici boş zamanım yok
---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:41 ----------
Efe kardeş vallahi adım Hıdır elimden gelen budur,bir foto koyarsan yardımcı olmaya çalışrım dedim
---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 10:43 ----------
Heey babalar beee maşşalah
güle güle kullan volkan iyi günlerinde inşallah
senin motoruda peglerle kaşlarla falan filan donatmak boynumuza borçtur
bunları sizlerinde fikirlerinizle hepberaber yaptığımızı düşünüyorum
---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:39 ----------
Özer abi arka peglerini bana göndermedin cuma günü en geç bende olmaları gerekiyor ki üzerlerindeki işlemleri hafta sonu pazar günü yapabileyim malum akşamları ve pazar günü harici boş zamanım yok
---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:41 ----------
abi ben paletten kacyom sen palet yapmısın yawmasallah eline saglık mükemmel olmus saka bir yana benim derdim bunun baglandıgı safta baglanan kendi demiri o yok bende
cobra marka ayaklıgın kendi baglantı demiri var ve söküp kendi ayaklıgımı takamıyorum servis 300 tl fiat verdi cıkmasını bulamazmıy9ız acaba.
Efe kardeş vallahi adım Hıdır elimden gelen budur,bir foto koyarsan yardımcı olmaya çalışrım dedim
---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 10:43 ----------
[YT]V5UEOlDr7aY[/YT]
[YT]-ApmxiaCOB4[/YT]
:thumleft: Sonunda benim ve güneşin bir de kardeşim Hakkı'nın müsait olduğu bir gün yakaladık. Cobra S.S örneklemesi budur. İlk video'da dikkat ederseniz "2 ses 1 nefes" durumu söz konusu, rölanti vuruşu devam ederken gaz açma gümbürtüsü aynı anda geliyor. Bir de kısa sürüş çekimi yaptık. Aslında egzoz'un montaj videosunu çekecektik ama o gün heyecandan kamerayı götürmeyi unutmuşuz, montajı çok zor değil aslında biraz dikkat istiyor sadece.
Heey babalar beee maşşalah
güle güle kullan volkan iyi günlerinde inşallah
senin motoruda peglerle kaşlarla falan filan donatmak boynumuza borçtur



