Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekür ederim
bunları sizlerinde fikirlerinizle hepberaber yaptığımızı düşünüyorum

---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:39 ----------

Özer abi arka peglerini bana göndermedin cuma günü en geç bende olmaları gerekiyor ki üzerlerindeki işlemleri hafta sonu pazar günü yapabileyim malum akşamları ve pazar günü harici boş zamanım yok

---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:41 ----------

abi ben paletten kacyom sen palet yapmısın yaw :D masallah eline saglık mükemmel olmus saka bir yana benim derdim bunun baglandıgı safta baglanan kendi demiri o yok bende :( cobra marka ayaklıgın kendi baglantı demiri var ve söküp kendi ayaklıgımı takamıyorum servis 300 tl fiat verdi cıkmasını bulamazmıy9ız acaba.

Efe kardeş vallahi adım Hıdır elimden gelen budur,bir foto koyarsan yardımcı olmaya çalışrım dedim

---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 10:43 ----------

[YT]V5UEOlDr7aY[/YT]


[YT]-ApmxiaCOB4[/YT]

:thumleft: Sonunda benim ve güneşin bir de kardeşim Hakkı'nın müsait olduğu bir gün yakaladık. Cobra S.S örneklemesi budur. İlk video'da dikkat ederseniz "2 ses 1 nefes" durumu söz konusu, rölanti vuruşu devam ederken gaz açma gümbürtüsü aynı anda geliyor. Bir de kısa sürüş çekimi yaptık. Aslında egzoz'un montaj videosunu çekecektik ama o gün heyecandan kamerayı götürmeyi unutmuşuz, montajı çok zor değil aslında biraz dikkat istiyor sadece.

Heey babalar beee maşşalah
güle güle kullan volkan iyi günlerinde inşallah
senin motoruda peglerle kaşlarla falan filan donatmak boynumuza borçtur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foto koyuyorum orj ayaklık lazım yani ön ayaklıkları sökmek istiyorum kendi ayaklıklarım var onları takmak istiyorum ne yapmalıyım. su ankilerin baglantı demiri orj ler ile farklı oldugundan birbirine uymuyor.
https://www.facebook.com/photo.php?...24664662.71297.100001113317360&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?...24664662.71297.100001113317360&type=3&theater

Orjinal ayaklıklar lazım,kendi ayaklıkların var takmak istiyorsun
anladığım şu şaseden orjinal pegleri takmak için çıkartılan 8 mm kalınlıktaki üçgene benzer demir sökülüp kobra basamagın demiri oraya takılmış doğrumudur? sana lazım olan orjinal peglerin yuvası ve baglı olduğu üçgen parça bumudur?

Eger öyleyse iş zor kobrayada yapmış olduğu basamagı hiç yakıştıramadım yuh egsoza yapışık neredeyse ayak bile yanar yahu,birde birşey olsa basamak yamulsa yada kopsa adam eve kadar bile gidemez benim yaptıklarımda gavurluğum tuttu düşündüm,basamak yamulmak degil kopsa ana mil orada duruyor cıkartırsın basamagı yoluna devam edersin
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Sanki pegler içerde değilde egzos dışarda gibi duruyor..Normalden biraz daha kalın mı acaba boru ?
Yokse gürol abinin dediği gibi pek saglıklı değil işin aslı...

Bu arada benim far tasım üzerindeki nikelajlar çatlamaya başlamış..Hatta yer yer dökülüyorda..
Bunun tamiri ile ilgili bi fikri olan var mı ?
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
aynen abicim dedigin gibi ayaklık az yukarı kalksa egzosa zarar verecek motoru aldıgımda ayaklıklar vrdı orj yok ben egzosu taktım ayaklıgı takamaddım cünkü orj degil aklıma su geliyor hani ayaklık lar var set olarak degişiyor ve azda ileri gidenlerden onlarda baglantı demiride mevcutmu dur ve orj baglantı demiri 10 mm sac büküp yapabilirmiyiz.bu sezon motora cok aksesuar düsünüyorum sis gidon gibi sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorumm .motorumu rocker yapma düsüncesindeyim siyah ve krom olmalı egzoslar vines and hices sesi cok fena ama .
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
aynen abicim dedigin gibi ayaklık az yukarı kalksa egzosa zarar verecek motoru aldıgımda ayaklıklar vrdı orj yok ben egzosu taktım ayaklıgı takamaddım cünkü orj degil aklıma su geliyor hani ayaklık lar var set olarak degişiyor ve azda ileri gidenlerden onlarda baglantı demiride mevcutmu dur ve orj baglantı demiri 10 mm sac büküp yapabilirmiyiz.bu sezon motora cok aksesuar düsünüyorum sis gidon gibi sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorumm .motorumu rocker yapma düsüncesindeyim siyah ve krom olmalı egzoslar vines and hices sesi cok fena ama .

bide noktalama işareti kullansan...
İki kelime sonra yorulup vazgeçiyorum okumaktan..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Honda-Shadow_Black-Spirit_010.jpg
Honda-Shadow_Black-Spirit_020.jpg
Honda-Shadow_Black-Spirit_030.jpg
Pegler konusunda yardımcı olamam ama belki boyle bişi yapmak çokta masraf acmaz diye düşünüyorum...
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
istedinmi hersey olur tabikide .bu modelin arkası nı begenmiyorum ama ön camurluk harika hos duruyor.
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
spirit modelinin ön tekerinin kalınlaştırılmı ve biraz da mat boya eklenmiş hali:) ama bence shadowlar arasında en şık olanı diyebilirim. shadowum varken bunun hayalini kurardım ancak tr ye gelemedi bi türlü:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gerçekten çok yakışıklı makine...
Ali sen nasıl bişi olsun istiyorsun ?
Onu paylaş istersen...Onun üzerine konuşalım...Neler yapılabilir..
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
gidon mesela yüksek takılırmı hiç bi shadow da görmediim olurmu yakısırmı bilmiyorum
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
benim far tasım üzerindeki nikelajlar çatlamaya başlamış..Hatta yer yer dökülüyorda..
Bunun tamiri ile ilgili bi fikri olan var mı ?
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
sanırım kartalda nikelaj ve kromaj atan yer vardı, tamiri mümkün yaklasık 100 tl en az da tutarı var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok heyecanlanmışım ellerim titremiş resimler az flu idare ediniz :bounce:

Sürücü paleti





Arka yolcu paleti




Arka yolcu paketi kapalı



---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:48 ----------

aynen abicim dedigin gibi ayaklık az yukarı kalksa egzosa zarar verecek motoru aldıgımda ayaklıklar vrdı orj yok ben egzosu taktım ayaklıgı takamaddım cünkü orj degil aklıma su geliyor hani ayaklık lar var set olarak degişiyor ve azda ileri gidenlerden onlarda baglantı demiride mevcutmu dur ve orj baglantı demiri 10 mm sac büküp yapabilirmiyiz.bu sezon motora cok aksesuar düsünüyorum sis gidon gibi sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorumm .motorumu rocker yapma düsüncesindeyim siyah ve krom olmalı egzoslar vines and hices sesi cok fena ama .


Yaş kaç Ali kardeş?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne abi ya...
Bunlar nasıl fotoğraf...Böyle fotoğraf çekilir mi ?

Mailine bak sen sislerinin fotolarını yolladım
kuzu gibi yatıyorlar yanımda angelli mangelli hemde
allah tırcı arkadaşlarımızdan razı olsun 85 euro yerine 45 lira hemde angelliiiii) :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst