Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


satılık shadow 6200 km arkadaşlar baya ucuz bi fiyata burakıyorum 11500
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
arkadaslar şimdiki soracagim soruya vereceginiz cevabı m.ediyorum.. sizce honda 750 yi HD Sportster 883 den ayıran özellikler nelerdir ?
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar şimdiki soracagim soruya vereceginiz cevabı m.ediyorum.. sizce honda 750 yi HD Sportster 883 den ayıran özellikler nelerdir ?

ben cevap veriyim arkadaşım bende harleye güvenip aldım ve hemen sattım bi kaçtane arkadaşımda hemen sattı ama inana 883 bu paraları haketmiyor aynı paraya hatta daha ucuza daha iyi olan japonlar var ..benim düşüncem japon teknolojisi harleyden dahada çok gelişti son günlerde bu benim fikrim..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Merhaba herkese ,
Ben yeni üyeyim baştan sona bir kaç kez okudum tüm yazılanları.
Bu değerli bilgi paylaşımı için emeği geçen herkese teşekkürler.

Bir sorum olacak; 10W40 yağ kullanılacağını biliyorum. Ancak markada kararsızım. Yetkili servislerde hangi markanın kullanıldığını sormak istiyorum. Yada daha verimli olduğunda fikir birliğine varılan bir marka var mı ?

Teşekkür ederim şimdiden.


10W30 -10W40 -15W40- SJ ,SL yağ grubunu kullanabilrsiniz.. marka olarak hiç farketmez daha öncede yazdığım gibi kalitesiz yağ yok.shell -castroll-mobil-bp olmuş fark etmez. yağ seçiminde önemli olan APİ değerleridir.

yanlış yağ seçiminize örnek olarak 20W50 SA CF 0W30 CG örnektir.

Bu konuda detaylı yazılarım BURADADIR
 
Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
2
10W30 -10W40 -15W40- SJ ,SL yağ grubunu kullanabilrsiniz.. marka olarak hiç farketmez daha öncede yazdığım gibi kalitesiz yağ yok.shell -castroll-mobil-bp olmuş fark etmez. yağ seçiminde önemli olan APİ değerleridir.

yanlış yağ seçiminize örnek olarak 20W50 SA CF 0W30 CG örnektir.

Bu konuda detaylı yazılarım BURADADIR

Merhaba Uğur bey.
İlginiz için çok teşekkür ederim.
Sizin cevap yazacağınızı tahmin etmiştim , yanılmadım..
Saygılarımla.
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
15
Merhaba Arkadaşlar;
Uzun araştırmalarım sonunda nihayet motorumu aldım.Yaklaşık 7 ay araştırdım. Yok çindi yok japon du derken baya bir araştırdım. Sonuçta 32000 km de 2005 Honda Shadow aldım. Daha önceden hiç motor deneyimim yok. Forumlardan okuduğum kadarıyla kimisi başlangıç için Honda Shadow doğru bir tercih değil diyor, kimisi pek de o kadar önemli değil diyor. Şimdilik trafiğe kapalı alanlarda motora alışmaya çalışıyorum.
Motorun fotoğrafını eklemeye çalışacağım umarım başarılı olurum.


 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
krom uzatma parçaları? orjinal olarak bulunabiliyormu yoksa tornacıda yaptırılması mı gerekecek?

Canta demiri olarak higyway hawk'in demirlerini tavsiye ederim... cifti 100-150 YTL civariydi... bundan onceki motorumda da, simdiki motorumda da ayni demirleri tercih ettim (shadow ve vtx'in demirleri ayni) cok memnunum :cat:
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
15
Merhabalar;

honda shadow a xenon far kiti takılabilirmi? Yaptıran varmı ? ne kadara mal oluyour. Birde arka far ve sinyaller led e dönüştürülebilir im ?
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
4 aydır bende shadow 750 kullanıorum cok memnunum.dragstar vn800 intruder dan cok fark var.seviyom motorumu
 
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
14
ahmet_cebesoy 4 aydır bende shadow 750 kullanıorum cok memnunum.dragstar vn800 intruder dan cok fark var.seviyom motorumu

dragstar ile shadow arasındaki farkı yaşayan birisi olarak bizleri bu konuda biraz daha bilgilendirirsen ve deneyimlerini paylaşırsan seviniriz..
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
6
fark

arkadaslar şimdiki soracagim soruya vereceginiz cevabı m.ediyorum.. sizce honda 750 yi HD Sportster 883 den ayıran özellikler nelerdir ?

Harley 883 serisi:

V-Twin motor hava soğutma sistemi.

Yüksek vibrasyon

Kaliteli kromaj

İkinci elde sürüsüne bereket 883 serisi alan satıyor.

Yedek parça temin sıkıntısı. ( 883 Sahibi olan birinden duyumdur.)

Genelde sadece adı için alınmak istenen motor. Şahsi düşüncem.

Honda Shadow:

V-Twin su soğutma sistemi.

Kromaj fazla iyi değil.

Şürüş zevki.

Neredeyse yok denecek vibrasyon.

Yedek parça sorunu olmayan bir motor.

Sadece kalite ve verdiği güven için alınan motor markası.

Şahsi düşüncelerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
Harley 883 serisi:

V-Twin motor hava soğutma sistemi.

Yüksek vibrasyon

Kaliteli kromaj

İkinci elde sürüsüne bereket 883 serisi alan satıyor.

Yedek parça temin sıkıntısı. ( 883 Sahibi olan birinden duyumdur.)

Genelde sadece adı için alınmak istenen motor. Şahsi düşüncem.

Honda Shadow:

V-Twin su soğutma sistemi.

Kromaj fazla iyi değil.

Şürüş zevki.

Neredeyse yok denecek vibrasyon.

Yedek parça sorunu olmayan bir motor.

Sadece kalite ve verdiği güven için alınan motor markası.

Şahsi düşüncelerim.

cevap için teşekkür ediyorum
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
husko ne işin var buralarda kardeşim git kendine harleyciler grubu aç :)
şaka bi yana herkese ii akşamlar arkadaşlar muhabbetiniz bol geceniz güzel olsun...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Babamı Kaybettim..

Uzunca bir süredir katılamadığım için merak edip arayanlar oldu.
Evet ben babamı kaybettim.
İnsanın her yaşta babasını kaybetmesi muhakkak çok zordur.
ama orta yaş sayılacak bizler için daha bir zor.Onunla birlikte içinizden bir şeylerinde koptuğunu daha bir farklı yaşıyorsunuz..
35 günlük yoğun bakımda kaldığı sürece doktorlarının hiç ümit vermeyişini sürekli hazırlı olun telkinlerini hiç ciddiye almak istemiyorsunuz,inanmıyorsunuzda..
Ama hastamızı kaybettik haberini aldığınızda en büyük sorumluluk ve son görev yine size düşüyor.Metin olmak, cenaze işlerini organize etmek,yakınlarınıza tesellide bulunmakda size düşüyor.
Ağlayamıyor , üzüntünüzü içinize atmak zorunda kalıyorsunuz..
cenazesini yıkatıyor,kefenliyor, tabuta yerleştiriyor ve son yolculuğuna doğru taşıyorsunuz..

Ben babamı kaybettim..

Bizlere bıraktığı en büyük mirası doğruluğu, dürüstlüğü,yardımseverliği,eli açık ,cömert oluşu ve hiç kimseyi incitmemesidir..
Bu meziyetlerine layık olmaya gayret edeceğiz..

Hoşçakal BABACIĞIM.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
276
ALLAH rahmet etsın kardesım ne mutlu sanakı babanla gurur duyosun ne guzel adammıskı gerıde bu kadar guzel konusan ınsanlar bırakıyor helal olsun babana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst