honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
scooterlar aynasız daha spor oluyor bws lerde ozellıklede.bende beat almak ıstıyorum2.el fılan..nasıl memnunmusun beat den?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
eh fena değil... ama daha dolu olsaymış daha iyi olabilirmiş mesela gerekli çıkartmalarla... çok boş görünüyor bence... bu arada aynaya gerek yok alıştık biz demişsin hiç yakıştıramadım :farao: Ben de sinyal takmiim bare bende alıştım...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
eh fena değil... ama daha dolu olsaymış daha iyi olabilirmiş mesela gerekli çıkartmalarla... çok boş görünüyor bence... bu arada aynaya gerek yok alıştık biz demişsin hiç yakıştıramadım :farao: Ben de sinyal takmiim bare bende alıştım...

sinyalle aynanın ne alakası var sende ozaman motora ters bin sen
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
GorkeM kenan hehe arkadas antalyalıyla ayna muhabbetı yapıyor.:p
sende nelerlerdesın yaw?baya bı suredır gorusemıyoz:silent:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
çok güsel bide fardaki angeleye da güsel olmuş sadece farlar ve ses sistemi yeter. ama stickerlar kötü olmuş birde mavi turuncu arasına beyaz koyarsan tam repsol honda gib süper olacak.
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
fena değil çünkü kickerin show motorsikleti war ist şişlide 1 tkım mid 2 tane 25 cm bass war ama bu makinalara disk fren lazım yaa kampanalar kötü duruor bu ses sisteminde 13 cm koaksiyonel hoperlör war mid kolonu alduğunu sana kim söledi bilmiorum ama mid kolon değildir mid 1 takımdır 1 tkım tiz takımı 1 mini bass 1 takımda crosover olması lazım ki mid takımı olsun onçin bu kolonlar normal hoperlör ama yine de çok emek war güzel aynaların 1 ni turuncu diğerini mavi yapıp taksan sanki güzel durur dimi sonuçta tüm modifiyeli araçlarda küçük ayna wardır ama görüş açısı büyüklerden bin kat daha iyidir bunuda söylimeden etmiyim
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
... çok aşırı modifiye genelde motosikleti boğar , sizin motosikletiniz tam karar olmuş bence , emeklerinize sağlık , paylaştığınız için teşekkürler :)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
ne dicemi bilmiyorum yarım saatir piskolojini cozmeye calışıyorum yıllardır otomobil modifiyesiyle uğraşmış biri olarak bence repsol görmeli ne duruma düştüğünü

şimdi ses sitemi var kapak kapalı iken calışıyormu yolda giderken cd leri nasıl ayarlıyorsun dedin herşey tamam bu sonucta gezmek amaclı buna cruser diyoruz

E repsol yarış takımı racing yapmanın anlamı ne cruser istersen hadi millet egzozu titanyum carbon yapar şasiyi felan kilo atmak için sen bide ağırlık yuklemişsin neyse repsole soyliyelim gp ye ses getirsin biraz

Anladın sen onu kanga
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
motor idere eder de ben en cok gaddarın koydugu resmi begendim ,
motora dikkat edin yanında nitro tüpü war
dugmeye bastıgında motor patlarmı yoksa surucuyle beraber havayamı ucar
bilmiyorum artık denemek lasım
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
33
yaa arkdasım bence motoru cok gusel ypmıssın fıkrıne we dusuncelerıne saglık bence arkdasa ıgrenc olmus molmus demeyın onu yapmak ıcın bıle capa harcamıstır emege saydı dıye bır sey wardır forumlarda onun ıcın dusuncelerınız sızde saklı kalsın tabı kıde kotu dusuncelerınız arkdasım bence gusel tesısatlı beat ant ılk gordum gusel calısma baq buda benım motordan tesısat




ellerıne saglık hıc kımsenın dedıgıne baqq ma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst