süper olmuş
eh fena değil... ama daha dolu olsaymış daha iyi olabilirmiş mesela gerekli çıkartmalarla... çok boş görünüyor bence... bu arada aynaya gerek yok alıştık biz demişsin hiç yakıştıramadım :farao: Ben de sinyal takmiim bare bende alıştım...
Valla bana tek guzel gelen yerı koltuk altunda ses sıstemının olması gerısıne ehhhh dıyecegım

