honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Güzel olmuş ama 2006 BEAT lar hoşuma gitmiyor benim. Nedeni de farlar hep açık kalıyor ya ondan

:bounce: ::gleam:: ___ KILIÇ ___ ::gleam:: :bounce:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
87
modifiye nin açılımı nedir ne anlamı wardır önce onu bilmeliyiz arkadaşlar,
aracın sağını solunu renk renk boyamakla modifiye olmazz
beat sanırım 7 veya 8 beygir sen onu 10 beygire çıkar modifiye odur :))
we aynalarını kesinlikle takmalısın ... ceza yersin haberin olsun
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
modifiye nin açılımı nedir ne anlamı wardır önce onu bilmeliyiz arkadaşlar,
aracın sağını solunu renk renk boyamakla modifiye olmazz
beat sanırım 7 veya 8 beygir sen onu 10 beygire çıkar modifiye odur :))
we aynalarını kesinlikle takmalısın ... ceza yersin haberin olsun

hocam ona kalmış olsa varyaa düşünemiyorum yapsınlar baba yani ozaman:queen:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
45
walla süper olmus kardeş ama git bi tabelacıya biraz repsol etiketi yaptır dergilerden tarayıp yapıolar o tesisata akü yetiomu bi de kafama takıldı ben tesisatcıyım varsa isteyen yardımcı olurum
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
walla süper olmus kardeş ama git bi tabelacıya biraz repsol etiketi yaptır dergilerden tarayıp yapıolar o tesisata akü yetiomu bi de kafama takıldı ben tesisatcıyım varsa isteyen yardımcı olurum

kardeş 7 amperlik akü var genede yeterli oluyor sen nerde tesisatcısın şehir???
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
45
istanbul gaziosmanpaşa da motoru çalıştırmadan dinleme sakın gider akü walla gerci 7 amper nasıl yetio anlamadım çalışıosa sorun yok
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kenan motorunun resımlerıni telefonuma attımda kızmassın demı???
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
saolasın kardesım olesıne blututla tlfna attım baktıkca ozlemımı gıderıyom...:salut: :pr:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
repsolypf motorda kocaman 67 yazıyo ZonguldakLımısına acaba Merak ettimde???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst