Bir Scootera Degermi Sence Bunlar
modifiye nin açılımı nedir ne anlamı wardır önce onu bilmeliyiz arkadaşlar,
aracın sağını solunu renk renk boyamakla modifiye olmazz
beat sanırım 7 veya 8 beygir sen onu 10 beygire çıkar modifiye odur)
we aynalarını kesinlikle takmalısın ... ceza yersin haberin olsun
süper gerçekten uğraşmışsın tebrik ediyorum
Bir Scoter Için çok Fazla
süper olmuş emeğine sağlık![]()
walla süper olmus kardeş ama git bi tabelacıya biraz repsol etiketi yaptır dergilerden tarayıp yapıolar o tesisata akü yetiomu bi de kafama takıldı ben tesisatcıyım varsa isteyen yardımcı olurum
kenan motorunun resımlerıni telefonuma attımda kızmassın demı???
saolasın kardesım olesıne blututla tlfna attım baktıkca ozlemımı gıderıyom...:salut:r:
repsolypf motorda kocaman 67 yazıyo ZonguldakLımısına acaba Merak ettimde???