Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende petrol ofisi 10 40 yağı koydurdum gayet memnunum.önemli olan yağın değişme km sini kaçırmamak

maliyet 20 tl de4ğişim ücretide yok

bu arada arka amansitörleri lakalarda tak diye yukarı atan varsa sipansiyonu aşırı yumuşamış demekmiş değiştirmek lazımmış .maliyet 1500 tl :D haberiniz olsun
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Bugün acil nakit ihtiyacından dolayı motosikletimi satmak zorunda kaldım , 2 ay içinde tekrardan sıfır almayı düşünüyorum. Hayırlısı olur inşallah...

İki kişi binilince arka amortisörlerde tak tak diye vurma sesi geliyordu daha doğru dürüst iki kişi bile binmedim %90 tek kişi kullandığım halde nasıl ses gelir anlamış değilim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
her işte vardır bir hayır kardeş.
amansitör konusunda bendede öyle zaten debriyajtan kazığı yemiştim buda çok kötü oldu
bu motorun sıfırını sakın alma şuanda kullanmak zorunda olmasam yanından geçmezdim
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Debriyaj konusu kronik zaten , rodaj döneminde nazik kullanılmadığı zaman yağlanma yapıyormuş ama bu kadar büyütülecek bir sorun olmadığını hatırı sayılır motor ustasından duydum. Balata spreyi sık sorun kalmaz diyorlar:) Motosikleti sattığım kişide usta çıktı hemen kontrol etti tık ses yok sonra sohbete başladık , kendisi de sıfır almış 300 km de ses yapmış iç kısma fabrikada sürülen gres sanırım sıçramış ve yağlanma yapmış bahsettiği bu şekilde idi...

Geçen ay yamaha xmax 250 abs almış 2 hafta sonra satmak zorunda kalmış motosiklet 130-140 km de aşırı derecede sarsıntı olduğunu havalanma pozisyonuna geçeceğinden bahsetti ve epeyce zararına verdiğini iletti...

imkanlarım doğrultusunda ikinci el SH300 yada sıfır ps150 den başka motosiklete binilmez... Çok motosiklet değiştirdim Ps150 deki konforu başka hiçbir motosiklette bulamadım.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
psi lerde balatayı çok sert kullanmışlar benim motor 11.000 km ye kadar hiç bir ses yoktu hafif yağlama yapmış sökülüp temizlendi ozamanda beri kalkışlarda biraz bağırıyor balatanın durumu çok iyi ama değişcek diyolar
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
benim motor şuan 10.150 de 2012 model biraz fazlaca biniyoruz sanırım.eğer ben şuan motor alacak olsam kesinlikle runner st200 alırdım ps ile arasında dünya kadar fark var.bir arkadaşım aldı yeni 2011 model 7.250 tlye .

şuan bendede f1 lambası sorunu var yurtdışında parçanın gelmesini bekliyorum.bi yapılsın hemen polini varyatörü çakıcam :)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
37
1-2 güne honda ps 150 motorum geliyor..
motor servislerinden çok çektiğim için , ilk bakım ve sonraki periyodik bakımlar için Antalya'da hangi servise götüreyim ve önerebilieceğiniz usta varmıdır..

Birde ilk bakımda sanırım ücret alınmıyor , sonrakilerde durum nedir 40-50 tl gibi ücretmi alınıyor bilgi verirseniz sevinirim..
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
slm kardeşim bende geçen sene sıfır aldım ilk 1000 bakımında yağı değişir.4000 bakımında yağ,hava filtresi ve buji değişir bakımların hepsi ücretlidir.antalya yetkili servisi ataberk tir.onun haricinde iyi bir usta sorarsan zorlu motor(ali usta)yı tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
37
teşekkürler bilgi için @sessiz_07..

motorun plaka işlemleri nihayet dün bitti kullanmaya başladım , genel olarak memnunum gerçekten güzel bir motor..
ama bir kaç nokta tuhafıma gitti
** özellikle oturma pozisyonu rahatsız edici gibi motorun üzerinde çok yukarıdayım ve direksiyon aşağıda kalmış gibi bir durum var.. bir süre sonra boynum ve sırtım hafiften ağrımaya başladı..
** gazı kesip boşta gittiğimde ps150'nin yavaşlaması daha hızlı diğer motorlara göre..


rodajda 2 kişi gitmek sakıncalımı birde ,, bazıları bir şey olmaz bazıları olur diyor..
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
10
Selamlar,
buskas hayırlı olsun.:)
Bende motoru alalı yaklaşık 1 aydan fazla oldu, şu anda 700 km de, her gün köprü geçip karşıya gidip geliyorum. Hızlanma yol tutuş falan mükemmel ancak söylediğin gibi oturma pozisyonu ve süspansiyon bana çok ters geldi. İstanbul a gelmeden önce Ankara da honda foresight kullanıyordum ve çok memnundum, süspansiyonda oturma pozisyonu da bununla alakası yoktu. İst da yoğun trafikte daha rahat olur diye PS aldım.Tamam farklı motorlar ancak PS nin oturumu çok çok yüksek geldi bana, aynı şekilde benim de belli bir süre sonra belime ağrı giriyor.. Diğer rahatsız edici yönü ise süspansiyon. Hafif bozuk bir yolda iç organları yer değiştiriyor insanın. Anlamadım neden bu kadar sert.. Resmen zıplıyor yoldaki bozukluklarda.. Yani çok kararsız kaldım, performans fln güzel ama oturma pozisyonu ve sert süspansiyonu beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı..Satsam mı kullansam mı tam aradayım yani. Fikir ve görüş belirtirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar 100 tllik süspansiyon kullanıyorum orginalinden 100 kat daha iyi yalnızca orginal olmadığından orta sehbada dengesiz durma problemim var.orginalide 1.500tl inanabiliyormusunuz
bu motorun kronik sorunları var ve parça fiyatları çok pahalı.gecen birinin ps si debriyajtan ses vermiyor gördüm ancak f1 ışığı sürekli yanıp sönüyor allah belanı v.dedim
benim 3.senem bu motorla ve yeni alıcaklara sesleniyorum almayın
motorun fiyatına zam yapmışlar 7.500 plakasız .satıcaklar için tam zamanı ben satamıyorum çünkü öğrenci olduğumdan üzerine 1 kuruş veripte motor alabileceğim maddiyat yok olsa anında satardım.
bana çıkarttığı sorunlar
lastik problemi
debriyaj
arka frenin asla kaydıracak kadar tutamaması
süspansiyon
parça fiyatlarının aşırı pahalılığı
o kadarda temiz baktığım halde bayinin kelepirinde altında bir fiyat çekmesi beni çocukluğum markası HONDA dan soğuttu bir daha çok zor hondadan nefret eder oldum
bugune kadar ne yaptıysam onu söyledim kimse bana alınmasın belki birilerine yol göstermiş olurum .kimse fanatiklik yapmasın sonuçta motor üreticileri değiliz buda bizim ömürlük motorumuzun olmadığı ap açık ortada herkeze keyifli sürüşler
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
13
#Motorcu48

ben bastan tum yorumlari okudum bu motoru almayi dusunuyorum fakat olumsuz yorumlarin olmus benim icin kullanicilarin yorumlari onemlidir oncelik 3 sene binmissin helal olsun bende zamaninda 2004 2007 sezon sonu yamaha nouva motoruma bu kadar zaman binmistim benimde senin gibi olumlu ve olumsuz yorumlarim olmustu ama genel itibari ile memnun kalmistim ama tabiki kusurlarida vardi simdi bundada illaki olumsuz yorumlarin var fakat her marka ve model ne olursa olsun kusurlari olucak sen mukemmel bir motor gordunmu 20 milyarlik bir motorun bile kusurlari var kullaniciya sordugunda bir bir anlatiyor ben 2 senedir ayriyim 14 yasimda mobylet ile basladim sonra scooter ile baslayim devam ettim simdi sehir icinde binmek icin bazen kisa turlarda kullanabilecegim bir motor almak istedim fakat scooter maxiscooterler falan asiri pahalanmis cok zam gelmis ben 6bin tl bir butce ayirdim 10 gundur arastiriyorum cikardigim listede 1 sirada bu honda ps150i var 1.500km de gri arka orjinal canta onde orj camiyla sifirdan farksiz bir motor buldum bugun kismet olmadi almak eger kismetse pazartesi dusunuyorum fakat aprilla scarabeo 200 de ilgimi cekti arkadaslarim onerdiler ama ne bilim tip olarak isinamadim xcenter150 dediler max tork 14 falan dusuk kalirmi tipi fena degil sasirdim kaldim artik pazar aksami kararimi kesin verip sabah kalkar kalkmaz motoruma kavusmak istiyorum ve bayramda motorumla hasret gecirmek istiyorum en azindan yazin yarisini degerlendirim dedim sizlere sormak istedim gercekten onerirmisiniz bu motoru
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
crauser34

ben motoru aldığımdan beri arkadaşlarım debriyaj balatasından gelen sesle dalga geçti.gerçekten çok gıcık bir ses her motoru sürüşte kalkışta gelen ve hondaya gidince abi parası neyse vereyim şu sesi halledin yada başka motorun debriyajını takın dediğimde gene yapar temizlesekte yapar çözümü yok demeleri beni bitirdi ve öyleyken motorumu seviyodum görmezden geliyordum.ilk başlarda olumlu bakıyordum her tarafından ancak 3 senede bana bukadar sorun yaşatmamalıydı çünkü şuan benim motorumu görsen 5 aylık motor bu dersin.

honda ,yamaha xenter 150 fiyatını tutturmuşken üretimden kalkan ve fiyatını gene aşağıya çekecekleri bir motorla ilgilenmezdim.yamaha xenter150 yenilikçi bir motor tek kusuru sele altı yeri yok.yada hiç olmadı bu motora para verileceğine x city 250 alınabilirse tadından yenmez yollar yapılır keyiflice
aprillayada baktım o da kaliteli gelmedi bana
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
13
motorcu48

bu debriyaj sorunu sadece sendemi oldu yoksa çoğunda varmı yorumlardan okuduğum kadarıyla sen ve bir arkadaştan başka bu sorunu yaşayan olmamış bu debriyaj balatası genelde tüm scooter lerın baş belası ama ses olarak lak lak lak diye ses yapıp hızlandıktan sonra geçiyordu eğer bu ses se benim korkulu rüyam olur aman ya ne kadar zor iş bu motor almak 6 bintl param var keşke param yetsene xcity alsam offff
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
crauser34

maalesef bu sorun herkeste hemen hemen var ama ben polini set aldım bakalım nasıl olacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

benim motor nisandan beri arızalı f1 lambası yanıyor daha hala çözecekler
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar herkese merhaba, hava filtresi girişe giden körüklü hortum ya da borunun olmadığını farkettim. Sanırım 1-2 günden beri ya düşmüş ya biri tarafından çıkarılmış. Aşağıda fotoğrafı var, bayram tatili olduğu için şu an bu parçayı bulamıyorum, bunun yerine alternatif bir hortum taksam ya da birşey takmasam sorun yaşarmıyım. Saygılar

2013-08-09-878.jpg
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ademtas

öyle bir boru yok 3 sene önce aynı gaflete bende kapılmıştım.bu motorun tasarımı böyle .keyifli sürüşler
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
13
Arkadaslar 6.500 e kymco xciting 250 buldum 2011 20 binde sizce honda ps150i mi yoksa kymco mu ne dersiniz
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
Arkadaşlar merhaba 05.11.2012 den beri ps 150 kullanıyorum 22000 de aldım motoru şu anda 35000 km ye geldi bayramda da İstanbul Çankırı yaptım. İstanbul'a geldikten sonra motorda şöyle bir anormallik var kalkışlarda motor vuruyor. Gazı açmaya başladıktan sonra bir anda hopluyor motor Bu sorununun nedenini bilen yada daha önce yaşayan arkadaşlar var mı. Görüş ve önerilerinizi paylaşımısınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst