- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
bende petrol ofisi 10 40 yağı koydurdum gayet memnunum.önemli olan yağın değişme km sini kaçırmamak
maliyet 20 tl de4ğişim ücretide yok
bu arada arka amansitörleri lakalarda tak diye yukarı atan varsa sipansiyonu aşırı yumuşamış demekmiş değiştirmek lazımmış .maliyet 1500 tl
haberiniz olsun
maliyet 20 tl de4ğişim ücretide yok
bu arada arka amansitörleri lakalarda tak diye yukarı atan varsa sipansiyonu aşırı yumuşamış demekmiş değiştirmek lazımmış .maliyet 1500 tl