herkese merhabalar.
Foruma yeni katıldım bilgi ve fikir paylaşımı açısından oldukça faydalı bir grup şimdiden teşekkürler.
Dün yeni ps imle çıktığım yolculuğu bugün bitirdim ve istanbula döndüm. yaklaşık 500 km lik bir yol yaptım. motorda kesinlikle kesilme olmadı sıvı soğutmanın faydasını şimdi görmeye başladım. ortalama olarak 90km/h ile kullandım. bu hıza kadar motorda hiç bir vibrasyon ve rahatsızlık olmadı. şiddetli rüzgar dolayısıyla 90 ın üzerine çıkmak pek güvenli gelmedi. bahsettiğim rüzgar gidiş hızımdan değil hava şartlarından kaynaklanan rüzgar bu arada. yokuşlarda düşüş pek yaşanmadı hep 75km/h üzerinde seyretti. şehir içinde olduğu gibi şehir dışındada oldukça iyi bir motor. ama bazen yetmediğini hissettim hızlanmam gereken bir kaç yerde 80 den sonra seriliğini kaybettiği için hızlanamadım daha yüksek hacimli bir motor aradım

. Sele fena değil ama 45 dk dan sonra yormaya başlıyor bel dayayacak bir yer arıyosun biraz daha yumuşak olsa diyorsun. süspansiyon ve frenleme iyi. pek fren kullanmadım ama birkeç sefer güven verdi ihtiyacım olunca. bunun dışında aerodinamiği sebebiyle belli hızlardan sonra motor artık gitmemeye başlıyor çok rüzgar alıyor. hem oturuş pozisyonu hemde motorun yapısı sebebiyle. yakıt tüketimi iyiydi ortalama 100 km de 3,0 - 3,3 litre arası sarfettim ama söylediğim gibi sürekli 80/90 km hızla seyrettim..
ilk izlenimlerim bunlardı.
Herkese saygılar...