selamlar..
yaklaşık 3 ay oldu motoru alalı.. 3500 km'deyim şu ana kadar hiçbir arıza veya sıkıntı yaratmadı , açıkcası bu kadar iyi olacağını tahmin edemiyordum..
ama tek sıkıntım motor yolu hiç tutmuyor yol tutuş sıfır gibi.. 80-90 'dan sonra motor yalpalanıyor, daha düşük hızlarda bile tam güven vermiyor motor.
daha önce ramzey yamaha gibi motorlar kullandım onlarda hiç böyle bir şey yoktu..
lastik basınçlarıyla ilgili ayarlamalar yaptım ön : 25 - arka : 29 - ön : 28 -- arka . 32 fazla farkeden bir şey olmadı..
lastik çok dandik zaten ıslak yolda felaket ,, acaba bu problemle karşılaşan oldumu neden olabilir..
michelin city grip almayı düşünüyorumda , değiştirsemde devam edermi diye içimde kuşku var..
yorumlarınızı bekliyorum.