Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler son yaptığım ölçümü bildiyorum
Benzinlt fiyatı 4.54 iken
20 tl lik benzin 4.4 lt
130 km yol benzin tamamen bitene kadar gittim
Bence biraz yüksek

3.4 lt/100 km civarı bi tüketim olmuş. çok yüksek bi değer değil aslında. vitesli bir motorda 2.8 falan yakar zaten.. motor gücü ve otomatik konforu için çok savurgan sayılmaz. Ama 7 lt ortalam yakan benzinli araçların yarsına tekabil ediyor..

Benzin fiyatları ve dizel otoların tüketimi göz önüne alındığında çok karlı çok kazançlı değil diğer yandan. Ekonmi için PCX seçilmeli. Start stop sistemi ile beraber aynı tarzda kullanımla 2.8 tüketebilir belki..

Amaç işe dizellerden bile yüzde 40 ekonomik gitmekse PCX derim.

Gerçi biri nete polo 1.2 TDI(3 silindir) blue motion ile 3.43 lt yaktığını yazmıştı.. Doğruysa şaka gibi:) 150cc scooterden %15 tasafruflu:queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
3.4 lt/100 km civarı bi tüketim olmuş. çok yüksek bi değer değil aslında. vitesli bir motorda 2.8 falan yakar zaten.. motor gücü ve otomatik konforu için çok savurgan sayılmaz. Ama 7 lt ortalam yakan benzinli araçların yarsına tekabil ediyor..

Benzin fiyatları ve dizel otoların tüketimi göz önüne alındığında çok karlı çok kazançlı değil diğer yandan. Ekonmi için PCX seçilmeli. Start stop sistemi ile beraber aynı tarzda kullanımla 2.8 tüketebilir belki..

Amaç işe dizellerden bile yüzde 40 ekonomik gitmekse PCX derim.

Gerçi biri nete polo 1.2 TDI(3 silindir) blue motion ile 3.43 lt yaktığını yazmıştı.. Doğruysa şaka gibi:) 150cc scooterden %15 tasafruflu:queen:

ewet pololarda o veri doğru ancak ö ölçüm şehir dışındaki yakıt sarfiyatı bizimse şehir içindeki oranlar 3.ve üzeri çıkıyo yani daha tasaruflu değil ancak bir araca göre mükemmel bir oran nerdeyse bizim motorları geçicek:)
benim arkadaşta bu aractan alıcak:king: kısmetse
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
2
Merhaba,

bir kac haftadır forumu takip ediyordum, sonunda karar verip yeni ps150'i aldım, fakat ayaklarım boyum biraz kısa oldugu icin yere zor yetisiyor ve parmak uclarımda duruyorum motorla, acaba ne önerirsiniz yani bir cözümü vs varmı bu durumun??
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
Merhaba,

bir kac haftadır forumu takip ediyordum, sonunda karar verip yeni ps150'i aldım, fakat ayaklarım boyum biraz kısa oldugu icin yere zor yetisiyor ve parmak uclarımda duruyorum motorla, acaba ne önerirsiniz yani bir cözümü vs varmı bu durumun??

aynen katılıyorum bende dün motoruma kavuştum çok güzel ama ayaklarımın ucunda durabiliyorum zorlanmadım ama garibime gitti :D ayrıca motoru yeni aldım gittim 30 tl lik benzin aldım 30 km den fazla oldu daha ibre oynamadı gerçi bu şekilde anlaşılmaz belki ama yakıtı gayet iyi çok güzel gidiyor... 1000 km rodaj falan fazla yakablir belki ama ilerde yakıt degerini burada paylaşırım...
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
bir de arkadaşlar bu ps 150 i de farlar kapatılmıyor mu acaba her kontak açtıgımda farkar yanıyo söndüremedim tamamen bilen var mı ?
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Artık çoğu araçta farlar sönmüyor bunlar güvenlik için yanması gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sele için yapıcağın pek bişey yok ha amanstörü en sert konuma alırsın ancak o da milimlerle alçalır herhalde:)

far ışığını sanayide elektirik ustalarına bir anahtar (tuş ) taktırarak manuel kapatabilirsin .yalnız şu ana kadar bende ne akü bitirmişliği var nede ampul patlatmışlığı
bence böylede güzel
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
2
arkadaslar tekrar merhaba, artık sele yükseklik falan sorun değil dün motoruma park halindeyken geri geri gelen bir kargo kamyoneti carpıp kaldırıma düsürdü, yan taraf kötü hasar aldı, daha 4 gunluk motordu, olayın güvenlik kamere kayıtlarıda elimde var tutanak tuttuk cumartesi servise verecegim ama servis tamiratı kendi cebimden yapmammı sigortadanda sonra paramı almam gerektigini soyledi, normalde araba servislerinde bu sekilde degildi bu bilgisi olan varmı??
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
büyük geçmiş olsun çok üzüldüm...
bazı sigorta şirketleri size yaptırtıp parasını veriyor, bazı sigorta şirketleri ekspertiz yapıpı parayı hesabınıza yatırıyor ondan sonra siz yaptırıyorsunuz. sizin sigorta şirketi şansına kalıyor bir nevi ama iki türlü de parayı alıyorsunuz...
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
SLm geçmiş olsun.aynı şey benim başımdan da geçti parçaların parasını ben verdim yanlız alacağın parçayı honda faturası parça koduyla al sonra ekber sigorta şirketi parça fiyatını araştırıyor hesabına 1 ay sonra yitiriyorlar.yanlız şuna cook cook dikkat et alacağın parçayı honda yedek parça bir kaç servisten sor al çünkü ayrı ayrı fiyat veriyorlar.mesela ön göğüs kimi 300 der kimi 470 der en iyisi motorun şase numarasını veriyorsun orda modeli renk kodu vesaire çıkar
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
8
arkadaslar tekrar merhaba, artık sele yükseklik falan sorun değil dün motoruma park halindeyken geri geri gelen bir kargo kamyoneti carpıp kaldırıma düsürdü, yan taraf kötü hasar aldı, daha 4 gunluk motordu, olayın güvenlik kamere kayıtlarıda elimde var tutanak tuttuk cumartesi servise verecegim ama servis tamiratı kendi cebimden yapmammı sigortadanda sonra paramı almam gerektigini soyledi, normalde araba servislerinde bu sekilde degildi bu bilgisi olan varmı??


Geçmiş olsun.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaslar tekrar merhaba, artık sele yükseklik falan sorun değil dün motoruma park halindeyken geri geri gelen bir kargo kamyoneti carpıp kaldırıma düsürdü, yan taraf kötü hasar aldı, daha 4 gunluk motordu, olayın güvenlik kamere kayıtlarıda elimde var tutanak tuttuk cumartesi servise verecegim ama servis tamiratı kendi cebimden yapmammı sigortadanda sonra paramı almam gerektigini soyledi, normalde araba servislerinde bu sekilde degildi bu bilgisi olan varmı??

çok geçmiş olsun bu kadar bahtsızlık görmedim
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
4
Hekeze hayırlı pazarlar arkadslar bir aydır forumda honda ps150i hakkında bircok yazınızı okudum ve bunların sonucunda 2.el honda ps 150i almaya karar verdim
motor 2011 model siyah
6bin km de
çiziği vurugu yan yatması vs. hiçbirseyi yok. çok temiz
fiyatıda 5.200 tl ayrıca kredi kartına taksitle vericekler..
sizce fiyat uygunmu yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorun sıfırı plakayla 7000 tl
2011 modelse bence iyi şayet ben 6000binden bu yaz satılık edicem:)

ilgilenenlere burdan duyrulur yazın motoru satmak istiyorum ve okul dolayısıyla motorum hep yattı en son 8,500kmdeydi
üzerinde çizik bile yok
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
4
ben sıfır cıkartıcaktım kus adasında honda bayiide nakit 6.400 tl 12 taksitle 6.600 tl ama dediğin gibi plaka ruhsat derken 7bini buluyor. ben en iyisi o dediğim 2. elini alıyım fiyatı uygun sanırım
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşım bende yaklaşık 1 ay önce senin gibi 0 km honda ps 150i almayı düşünüyordum antalyada oturuyorum antalyada honda bayi olmadığı için fethiye kıvrak motordan almak istedim bana 6600 lira dediler parayı hesaba yatırırsın faturanı sana yollarım plakayı çıkarır gelir motoru alır gidersin dedi bayi, düşündüm git gel plaka 7000 lirayı bulucak hava da soğuk, vazgeçtim sonra istanbuldan 2 le 2011 model 2000km orjinal 35 lt çantası olan beyaz bir ps 150i 'yi 5500 liraya aldım tabi antalyadan istanbula gittim geldim plaka değişikliği derken bana 6000 liraya mal oldu ama çok memnunum, bence 5200 iyi bir fiyat. Saygılar

Not: Motoru bir akrabamızın kamyonu ile getirttim, antalyaya gelicekti ücret vermedim :) Sağolsunlar.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
12
Arkadaşlar benim motorumu mototalden aldım 1.000 ve 4.000 km bakımlarını mototalde yaptırdım
Motorum gri renkli ps
Üzerinde orjinal honda siperlik cam 250 tl
Kappa marka çanta aparatıyla beraber 120 tl
Ön ve arka gripp lastikler 300 tl
Lastiklerin içinde ride on lastik patlatmaz sistem 50 tl
Motor 2011 ağustos ayında trafiğe çıkışlı Satmaya niyetim yok ama almak isteyen olursa satarım motoru satacağım fiyat 6.200tl hadi pazarlıkla falan 6.000 tl hayırlı olsun derim.Adım tolga telefon numaram 0533 213 00 13 iyi sürüşleer dilerim
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
4
arkadaşlar bende ps150i me kavustum bugun aldım :) ama farları orjinalındekı gibi sarı. ben beyaz yada zenon yapmak istiyorum yapan varsa hangi markayı seçtigini tavsiye edebilirmi acaba..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
hayırlı olsun iyi bir italyan aldınız, maxi scooter tarzında sağlam kullanışlı ve en güzel yanı su soğutmalı olması... kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst