Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
göz attım; kesinlik PS. Bu konuyu baştan itibaren okusaydın bu başlığı açmazdın bile ;) Şu an 3. PS imi kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

241847_10151019105343186_1499646175_o.jpg

177507_10151019103533186_814329024_o.jpg

177171_10151019101068186_240347513_o.jpg

202388_10151019099453186_1973609715_o.jpg

411894_10151019097998186_1400467439_o.jpg

177856_10151019095913186_1703730231_o.jpg

323952_10151019094343186_642427468_o.jpg

334135_10151019093038186_1574048041_o.jpg

334118_10151019091823186_901387225_o.jpg
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Bende siyah renk düşünüyorum, senin makina da güzelmiş. Kazasız belasız inşallah. Kararsız kaldım aslında buradaki ilk 20 sayfayı falan okudum diyebilirim ancak aklımın bir kenarı hep PCX'te kaldı. Güç konusunda ise PS beni çekiyor. Böyle giderse PS alacağım ama PCX'te aklımın bir kenarında kalacak gibi. ::blusssh: :pale:
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
46
beyaz kızımız yollara çikacak tabi plakasi gelirse =)

değerli ps kullananlar arka frenin önünde ufak bir mandal var tam ne işe yaradiğini ingilizce verilen klavuzdan anlamayadik aanlayamadim da =)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bende siyah renk düşünüyorum, senin makina da güzelmiş. Kazasız belasız inşallah. Kararsız kaldım aslında buradaki ilk 20 sayfayı falan okudum diyebilirim ancak aklımın bir kenarı hep PCX'te kaldı. Güç konusunda ise PS beni çekiyor. Böyle giderse PS alacağım ama PCX'te aklımın bir kenarında kalacak gibi. ::blusssh: :pale:

Hocam Motorcu 48'e kalılıyorum. PS150i olmuş 6.750:) ve üretimden kalkıcak yakında. Xenter 150 çok daha modern, gösterişli ve heybetli. Motosiklet havası da var. Bu özellikleri hesaba katarsan aradaki 750 tl yi tamamen hak ediyor. 16 jantın farkı ve büyük yüksek görüntüsü için değer bütçede sorunun yoksa
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
117
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam Motorcu 48'e kalılıyorum. PS150i olmuş 6.750:) ve üretimden kalkıcak yakında. Xenter 150 çok daha modern, gösterişli ve heybetli. Motosiklet havası da var. Bu özellikleri hesaba katarsan aradaki 750 tl yi tamamen hak ediyor. 16 jantın farkı ve büyük yüksek görüntüsü için değer bütçede sorunun yoksa

Pardon hocam, cidden PS bitior mu? Almayı düşündüğüm bir alet olduğu için soruyorum.. Yani birkaç aday var elbette ama PS de ciddi bir ihtimal benim için.. Fiyatının yüksekliği konusunda size hak veriyorum fakat biteceği bilgisini nereden aldınız? Teşekkürler...
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
117
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün sizden sonra Honda'yı aradım, dedim 'PS bitiyor mu, forumlarda öyle söyleniyor'.. İletişim bilgilerimi aldılar, bir saat önce de aradılar..

PS'in Türkiye satışı önümüzdeki yıl da devam edecekmiş.. Sordum başka gelecek scooter var mı diye, 'O yılbaşına doğru belli olur' dediler..

Kullandığım markanın merakıma ve talebime böylesine saygı duyup sorumu yanıtlaması beni çok mutlu etti.. Ha, yeni gelecek PS'ler İtalya yapımı olur veya Tayland yahut Endonezya onu bilemem, o kadarını soramazdım.. Ama bana verilen yanıt bu, aynen naklediyorum..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda cbr125 in eski karenajlısını bize üretimden kalktığı halde 3 sene boyunca kakaladılar
2011 versiyonu geldiğinde ilk foruma ben haber verdiğimde cbr125 köpek balığı burunlu karenajlısı daha yeni gelmişken bu modeli bize gelinceye kadar biz bu motora binelim dediler ama çok kısa bir süre sonra motorun yenisi gelmişti:)

hondanın işine akıl sır ermez
yalnız görünen o ki bu motorun senelerce üreten italya fabrikasında pcx 125 ile 150 si var
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
abi bu yeni mi?

beyler bu arada benim motoru alalı 2 sene olmak üzere görenler abi bu yeni mi diyorlar :)
kaliteden mi yoksa ben mi iyi bakıyorum anlamadım









30072012083.jpg

30072012086.jpg

30072012085.jpg





birde tazikli suyla yıkamıştım birkaç sefer motoru 150 i yazan sticer parçalanmış .içime sinmedi bunun yenisini alayım dedim honda 45 iş günü içinde sticer gelir ,fiyatıda 20 tl dedi bende vazgeçtim
tazikli suyu yakına tutmayın birde sele kılıfımda yırtılmıştı
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
46
değerli PiSiciler :D yeni motoru hayirlisi ile aldim kazasiz belasiz tirrr tirr gidioz yalniz ufak bir sorun var motor çok konuşuyo bnm =)

rölantida çalişirken nerden geldiğini anlayamadiğim belki doğal olan bir ses geliyo hurç harç hurç harç senkron olarak geliyo sanki motor can çekişiyor :silent: burada anlatmak biraz farkli olabilir egsozdan çikan veya motor sesinden ayri olarak gelio biraz rölantide bekledikten snra ses artiyo üstüne binip 20 30 hiza çikinca ses var mi yokmu üzerindeyken anlaşilmiyor

ilk aldğinizda motor böle konuşuyormuydu sizinde :s =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst