Dün sizden sonra Honda'yı aradım, dedim 'PS bitiyor mu, forumlarda öyle söyleniyor'.. İletişim bilgilerimi aldılar, bir saat önce de aradılar..
PS'in Türkiye satışı önümüzdeki yıl da devam edecekmiş.. Sordum başka gelecek scooter var mı diye, 'O yılbaşına doğru belli olur' dediler..
Kullandığım markanın merakıma ve talebime böylesine saygı duyup sorumu yanıtlaması beni çok mutlu etti.. Ha, yeni gelecek PS'ler İtalya yapımı olur veya Tayland yahut Endonezya onu bilemem, o kadarını soramazdım.. Ama bana verilen yanıt bu, aynen naklediyorum..