PS150i mi? PCX mi?

PS150i mi? PCX mi?


  • Kullanılan toplam oy
    95
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım.

Yeni bir scooter almayı düşündüğüm için aslında bir süredir forumu takip ediyorum ve Honda'nın bu iki modelinden birini alacağım yakın zamanda ancak başlığımdaki sorunun cevabını ne çevremdeki kişilerde, ne de internette pek bulamadım. Hem PCX, hem de PS150i olsun oldukça güzel görünüyorlar, ayrıca teknik özellikleri açısından farklılıkları olmakla birlikte şehiriçi trafiği için oldukça uygun durumdalar. Bu yüzden bir de kullanan kişilerin deneyimlerini duymak ve son kararımı vermek istiyorum. Size göre maksimum 100 km. ve çevresinde kullanılacak her iki motordan hangisi performans ve yakıt maliyeti açısından daha dengeli bir sürüş imkanı sunabilir? Özellikle PCX ve PS150i kullanıcıların tavsiyelerini duymak beni mutlu edecektir.

hondaps150i.jpg
hondapcx.jpg


Verilecek her bir cevap için şimdiden teşekkürler! :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
pcx kasa büyük motor küçük kullanmadım ama çok tezat. Ps 150i daha mantıklı
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
aynı durumda bende kaldım ps150i de karar kıldım ve iyi ki bunu almışım dedim.. şehir içinde çok rahat bastın mı gider aynı zamanda ekonomik 11 kuruş fln yakıyor... boyum kısa olmasına rağmen zorlanmadan kullanıyorum sürüşü de çok rahat. tavsiye ederim...
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
pcx kasa büyük motor küçük kullanmadım ama çok tezat. Ps 150i daha mantıklı

Bende bu sebeplerden bir de foruma danışayım dedim. Bakalım ne gibi sonuçlar alabileceğiz. :)

aynı durumda bende kaldım ps150i de karar kıldım ve iyi ki bunu almışım dedim.. şehir içinde çok rahat bastın mı gider aynı zamanda ekonomik 11 kuruş fln yakıyor... boyum kısa olmasına rağmen zorlanmadan kullanıyorum sürüşü de çok rahat. tavsiye ederim...

Peki sele altı nasıl? Bir kaskı rahatlıkla alabilecek kadar geniş mi?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bencede PS150 daha mantıklı.
Önceden bende çok düşünmüştüm ps150'yi fakat gidip Vespa LX Touring aldım, fakat yinede PS150 çok daha rahat ve yol tutuşu daha iyidir, Vespa'ya göre.
Topcase arka çanta ve ön camla birlikte çok güzel oluyor!
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
32
PCX daha kıvrak ve görseli daha iyi olan bir scooter tekerlek büyüklüğü konforu arttırır yakıt konusunda ikiside 100km/2-3 lt arası. Bagajları 10 20 tl lik kaskları alır anca iyi bir full face kask almaz yarım kask alır extra top case koyman gerekir ikisi de şehir içi kullanım için ve kısa mesafe geziler için uygun ama PCX biraz daha pahalı. Ben PCX derim.
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
bagajı geniş ama full face kask tam sığmıyor iki tane yarım kask sığabilir ancak ama iş görüyor...
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
PCX daha kıvrak ve görseli daha iyi olan bir scooter tekerlek büyüklüğü konforu arttırır yakıt konusunda ikiside 100km/2-3 lt arası. Bagajları 10 20 tl lik kaskları alır anca iyi bir full face kask almaz yarım kask alır extra top case koyman gerekir ikisi de şehir içi kullanım için ve kısa mesafe geziler için uygun ama PCX biraz daha pahalı. Ben PCX derim.

PCX daha fazla mı yakar diyorsun? Zira motorların fiyatlarına bakacak olursak PS150i daha pahalı da.. :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben PCX in trafikte çok yakışıklı durduğuna inanıyorum, teknik olarak ta son derece akıllıca çözümler ile donatılmış, kullanmadım fakat vitesli motosiklet kullanıcısının aklını çelebilecek bi scooter.

Malzeme kalitesi v.s kafa kafayadır diye tahmin ediyorum, teknik özelliklerde epey yakındır ee ozaman neden daha ucuz ve daha şık oanı almıyayım düşüncesiyle benim oyum PCX' e :)



http://g1207.hizliresim.com/z/k/9tmn3.jpg

Burada biraz anlatılmış : http://www.youtube.com/watch?v=JrE_PAyBk3g

Kolay gelsin.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Selam ferdinandd, bende o videoyu izlediğim günden beri PCX'i bir kenarda tuttum ve önceki seçeneklerimi eleye eleye kendimce bir finale geldim. Şimdi ise sıra geldi bu ikisi arasındaki tercihimi belirlemeye. :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hangisini alırsan al keşke demiyeceksin gibi geliyor bana :)

Ben görsel olarak ta çok beğeniyorum PCX i kordon boyuna çeker denize değil PCX e bakarak yakarım sigaramı :)

E tabi zevkler de tartışılmaz. Zaten standart scooterdan gerek konfor, gerek yakıt tasarrufu, gerek denge, gerekse görsel olarak bir tık öndeler.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Kesinlikle haklısın, ancak güç açısından baktığımızda PS 150'lik motor hacmiyle biraz aklımı çeliyor yoksa makyaj açısından ikiside çok iyi. Kolay karar verememek kötü birşey. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence motor hacmi ile ps150 derim
ikisininde markası aynı kalitesi de aynıdır düz mantıkla baktığın zaman ama almışken güçlü olanı almak ta fayda var:bestmt:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Pcx yakışıklı motor fakat ps150 gezileriniz de motor hacmi dolayısı ile daha rahat hissettirecektir. Bu hem bana kendi Honda bayimin tavsiyesidir. Kısacası ps150.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kazık soru valla...:pps 150 diyorum ben...

görüntüye makyaja modern çizgilere kapılırsan pcx..pcx 105 km den sonra kesilir..gaz kesici devreye girer...torkuna güveniyorum ideal am ps ile kıyaslancak kadar değil...

ama tork lazımsa artcınla il dışına huzurla akayım diyorsan ps derim...
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Bana göre kullanışlılık ve güç her zaman önde gelir. Böyle giderse PCX'i her ne kadar gönül istemese de arkamda bırakıp, PSyi tercih edeceğim sanırım. :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
pcx tabıkı kucuk cc de honda da ılk defa bu kadar goz alıcı motor goruyorum eger scoter bınseydım kesın alırdım kalıtesını bılmem
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
__ Artıçınında sorumluluğu ile 105 KM den daha hızlı ülkemiz yollarında scooter ile gitmek nekadar doğru ?

__ Yılda bikaçkez artçılı şehir dışına çıkılacak diye 25 cc fark için (pcx i eğer daha çok beğeniyorsan ) gönül istemese de vaz geçmek ne kadar doğru ?

__ Bu saydığım istisnalar için daha fazla ödemek ne kadar doğru ?

Bu tarz sorular sor kendine :) Valla işin zor gibi :)
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
__ Artıçınında sorumluluğu ile 105 KM den daha hızlı ülkemiz yollarında scooter ile gitmek nekadar doğru ?

__ Yılda bikaçkez artçılı şehir dışına çıkılacak diye 25 cc fark için (pcx i eğer daha çok beğeniyorsan ) gönül istemese de vaz geçmek ne kadar doğru ?

__ Bu saydığım istisnalar için daha fazla ödemek ne kadar doğru ?

Bu tarz sorular sor kendine :) Valla işin zor gibi :)


Gerçekten zor geliyor tercih etmek. :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
Her zaman için güçlü motor iyidir, tork çekiş, sürat, vergileri aynı, bence ps150i:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst